Ga naar inhoud

Leuke blogs voor hyves?

42 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 20 september 2008 - 15:25

heehee :D

wie weten er nog leuke blogs voor hyves??
kuskus

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2008 - 15:44

Die vragenlijstjes zijn zo achterlijk

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2008 - 16:21

Schrijf gewoon wat je hebt mee gemaakt ofzo., of iets onzinnigs :)

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2008 - 16:25

Een blog vind ik meestal pas leuk als degene ook zelf iets verzint of ergens over vertelt.
Lukt dat niet, of kan je het niet, dan moet je het vooral laten.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2008 - 18:32

Ik ben zo niet goed in blogs schrijven :S
Heb er dan ook geen :P Beter!

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 10:21

Oh ik vind het juist superleuk om blogs te schrijven over wat ik meemaak enzo :P.

Gewoon oefenen, over wat je beleefd, wat je bezighoudt, wat je gaat doen.

Lijstjes zijn leuk, af en toe een gedichtje ofzo.
Maar NIET die standraard vragenlijsten..

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 10:22

Je kunt er ook een maken met grappige uitspraken/blunders van anderen..
Of eentje met mooie zinnen uit liedjes die een betekenis voor jou hebben ofzo.
Succes!

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 10:45

JA IK WEET 'N LEUKE;
evenzoeken

Taadaaaaaa;

Rapport

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.

Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ookmijn grootste droom, en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...

Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.

Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!

Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen...

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.

En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter. XXXXX

P..S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. Het mijne ligt op het nachtkastje..

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 11:01

hahaha die hierboven is te chill :)

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 11:57

die vader krijgt de schrik van z'n leven :o

#11 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:06

Haha dat rapport. :P

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:10

haha geniaal dat rapport

#13 -

TEAM JACOB!

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:12

Whaha die is echt leuk!

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:14

Ik ­zou ­m'n ­armen ­om ­je ­middel ­willen leggen ­,
m'n lichaam tegen dat van jou
En heel zachtjes willen zeggen,
hoeveel ik van je hou

is ook mooie.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:23

Onderzoekje.

Last month National University of London, England scientists released the
results of a recent study that revealed the presence of female hormones in
beer.

Men should take a concerned look at their beer consumption. The theory is
that beer contains female hormones (hops contain phytoestrogens) and that
by drinking enough beer, men turn into women.

To test this theory, 100 men drank 8 pints of beer within a 1 hour period.
It was then observed that 100% of the test subjects...
1) Argued over nothing;
2) Refused to apologize when obviously wrong;
3) Gained weight;
4) Talked excessively without making sense;
5) Became overly emotional;
6) Couldn’t drive;
7) Failed to think rationally;
8) Had to sit down while urinating.

No further testing was considered necessary.
Source: female MD

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:27

Haha geniaal :P

Deze post is bewerkt door JFJ.: 21 september 2008 - 12:27

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 12:48

Inderdaad geniaal haha

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 13:07

Ik heb deze, wel leuk aangezien ik in de zorg werk :P

-

Goedemiddag meneer Jansen, ik ben tot vanavond 23.00 uur de verpleegkundige van uw kamer. Ik ben hier vanavond NIET volledig tot UW beschikking, ik heb nog 14 andere patiënten die mijn zorg vragen. Ik geef u de bel, maar vraag u deze niet zo vaak te gebruiken als gisteren. Als u uw kussen opgeschud wilt hebben mag u dat a) zelf doen of b ) wachten tot ik langskom. Als u besluit om toch twintig keer aan de bel te gaan hangen om bijvoorbeeld te plassen, trek dan op z'n minst alvast uw broek naar beneden zodat ik alleen de fles hoef aan te leggen.

Ik kom niet als u met de vingers knipt, of als u mijn naam verwart met ksssst, juffrouw, of eeeeej. Als ik met een andere patiënt bezig ben op de kamer, dan ben ik ook echt met die patiënt bezig. Houd dan uw mond, en stel uw vragen of uw eisen als U aan de beurt bent. U, meneer Jansen, betaalt tenslotte niet mijn salaris, en anders zou ik het graag even hebben over een loonsverhoging.

Ik ben geen sloof, en geen koffiejuffrouw, ik schenk bovendien ook niet aan uw bezoek. De grapjes over alcohol in het infuus zijn ook niet origineel, al te vaak gehoord. Het kan me bovendien niet schelen dat uw familie nog niets heeft gedronken of gegeten, of "per ongeluk" te vroeg zijn voor het bezoekuur omdat ze van ver moeten komen. Als ze volgende keer hun verstand meebrengen snappen ze misschien eens voor de verandering waar ik over praat.

Schreeuwen en vloeken zal er niet voor zorgen dat u de pijnmedicatie eerder krijgt dan dat ik ze besluit te geven. Ook als u uw familie stuurt om dit voor u te doen zult u geen voorkeursbehandeling krijgen. Indien het tijd is voor uw medicijnen dan kom ik u NIET uit het rokerszitje halen. Ik ga u de medicijnen ook NIET daar komen geven. Als de arts u tijdens de visite niet op de kamer treft is dat uw EIGEN probleem. Ik ga geen arts voor u bellen op het moment dat U vindt dat ik dat zou moeten doen. En nee u krijgt niet zijn nummer zodat u hem zelf kunt bellen.

En tot slot:

Vier uur 's nachts is geen tijd om te poepen, dat doet u maar overdag.

Had u verder nog vragen? Want ik ben niet van plan binnen 5 minuten weer terug te moeten komen omdat u nog iets van me wilt.

Nee?

Fijne avond nog meneer!

Deze post is bewerkt door Kim-x: 21 september 2008 - 13:30

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 13:13

Een songtekst misschien? :)

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 13:49

ik heb er 1 met een mooie column van pieter vd hoogenband, 1tje met allerlei mooie nederlandse zinnen, 1tje met een mooie songtekst etc. etc. :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals