Ga naar inhoud

Het autorijles & examen topic #5

1914 replies to this topic

#1721 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 09:32

ik moest ook vanaf de eerste les alles doen, maar wel precies zoals hij het zei: 'gas los, koppeling in, schakelen naar de 2, koppeling langzaam omhoog laten komen en weer gas bijgeven' haha, maar als je het gevoel eenmaal hebt gaat het vanzelf :)

#1722 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 11:24

Coool Marloes, dat het zo goed ging. Tof he dat je meteen 'zo hard' mag. Ik voelde me zo cool toen de eerste les meteen op zo een snellere weg haha

#1723 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 11:36

Haha vet Marlous, je zal mijn huis wel vaker passeren denk ik. Vriendin van me heeft ook in Nijmegen rijles gehad en die reed ook iedere les ongeveer langs mijn huis. Helaas woon ik aan de achterkant, dus kan ik niet zwaaien. :(
Maar tof dat het goed ging!

#1724 -

Myrthe

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 14:16

JEEEJ IK HEB HET GEHAALD! woehoeeee

#1725 -

Myrthe

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 14:49

dankjewel! oh ik ben zo blij eh :lol:

#1726 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 14:52

Gefeliciteerd! Ging het voor je gevoel ook goed?

#1727 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 14:53

Proficiat :D

Ik mag na 5 maanden weer autorijden vind het wel heel spannend weer.

#1728 -

Myrthe

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 15:00

Bekijk Postidioteque, op 11 augustus 2010 - 14:52, zei:

Gefeliciteerd! Ging het voor je gevoel ook goed?
Dankje! Ja opzich wel toen ik halverwege was dacht ik van als ik zo blijf rijden dan moet het denk ik wel lukken. En gelukkig maakte ik geen fouten meer. Oh ik ben ook zo blij dat ik niet meer hoef te lessen enzo, dat ben ik echt zo zat.

#1729 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 augustus 2010 - 15:02

Gefeliciteerd! :D

Ik mocht eerste rijles ook alles doen en ook gelijk snelweg :P

#1730 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 augustus 2010 - 18:53

Woeh, ik heb mn auto nu anderhalve dag en heb er kleine stukjes in rondgesjeesd, t gaat steeds beter :D ik heb een choke-knop, dus als je m start moet je een knop uittrekken en als je dan ff rijdt kan ie weer in (oude autoo).
Maar heb m al best goed onder controle en ik ben al niet meer bang om in de auto te stappen :D

Morgen ga ik er 250 km mee proberen te rijden. Eng, maar wel een goeie test!

#1731 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 14:16

Net gezakt voor 1e keer afrijden :(

#1732 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 14:42

Ja echt balen :( Ik had een zwart busje gewoon niet gezien.. Kwam van rechts en het regende keihard (logisch vandaag) en was zwart en zat precies achter het frame van de auto (bij je voorruit). Gewoon over het hoofd gezien en toen kreeg ik een blackout :(

#1733 -

Myrthe

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 15:04

Aaah dat is kut. Maar dat gebeurt zo vaak. Heel veel mensen halen het niet in 1x, er zit altijd een geluksfactor verbonden aan het slagen vind ik. Maar het blijft natuurlijk balen.

#1734 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 08:22

Hebben mensen ervaring met rijlessen bij anwb?
heb namelijk al 80 rijlessen gehad, maar zie het niet meer zitten bij mn instructeur, en wil snel mn rijbewijs, dus ga denk ik naar de anwb..

#1735 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 08:41

Balen Willemijn!

@Hierboven; daar ben ik ook benieuwd naar! Een kennis van ons had daar rijlessen gehad en die vond het prima, maar vandaag hoorde ik weer dat het slagingspercentage daar laag is en dat het slecht staat aangeschreven.. Ik weet niet of mijn vader al heeft gebeld voor me maar als het echt zo slecht is zie ik het natuurlijk ook niet zo erg zitten..

Ik krijg dus binnenkort hopelijk eindelijk mijn eerste rijles en mijn vader wil dat ik mijn rijbewijs in 2010 nog haal (lukt me nooit :P)

#1736 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 09:56

Hmm ik heb meer dan 80 lessen gehad en ik was gewoon heel erg onzeker in de auto, heeft niks met roekeloos rijden te maken de 1 is er nou eenmaal wat sneller in dan de ander.

#1737 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 09:57

Ik heb bij de ANWB gelest en ik zou t eeeecht niet doen! Je denkt dat ze goed zijn vanwege de naam, maar dat slaat dus nergens op. T slagingspercentage is ook nog vet laag (kwam ik pas later achter). Ik zou er gewoon 1 zoeken met een hoog slagingspercentage.

#1738 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 27 augustus 2010 - 10:24

Bekijk PostGalaxy, op 27 augustus 2010 - 09:54, zei:

wow 80 lessen al??? ben je ook al op geweest of dat ook nog niet? hoe roekeloos rij jij dan wel niet? :P

anyway ik hoor over de anwb in nijmegen altijd slechte verhalen. de mensen die ik ken die daar hebben gereden waren allemaal ontevreden (maar ook allemaal niet de eerste keer geslaagd :P). maargoed dat verschilt natuurlijk per school..

Marlous, 80 lessen heeft niks te maken met roekeloos rijden of niet, was dat nou weer voor rare opmerking?
Kan toch gewoon zijn dat iemand bang is, moeite heeft met gevaar inschatten etc? Hoeft toch niet persee roekeloos te rijden? beetje stomme opmerking

#1739 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 15:14

Nou als je met 80 lessen nog steeds je rijbewijs niet heb vraag ik me af of je ooit ken leren rijden

#1740 -

Beginner

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 15:26

Is er toevallig iemand die in regio Den Haag een fijne/goedkope rijschool weet?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals