Ga naar inhoud

Twilight

304 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2008 - 23:48

Bekijk PostChris, op 16-12-2008: 23:28:26, zei:

Webcam kwaliteit?

ja als ik hem download, dat hij in een zaal is opgenomen met een videocamera.. dus slecht beeld en geluid :-)

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 00:06

Oh jongens! hoe lang roep ik dit al!

hahaha twilight = goddelijkheid.

ik denk dat veel mensen 'afgeschrikt' worden door het vampier ding, maar dat is juist het geweldige aan dit boek het is zoo realistisch gedaan het draait echt om de liefde en niet om de bloederigheid van vampieren enzo.

echt heerlijkeid

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 00:17

k wil hem ook zieeeeeennnn (L)

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 01:07

Ik heb de boeken in 2 weken uitgelezen ofzo, maar ik heb de film gewoon nog steeds niet gezien! :shiftyninja: Heb er niet echt tijd voor gehad. Hoop er volgend weekend heen te kunnen gaan, als ie nog draait tenminste.

#25 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 17 december 2008 - 08:27

Hij draait pas 4 dagen dus dat gaat wel lukken hoor ;)

#26 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 09:10

Lijkt mij zeker een hele leuke film!

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 09:26

Is het goed te snappen als je de boeken niet hebt gelezen? De film lijkt me namelijk wel cool :D

#28 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 09:45

ik heb hem afgelopen woensdag gezien in de bios, echt prachtig:p
(en leuk voor met je vriendje, een beetje spannend en een beetje romantisch...)

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 10:26

heb hem vorige week gezien en ik vond hem ook HE LE MAAL geweldig!!!

kdacht dat ik in een enge kutfilm over vampiers terecht kwam maar hij was zoooo mooi.

En die gast!! OMG..hij is zooooo sexy niet normaaaaal...ktrok het zoo slecht in die film :dribble: , en ik was met mn vriendje (die zich doodverveelde, vond het een hoog 'titanic gehalte')

Kga hem zeker downloaden en nog een keer kijken

#30 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 10:45

Bekijk PostChris, op 17-12-2008: 08:27:02, zei:

Hij draait pas 4 dagen dus dat gaat wel lukken hoor ;)
4 dagen?? Bij ons draaide de film al vanaf 4 December.. Bijna 2 weken alweer..

Vond de film echt geweldig! Had de boeken nog niet gelezen, m'n zusje wel.. Dus ga binnenkort maar beginnen aan de boeken!

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 10:48

Film lijkt me wel heel mooi, maar ik denk dat ik hem gewoon ga downloaden. :D Moet alleen dan nog wel lang wachten. Er staan trouwens mooi Quotes op een site van twilight.. (A)

Twilight Quotes!!

Deze post is bewerkt door BabsJe: 17 december 2008 - 10:50

#32 -

Ninja

• Members

Gepost 17 december 2008 - 11:19

Ik vond het jammer dat ongeveer geen van alle personages leek op de in het boek beschreven personages.
Alice en Jasper vond ik nog wel het aller aller aller ergst. Die leken echt voor geen meter. In het boek is alice klein en jasper juist groot en nu was het ongeveer andersom :S En ik vond Rosalie in de film ook niet echt superknap, terwijl zij in het boek juist de mooiste is.
Ik vond het ook heeeel jammer dat die drie vampiers moorden in de film, want dat doen ze in het boek ook niet, dat gebeurd pas in deel twee :S
Echt super jammer.
Ik vond ook niet echt dat Bella in de film goed liet zien dat ze helemaal weg was van Edward.
Naja ik vond dat allemaal erg jammer.
Verder is het geen slechte film vind ik, maar toch erg jammer gewoon van die details.

Deze post is bewerkt door Pan: 17 december 2008 - 11:47

#33 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 11:42

Hmm als je het boek echt goed kent zijn dat soort dingen jammer idd.

Ik heb deel 1 gelezen (in het Nederlands), wil de rest ook lezen én de film zien :D want vond het echt een mooi boek.

#34 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 12:18

Echt nog nooooit van gehoord :P
Iedereen hier kent het al haha
Maar het klinkt wel leuk!
Ik geloof dat ik hem wel wil zien :P (ben normaal niet van thrillers/vampierachtige dingen)
Maar deze is dus anders, leuk!

#35 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 12:25

Je hebt het wel vaker met films waar boeken van zijn, dan is het totaal anders en kijk je er heel raar tegen aan. :)

#36 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 12:46

Ik ben gister geweest en vond het echt een geweeeldige film!
Heb het boek ook gelezen.. De eerste, en nu met de tweede bezig..
Er komt ook nog een vervolg op de film..

#37 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 12:50

Ik heb alle boeken uit en ze zijn zoooo geweldig. Moet nog naar de film, maar komt er telkens niet van. Ah deel vier is echt het aller tofste, kan niet wachten tot ze die verfilmen (A)

#38 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 13:27

ik dacht wel toen ik de film keek en het einde zag van... mm wat een open einde, er komt vast een vervolg (maar er zijn dus boeken van:p aha)
ik wilde een spoiler typen maar doe het toch maar niet...

#39 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2008 - 14:41

goh, die glitters vond ik nu ook niet het geweldigste moment in de film, maar het geeft wel een leuke twist aan het cliche 'vampiers'
voor de rest ... het blijft een film over vampiers dus natuurlijk is het nep, maar de beeldkwaliteit is gewoon heel mooi en de muziek... en de acteurs zijn heel leuk..:P

#40 -

Ninja

• Members

Gepost 17 december 2008 - 18:54

Die glitters vond ik ook super nep. Vond ik ook heel anders dan het boek. Maar goed.
Ik ben gewoon super teleurgesteld :(

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals