Ga naar inhoud

Gezicht per ongeluk vol met tatoeages

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
106 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:46

Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.

GA_googleFillSlot("spitsnieuws_in_artikel");Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.

Klik [post="hier"]http://www.nieuwsbla...cleID=G062BFKCI[/post]voor een foto van het slachtoffer.

--------------------------------------

Belachelijk toch, ik geloof neit dat je zomaar in slaap kan amken en ik geloof ook neit dat hij uit eigen wil zo even zoveel sterren gaat zetten.

Wat vinden jullie hiervan?

#2 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 17 juni 2009 - 17:47

Ik denk dat ze gewoon gruwelijke spijt heeft en daarom die smoes verzint wink.gif

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:48

Wow dat lijkt me echt bullshit! Je kunt toch niet in slaap vallen daar wacko.gif Je moet dan toch wel die pijnprikkels blijven voelen van dat tattoëren.

Volgens mij is dat gewoon een stomme smoes omdat haar vader boos is.

Serieus je bent ook wel echt dom als je dat laat doen, zo je hele kop vol laugh.gif

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:50

ik vind het voornamelijk grappig. In beide gevallen is zij echt dom.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:52

ik heb nog nooit een tattoo gezien die net is gezet, maar ik vind het lijken alsof ze er zijn opgeplakt tongue.gif

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:53

Tjuuu, ik zou gek worden!

Maar net alsof het zetten van een tattoo zo relaxt is dat je ervan in slaap valt.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:54

idd, dalk is t een stunt voor de nieuwe k3 tongue.gif

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:54

Van zo'n hoofd zou ik ook niet blij worden nee....

Denk alleen dat ze zich zelf dat eerder had moeten bedenken, en nu niet de schuld op iemand anders moet gaan schuiven.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:56

tongue.gif

De sterren staan ook in een vorm van een drie hea tongue.gif

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:56

Misschein kan ze bij de efteling soliciteren?
Denk niet dat ze ergens anders nog aangenomen wordt.

#11 -

Held

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:57

Sterretje gezocht gevonden

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 17:59

man, ik snap ook echt niet dat die gast niet heeft gezegd van "joh dat doe ik niet, als je je gezicht zo extreem wil doen ga je maar naar een ander"

Maar goed die gast zat zelf ook onder de tat's op zijn gezicht.

#13 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 17 juni 2009 - 18:00

QUOTE(amish @ 17-06-2009: 18:52:33) Bekijk Post
ik heb nog nooit een tattoo gezien die net is gezet, maar ik vind het lijken alsof ze er zijn opgeplakt tongue.gif

Nu je het zegt.
Volgens mij krijg je bij een pas gezette tattoo een soort ontstekingsreactie van de huid waardoor die rood en gezwollen is.
Mijn tante vertelde zoiets toen ze die van haar liet zetten.

En zij moest ook een paar dagen een gaasje erop houden totdat het genezen was.

#14 -

xoxo

• Members

Een ding snap ik niet. Die tattooboer gaat het op zijn kosten laten verwijderen whistle.gif

#15 -

Zware gebruiker

• Members

en niet een maar 56.

ik denk ook dat ze gewoon spijt heeft, hallo wacko.gif

#16 -

Normale gebruiker

• Members

wat ik ergens had gelezen, weet niet meer waar tongue.gif
maar iig dat ze elkaar verkeerd hebben begrepen, omdat ze allebei een andere taal spraken, dat ging dan over het aantal sterren.
en volgens de tatoeëerder, was ze helemaal niet in slaap gevallen, en zat ze constant in een spiegel te kijken.
maarja wat waar is weet ik niet tongue.gif

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 18:01

misschien was de tattoo-meneer in slaap gevallen..
of hij werd zo enthousiast dat hij zich 53 sterretjes vertelde.

Of ze is gewoon een geit dat ze het niet merkt.

Sowieso...welke malloot laat zich nou in het gezicht tattoo-eren.

Ik keek gisteren dat filmpje in het shut en toen ging zo een meneer vertellen over de kansen in de toekomst die ze misloopt door haar "verminking"
Alsof je met 3 sterren op je hoofd wel word aangenomen voor die geweldige functie.

#18 -

Gewoon, omdat het kan.

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 18:12

Ik lag bij mijn tatoeages echt niet lekker te slapen hoor, damn. tongue.gif En flauw gevallen lijkt me sterk want dat moet de tatoeëerder toch in de gaten houden lijkt me.

En net als wat Sin zegt.. 3 sterren of 56.. Ze zitten hoe dan ook in je gezicht. Dom mens. tongue.gif

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 18:12

QUOTE(Me.Myself.and.I @ 17-06-2009: 19:00:44) Bekijk Post
Een ding snap ik niet. Die tattooboer gaat het op zijn kosten laten verwijderen whistle.gif

Je meot het toch weg laten laseren? dat kost best veel geld en ik wil niet geloven dat het zijn schuld is..

T lijkt me bijna onmogelijk om bij een tattoo op je gezicht in slaap te vallen.
Daarbij dat hij uit zichzelf er even 50 bij zet, dan werk je jezelf in de nesten..
En daarbij zou je toch wel even iemand wakker maken als je merkt dat iemand tijdens het tatoeëren in slaap valt...

K ben wel beneiuwd wat nou echt waar is.. tongue.gif

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2009 - 18:14

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn tattoo ook bijna sliep op het laatste..
Maar goed,mijn tattoo duurde 4 uur om te laten zetten.
Met 3 sterrentjes ben je na een kwartier toch wel klaar..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals