Ga naar inhoud

Het autorijles & examen topic #5

1910 replies to this topic

#1601 -

Gewoon, omdat het kan.

• Members

Gepost 01 juni 2010 - 17:30

@HAHAwaitwhat: Wow, echt? Ik heb stuk of 4 keer dieren voor de auto gehad maar ik mocht wel remmen. Ik zag ze van een afstandje al maar mijn instructrice zei dat als er niemand achter me zat ik wel mocht remmen.

1 keer reed ik op een weg waar je 100 mocht en toen vloog er een fazant vlak voor de vooruit. Dat was heel droog want ik zag hem aankomen en mocht niet remmen omdat er een auto achter me reed. "Ohneeohneeohnee! :blink: " zat ik daar in die auto maar heb em niet geraakt. :P
Ik denk dat ik heel hard ga huilen als ik mn eerste beest aanrijd. Kan daar echt niet tegen. :P

Morgen mag ik mijn rijbewijs ophalen! Vind het best eng om alleen in de auto te zitten eigenlijk. :P

#1602 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 juni 2010 - 17:44

Je mag voor dieren niet remmen inderdaad. Omdat anderen van je kunnen schrikken en je anders ook snel naar links/rechts gaat sturen....

#1603 -

Myrthe

• Members

Gepost 01 juni 2010 - 19:02

Ja inderdaad @Brittxx, dat zei hij dus ook. Maar toch vond ik het niet zo tof om het beestje dood te rijden. Maarja, niets meer aan te doen maar ik schrok wel.

#1604 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 01 juni 2010 - 19:09

Ik zal nooit vergeten dat mijn ex-vriend op een weg in Nieuw-Zeeland 7 konijnen en een possum (grote hond-achtige rat) achter elkaar heeft doodgereden in 1 minuut, terwijl ik ernaast zat. :P

Maar ok dit was mijn bijdrage

#1605 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 juni 2010 - 19:12

Haha wow deed ie dat expres ofzo :P Niet normaal zoveel beesten in 1 minuut

#1606 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 11:01

@ gameover: hoe komt het dat je zo bang bent?
heb je een keer een ongeluk gehad of iemand anders in je omgeving? ben je een keer heel erg geschrokken?
het lijkt me zinniger om eerst erachter te komen waarom je zo bang bent en daaraan te werken. lijkt me dat je daar veel meer aan hebt dan 2 meter rijden op een industrieterrein

#1607 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 11:05

Mijn rijlessen gaan opzich best wel goed. Ik was echt super bang voor de eerste keer maar toen ik in de auto zat was alle angst weg en dacht ik; goh ben ik hier nou zo bang voor geweest?
Ik heb er nu 5 gehad en vanavond de 6e dus moet nog wel eventjes :P

#1608 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 12:02

Bekijk PostSophisticated., op 01 juni 2010 - 09:21, zei:

Ik heb net mijn TTT gehad, maar geen vrijstellingen gekregen :( Ging zo gespannen allemaal. Blegh ik baal er echt van.
Ahh jammer :( Maar je moet je TTT vooral zien als een oefening voor het echte examen. Het scheelt wat stress dat je nu weet hoe alles gaat enzo, want zoals je TTT ging gaat het echte examen ook.

-------------

Oehhhh ik heb afgelopen vrijdag in Utrecht bij de eerste keer examen mijn rijexamen gehaald :D :D :D en nu heb ik telkens angstdromen dat ik in m'n eentje in de auto rij en dat ik opeens een ingreep nodig heb van m'n instructeur die er niet meer naast zit en dat ik dan een ongeluk krijg haha wat stom :P

#1609 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 12:37

Gefeliciteerd! :D

Oh vanochtend weer 2 uur rijles gehad, maar daarna ben ik zoooooooo kapot. Kwam thuis en viel gelijk op de bank in slaap..

#1610 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 12:48

gefeliciteerd! bij wie/wat in Utrecht heb je les gehad?

#1611 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 13:59

Ik moet dinsdag op brrrr ik heb moeite met kruispunten... Ik durf te veel hahaha

#1612 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 14:06

Spannend Roos! Succes alvast!

Mijn vriendje heeft NU rijexamen, en ik ben echt zenuwachtig voor hem.. Brr!

#1613 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:26

Ahhhh ik heb EINDELIJK mn rijbewijs gehaald! Na 4x zakken hihi maar dat doet er niet meer toe ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaagd!!

#1614 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:29

Proficiat goed gedaaan :D :D!
Geniet ervan.

#1615 -

Ellen

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:30

ah wat goeddd!! Gefeliciteeerd!! :D

#1616 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:30

thanks! ik kan het gewoon bijna niet geloven, was alle hoop al zowat verloren haha :lol:

#1617 -

Sanne

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:32

Gefeliciteerd!!

#1618 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:36

gefeliciteerd! zo leuk voor je :)

#1619 -

Marlou

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:36

Aah fijn! Gefeliciteerd! :D

#1620 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2010 - 09:54

Aaaaaaaaaaaah wat geweldig Hannah ik weet zo erg hoe je je voelt haha gefeliciteerd! :D Ging alles gewoon goed enzo? Yes :D.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals