Ga naar inhoud

Het autorijles & examen topic #5

1914 replies to this topic

#1801 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 22 september 2010 - 13:26

hmm ik zou er toch wel iets voor gaan doen (niet dat je dat helemaal niet doet) maar het is echt zonde van je tijd en geld anders lijkt me.

Ja ik herken het wel dat de motivatie weg gaat ik wilde ook haast stoppen ofzo maar toch doorgezet maar ik deed er wel echt wat voor zegmaar. En als je stopt wil je toch weer ooit beginnen.

#1802 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 september 2010 - 13:30

daarom vind ik het beter als je een rijschool neemt die al je lessen al voor je plant incl examen enzo..
soort cursus.. maar dan over een paar maanden verspreid..
dat heb ik ook gehad en heeft me echt goed geholpen.
heel veel mensen die losse lessen hebben gehad die deden er zoveel langer over, en veel meer lessen nodig.
en 100 lessen is echt ziiek veel, woww :P

#1803 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 september 2010 - 14:14

huh, moeten jullie zelf actie ondernemen voor een volgende les? Hier is het zo dat die gelijk na de les voor de volgende keer gemaakt wordt en als er meerdere lessen afgesproken moeten worden (omdat er afgesproken is om 3 keer in de week te lessen) wordt dat via email ofzo gedaan. Dus t plannen van afspraken komt vanuit de rijschool ipv vanuit de leerling.

#1804 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 15:36

Gefeliciteerd :)

#1805 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 16:00

Ik vanavond weer rijden:P

#1806 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 16:48

Bekijk PostxJoyce, op 22 september 2010 - 13:26, zei:

hmm ik zou er toch wel iets voor gaan doen (niet dat je dat helemaal niet doet) maar het is echt zonde van je tijd en geld anders lijkt me.

Ja ik herken het wel dat de motivatie weg gaat ik wilde ook haast stoppen ofzo maar toch doorgezet maar ik deed er wel echt wat voor zegmaar. En als je stopt wil je toch weer ooit beginnen.
haha k heb geen ene motivatie, want t is sowieso gratis, is vriendin van mn moeder die t wel gezellig vind :lol:
maargoed vandaag ging mn rijles niet geweldig ook niet slecht.. parkeren ging wel perfect :P

#1807 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 16:50

Maar lijkt me niet dat je nog een keer je theorie wil gaan doen? :P Wel chill dat het zo makkelijk kan.

@ Listen: Gefeliciteerd! :)

#1808 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 19:04

tegen mij? ik heb mn theorie wel hoor :P

#1809 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 19:05

waarschijnlijk bedoelde ze dat je theorie na 1 jaar verloopt, als je dan je rijbewijs niet hebt gehaald. Ik heb dat ook gehad, ben tussendoor ene half jaar gestopt.. Wel balen als je het dan opeens over moet doen.

#1810 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 19:20

Oo nee kheb em anderhalve maand geleden ofzo gehaalt en heb dus nu al een keer dat lange stoppen gehad lijkt me sterk dat ik er nog een jaar overdoe :P Want dan zou k ook meer dan 2jaar lessen whaaa

#1811 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 23 september 2010 - 19:24

Oh gratis haha dat is chillll!

#1812 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 19:24

O dan valt 't mee :P. Bedoelde idd dat hij na 1 jaar verloopt.. Heb 'm zelf ook overnieuw moeten halen namelijk, en als je er zovaak over gedaan hebt lijkt me dat wel kut :P.

#1813 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 00:33

Nja k deed er lang over omdat k ook doodleuk niet ging leren hoo :P
En ja k heb echt gratis rijles :D

Spannend hoor!

#1814 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 08:40

Relaxed zeg, het kost ons een rib uit het lijf :P . Maarja voor een goed doel zeggen we dan maar; niet meer met die ellendige bus reizen.

#1815 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 16:31

YEAHHH net m'n rijbewijs gehaald, ik ben zo gelukkig!!

#1816 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 16:34

Gefeliciteeerd! :D

Ik wil ook eens met rijles beginnen maar ik heb nog lang niet genoeg geld :(

#1817 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 16:53

Hier ook gefeliciteerd Willemijn :D

Ik mag maandag weer en ik ben nu alweer best zenuwachtig na de vorige keer :P maar zal wel goedkomen. Wel beetje minder, het is dan feest in heel Leiden dus gaan we denk ik naar een andere stad/dorp rijden maar vind Leiden fijner :P

#1818 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 17:56

Gefeliciteerd Willemijn :D

#1819 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 18:27

Whahah door Leiden tijdens Leids Ontzet. Hm gaat moeilijk worden ;)

Bedankt iedereen voor felicitaties!

#1820 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2010 - 18:28

Aaaah gefeliciteerd Willemijn, wat goed :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals