Ga naar inhoud

Uitslag examens 2009!

382 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:01

Aangezien vandaag de verlossende (ja of teleurstellende, maar daar gaan we niet van uit) dag is voor de VMBO'ers, en morgen voor de Havo en het VWO de uitslag binnenkomt, geloof ik dat het tijd is voor het geslaagden/gezakten topic van 2009!

Uiteraard gaan we er gewoon van uit dat we állemaal slagen en dat bij iedereen die tas aan de vlag kan etc.

Allemaal héél veel succes, hou je zenuwen in bedwang (ik zelf ben namelijk al de halve week erg benauwd) en als je dat verlossende telefoontje hebt gehad, ga lekker feesten en meldt je uitslag even hier tongue.gif

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:03

Aawh leuk zo'n topic! biggrin.gif Ben heeeeeeeeeeel benieuwd en toch ook wel een klein beetje zenuwachtig haha

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:11

Ik ben ook een beeetje nerveus. Terwijl ik eigenlijk toch wel weet wat de uitslag is.. innocent.gif

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:14

Hahah dat heb ik idd ook, als het goed is ben ik wel geslaagd. Als ik gezakt ben dan sta ik daar echt van te kijken..

Maargoed, om er nou helemaal vanuit te gaan dat het goed zit, dat vind ik ook weer zoiets tongue.gif Straks is het toch niet zo hehe.

Ik word gelukkig niet gebeld, moet de uitslag ophalen op school. Hoor het wel pas 's Avonds, das wel minder.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:25

Ik hoop maar dat ze mij morgen niet tussen 5 en 6 bellen, want dan zit het niet goed. innocent.gif Owee als er iemand is die mij morgen tussen 5 en 6 durft te bellen.. ;p

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:28

Hahah ja dat lijkt me kut, als één of andere grappige vriendin je dan belt tongue.gif

@ Liesbeth; Aawh dat is idd kut ja, met die familie. Mijne komt ook vrijdagavond.. En heb al een cadeau hier liggen dat ik krijg voor m'n slagen hehe. Iedereen gaat er vanuit dat 't goed zit.. mja tis niet 100% zeker ofzo wacko.gif

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:30

Ja, of mensen die denken dat je de uitslag om 5 uur krijgt, die dan om half 6 bellen of je geslaagd bent. tongue.gif

Stiekem begin ik nu toch wel zenuwen te krijgen..

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:31

Aah ik stress m echt. Ben heel bang haha. Moet morgen eerst nog naar pianoles en als ik thuiskom krijg ik volgens mij meteen de uitslag AAH. Is er bij jullie op school ook nog iets van een borrel (bij ons wel)?

#9 -

Beginner

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:31

Hehe dat deed m'n oma vorig jaar.
'Hoi Rieke, weet je 't al'
'NEEEEEEEEE!' *gooit hoorn erop*

Echt mijn hartslag ging echt als een razende toen de telefoon ging toen.
Oh en mijn mentor belde net nadat de tijd afgelopen was zegmaar. Om te zeggen dat ik geslaagd was. Maar toen dacht ik ook echt; omg er is iets fout gegaan. En m'n ouders waren de vlag al aan het ophangen tongue.gif

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:33

Hahah idd, dat is ook verrot tongue.gif

Hmm ik heb er verder echt weken niet aan gedacht, maar nu het zo dichtbij komt is het idd best eng haha

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:33

Aaaah, ik zou gek worden!

Volgens mij zit ik om 5 voor 6 voor de computer op de schoolsite en dan ben ik de hele tijd de pagina aan het vernieuwen totdat de geslaagdenlijst erop staat, omdat ik het anders niet kan geloven als ze me niet gebeld hebben. tongue.gif

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:51

ohhww, ik word morgen gebeld tussen half 3 en 4 en moet dan om 7 uur naar school komen geloof ik.

ben er eigenlijk al vanuit dat ik geslaagd ben, stond wel drie 5'en maar mijn examens gingen zo goed (en m'n gs leraar had al gezegd dat ik mijn examen vet goed gemaakt had, dus die 5 is sowieso weg en ben ik geslaagd).

heb zelfs al mijn examenkadootje besteld op internet zodat ie morgen binnenkomt tongue.gif

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:53

Wat heb je besteld? Ik kreeg net de dvdbox van SATC binnen, die krijg ik morgen biggrin.gif

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:54

Bij mij was het ook kut, mijn pa werkt thuis en wordt dus hele dag gebeld haha en opdie dag had hij wel gezegd dat mensen niet tussen bepaalde tijden mocht bellen:P
Maar succes aan iedereen smile.gif

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:58

QUOTE(.Anne @ 17-06-2009: 13:53:09) Bekijk Post
Wat heb je besteld? Ik kreeg net de dvdbox van SATC binnen, die krijg ik morgen biggrin.gif

een tablet!
deze: http://www.tabletshop.nl/product/nl/intuos3-a4-usb.html

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 12:59

Das wel slim ja tongue.gif

Hmm ik moet als ik het weet ook allemaal mensen gaan bellen, die willen weten of ik geslaagd ben. Hoop dat ik niemand vergeet hehe (anders horen ze 't later wel..)

Edit @ Hester; Leeeeuk!! Zo'n ding wil ik misschien ooit ook nog wel eens biggrin.gif

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 13:50

Ik hoor het morgen pas whistle.gif

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 13:57

Ik hoor het morgen, tussen 2 en 3 (geloof ik, slecht dat ik dat niet weet, straks even opzoeken) wordt je gebeld als je gezakt bent of een her hebt. Maar vorig jaar schijnt het uitgelopen te zijn, dus dat is best wel kut als je na 3en nog wordt gebeld! En dan om half 5 op school zijn voor je cijfers.
Vind het nu wel spannend worden, denk wel dat ik geslaagd bent, maar hou toch in mn achterhoofd dat het altijd tegen kan vallen.

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 14:04

Ik stress m echt noexpression.gif

Ik word morgen tussen half 4 en half 5 gebeld...

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 14:21

Ik tussen half 2 en 3 uur, wat horen jullie het allemaal laat, zeg..
Maar ik vind het zo spannend! Nog minder dan 24 uur, aiaiaiai.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals