Ga naar inhoud

Het autorijles & examen topic #5

1914 replies to this topic

#1681 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 16:17

Sowieso heb je volgens mij niemand bij wie de eerste les(sen) niet goed gaat/gaan. Omdat je dan alleen nog maar de auto hoeft te besturen zeg maar haha. En spannend Willemijn, hoop dat je m haalt :D

#1682 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 18:45

Johh, komt goed. Die theorieexamens vallen wel mee, en dat je je oefenexamen hebt gehaald geeft dus aan dat je het best gewoon kunt, dus morgen ook!

#1683 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 19:19

Succes morgen! Komt wel goed, als je goed hebt geoefend weet je wel wat je kan verwachten! :)
En spannend @ Marlous! Succes alvast, wel fijn dat je in ieder geval al een klik hebt met je instructeur dat scheelt zoveel! Ik had echt een hele leuke instructrice dus dan is het lessen vanzelf ook een stuk leuker!
Ik bedenk me net dat ik alweer bijna een jaar mn rijbewijs heb, gaat echt snel :o

#1684 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 19:25

Succes morgen! :D

#1685 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 19:33

Succes!! komt vast goed :D

Ik heb dus een autootje gekocht (suzuki alto uit 92) en ben er nu al blij mee. Ik moet namelijk echt weer leren rijden, heb 2 jaar mn rijbewijs en echt heul weinig gereden, maar er was ook geen reden om wel te rijden zeg maar :P
Denk dat t snel wel weer goed komt, de testrit was alleen hell de eerste 10 minuten, voor mezelf en voor mn medepassagiers :unsure:

#1686 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 19:38

Succes morgen ja! Komt vast goed, ik dacht ook dat ik het helemaal verprutst had maar ik had het gewoon gehaald uiteindelijk.
En leuk Marlous! :D

Ik ben echt zo blij dat ik deze zomer met de auto op vakantie ben geweest. Het was wel echt een vuurdoop, maar ik ben nu echt niet meer bang in de auto. Ben vandaag weer in m'n eentje op en neer naar Nijmegen gereden en dat gaat zo relaxed nu. Terwijl ik pas 4 maanden mijn rijbewijs heb en eerst nog best bang was in de auto.

#1687 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 20:52

Succes Listen, je kunt het wel :).

@ Britt: Dat snap ik wel, 't is in het begin toch echt een beetje onwennig om te rijden zonder rijles, heb ik nu ook. (Hoewel ik het eigenlijk vooral heel leuk vind om te rijden :))

#1688 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 21:10

Ik ben mn vriend nu rijles aan t geven zo af en toe, hij wil binnenkort zijn rijbewijs gaan halen maar wil niet teveel uitgeven aan lessen haha. Dus op verlaten dorpjes en weggetjes rijd hij :P Heb gezegt dat als er politie komt de boete voor hem is, alleen is al het geld soort van ons samen dus heb ik mezelf er ook mee :P

#1689 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 21:20

Haha shit, iedere keer als ik dit topic zie denk ik: Sabine doe niet zo lui en ga eindelijk eens lessen!
Maar toch doe ik het gewoon steeds niet. Vind rijden niet leuk, ik vind het duur en wat moet ik met dat papiertje denk ik dan.

#1690 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 21:29

Autorijden.

#1691 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:01

Heb een intest gedaan, want die kreeg ik voor me verjaardag, maarja ik vond het dus niks. Ipv dat ik enthousiaster werd werd het nog minder :P
Maar idd, straks ben ik 24 en heb ik em nog niet. Denk ook dat ik nogal verwend ben met mn gratis treinreizen al mn hele leven, dus daarom nemen wij thuis ook gewoon 100x liever de trein dan de auto.

#1692 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:02

Aurorijden word wel leuk zodra je het kan en zelfstandig mag rijden :P

#1693 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:09

Nouja sommige mensen houden gewoon niet van rijden, dan haal je toch geen rijbewijs? Als je er toch t nut niet van in ziet en net zo lief overal met het OV naartoe gaat zou ik mn geld er iig niet aan verspillen. Je hebt zat mensen die hun hele leven zonder rijbewijs doen, mij lijkt t ook niks maar goed.

#1694 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:14

Precies Charly, het kan best zonder. Ik vond het wel praktisch, maar moet er de lol ook nog van in gaan zien.
Pak wel net zo makkelijk de trein, maar heb gemerkt dat ze me op werkgebied afwijzen zonder auto, en das best ruk, dus ben wel blij met mn rijbewijs :)

#1695 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:15

Ja precies, ik laat het denkik gewoon echt zitten totdat ik vind dat ik het nodig heb. Dat gratis treinreizen hou ik tot mn 21e zolang ik blijf studeren, en krijg nu ook nog mn studentenOV erbij. Dus ik heb dat ding gewoon echt niet nodig volgens mij.
En als het nou niet zoveel kostte oke, maar het is ook gewoon echt duur, kan dat geld wel beter gebruiken.

#1696 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2010 - 22:24

Ja ik woon in provincie Utrecht, hier int dorp alleen zijn al 3 stations dus hier is het openbaar vervoer juist ideaal geregeld. Alleen richting de Betuwe is de verbinding slecht, maarja daar kom ik toch niet meer.

#1697 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 09:33

Ik vond autorijden altijd zo erg tot ik mijn rijbewijs had en gewoon zelf ergens naar toe mocht rijden en dat er niemand meer naast je zat welke kant je op moest:P

#1698 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 09:39

ik heb nu bijna 3 jaar mijn rijbewijs en ik vind autorijden nog steeds echt vreselijk.
ik doe het ook alleen omdat het moet omdat overal waar ik naartoe ga de busverbindingen zo slecht zijn....

#1699 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 09:47

Ik vond autorijden vanaf het begin al leuk om te doen. :P Af en toe heb ik er niet zo'n zin in omdat ik moe ben ofzo, maar over het algemeen vind ik het niet erg om achter het stuur te zitten.

#1700 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 09:51

Ik ook niet ik vind rijden juist leuk! Gelukkig, lijkt me heel kut als je t vervelend vindt ofzo.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals