Ga naar inhoud

Het autorijles & examen topic #5

1914 replies to this topic

#1701 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 10:08

Ik vind autorijden ook niet vervelend, maar leuk vind ik het ook niet. Het is gewoon praktisch om dat papiertje te hebben.

#1702 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 11:16

Ik vind het praktisch.
Het rijden zelf vind ik niet leuk meer.
Rij dan ook wel veel op een dag.
Maar ik moet ook wel een rijbewijs hebben met mijn werk, fietsend is het gewoon niet te doen.

Maar ben wel gigantisch blij dat ik hem heb, Bijna van mijn puntenrijbewijs af!!

#1703 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 11:23

Tot wanneer heb je eigenlijk een puntenrijbewijs? Ja ik ben mijn theoriekennis weer verloren. :lol:

#1704 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 11:25

tot 5 jaar na het behalen van je rijbewijs

#1705 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 11:26

idd 5 jaar is die geldig

#1706 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 13:03

Ik snap echt niet dat sommige mensen geen rijbewijs willen. Bedoel openbaar vervoer is alleen handig overdag, nachtverbindingen zijn klote. En tis gewoon handig :P

#1707 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 13:19

Nou ja, ik heb niet echt behoefte aan een rijbewijs. Mijn ouders hebben pas om mijn 18de een auto gekocht (mijn pa heeft op zn 50ste zn rijbewijs gehaald). Ik heb dus alles met het ov gedaan, en ik ben het niet anders gewend. In die 18 jaar dat we geen auto hadden, ben ik 3 keer betrokken geraakt bij een auto ongeluk, dus ik heb ook al altijd een angst voor auto's gehad. Ik zit nooit relaxed in een auto.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen, ik snap het wel :P

#1708 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 14:24

Ja ok dan snap ik t wel! K ben t OV ook wel gewend, maar ben ook gewend om vaak met de auto te reizen. Bijna iedereen om me heen heeft een rijbewijs en vind ff snel met de auto toch fijner dan wachten op de tram/bus/trein :P

#1709 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 16:45

Dat met die groeven is écht belangrijk, dat heb ik ook weer gekregen bij m'n praktijk :P.

Maar fijn dat je bent geslaagd :D.

#1710 -

Beginner

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 17:16

Bah ik haat theorie! Heb al twee keer theorie gedaan en nog steeds niet gehaald. Ik ben zo slecht in gevaarherkenning. Heeft iemand tips voor mij hoe je dat het beste kunt leren?

#1711 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 18:32

Heeeel veel oefenen. Je hebt zo'n anwb boek met 1040 vragen ofzo? Dat scheelt enorm.
Wat ook veel helpt is eerst meer praktijklessen volgen en dan pas je theorie halen. Dan leer je het beter. Ik had pas 3/4 maanden nadat ik begon met lessen m'n theorie gehaald. Vlak voor m'n TTT

#1712 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 19:07

Ik wil zo graag rijden, niet normaal :lol:
Ben aan het leren voor mijn theorie, maar ik raak zo snel afgeleid. Wat een regels hee.
Maar ik knijp hem wel :rolleyes:

#1713 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2010 - 22:14

Bekijk Posteliz, op 10 augustus 2010 - 13:03, zei:

Ik snap echt niet dat sommige mensen geen rijbewijs willen. Bedoel openbaar vervoer is alleen handig overdag, nachtverbindingen zijn klote. En tis gewoon handig :P

ov vind ik vaker onhandig dan handig :P

ik doe ALLES met de auto maar ik woon dan ook in een dorp waar maar 1 keer per uur een bus komt hahahaha

#1714 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 08:09

spannnend. Je moet ook gewoon remmen en gas geven hoor je 1e rijles! Goodluck

#1715 -

Ellen

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 08:23

Succes!!
Ik moest wel schakelen maar de instructeur zei wanneer ;).
Vond het doodeng en was bang dat ik het nooit zou leren haha

#1716 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 08:32

Ik moest direct alles al in mn eerste rijles.. maar ik had van te voren al een dagdeel gereden op een industrie terrein dus ik wist al wel een beetje hoe alles moest.
Alhoewel ik aan het eind van mn straat al bijna in de bosjes belandde :P

#1717 -

Iris

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 09:09

Op mijn eerste rijles mocht ik alleen sturen, maar wel meteen de snelweg al op.
En aan het eind mocht ik wel zelf proberen te schakelen.
Maar ik ben blij dat ik m'n pasje eindelijk heb!

#1718 -

Myrthe

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 09:25

oh ik moet zo afrijden voor de 2e keer. Maar ik heb weer zooo'n erge last van zenuwen. Ik heb ook pilletjes enzo van de dokter maar de vorige keer hielpen die ook niet echt.

#1719 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 09:27

Ik mocht op mijn eerste rijles sturen en gas geven. Remmen en schakelen deed hij nog. Na een half uurtje mocht ik ook schakelen en de 3e les mocht ik pas zelf remmen..

@hierboven: Succes!! :)

#1720 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 09:29

Succes Marlous met je eerste les! Ik moest al bijna alles doen de eerste les geloof ik. Gewoon om te kijken hoe snel ik dingen oppikte de eerste keer. Komt vast goed!

@ Myrthe: succes!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals