Ga naar inhoud

Vakantiefoto's

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
150 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:09

Oooh heerlijk om te kamperen met zoveel rust en vrijheid. Kamperen is echt helemaal geweldig!

Vind die foto met dat uitzicht echt heel erg gaaf biggrin.gif

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:10

Haha die eerste was inderdaad wel heel erg uitgestorven, die tweede was juist heel druk, maar we hadden wel een heel rustig plekje en de laatste was ook heel rustig maar dat was een doorreiscamping, dus iedereen was na 1 nacht weer weg tongue.gif

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:30

East coast USA.

Voor vertrek op Schiphol met mijn mamma en broertje!

We zijn er bijna.... (of niet natuurlijk..haha)

Tijd terug draaien...

Time Square

M&M store op TS

Ik op TS

Ik met corn dog (IEWWW) op New Jersey State Fair (soort kermis)

New York City skyline vanuit het reuzenrad op de State Fair

State Fair vanuit het reuzenrad.

Ik heb nog véél meer foto's, maar dit is een hele kleine selectie van de leukste dingen wink.gif

#44 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:36

ow lijkt het me echt super leuk smile.gif Ik ben al een keer helemaal rond in Italië geweest en dan zoals jullie via Zwitserland. Was toen nog in April en er lag nog sneeuw daar dus dat was helemaal super. Maar wil het nog eens doen. Het is zo super leuk als je gewoon vertrekt en je ziet wel waar je eindigt.

en @ Marlous, mijn ouders hadden altijd uitwisselingsstudenten in huis vanuit Zuid en Midden Amerika. Die woonden dan gewoon een jaar bij ons en waren eigenlijk deel van het gezin. Dus we zijn ze dan ook vaak gaan bezoeken naderhand. Vandaar dat ik er al vaak ben geweest. Maar dan meestal combi toeristen gedeelte en het echte leven daar. We hebben bijvoorbeeld een week gelogeerd in sloppenwijk in Caracas enzo. Het is een leuke ervaring want je leert zo echt wel het land heel anders te bezien en ook hoe de cultuur daar is en hoe mensen met elkaar omgaan enzo.... ( in rijkere gedeeltes en armere...) Zo zijn we eens naar eilanden groep geweest maar dat was een opkomend gedeelte. Dus wij sliepen in een hotel met allemaal poorten om en super luxe. En rondom waren allemaal hutjes enzo... En 2 jaar later stond het daar vol met luxe hotels en alle hutjes waren gewoon weg. Het is wel een ervaring die je leven beïnvloed enzo. haha hoe dom het ook klinkt hoor... Maar ik ben veel relaxter erdoor geworden en ik kan me echt niet druk maken in dingen want denk altijd zo slecht hebben we het nog bijlange niet en ben altijd vrolijk biggrin.gif

#45 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:42

Mijn eerste vakantie foto's zijn binnen via een vriendin.

Er komen nog veeeeel meer maar niet via mail, het zijn er wel 300 !

[edit]

(ik links)

en deze is geweldig, een vriend die naar zijn vriendin springt om op de foto de komen (zelfontspanner tongue.gif )

Deze post is bewerkt door Surabondance: 17 augustus 2009 - 19:45

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 19:51

@ Richtje:
Wow dat vind ik dus helemaaal niet saai he! Geweldig, dat zou ik ook wel willen doen. Vind het ook super mooie foto's, en echt hele mooie omgeving, ah heerlijk tongue.gif

#47 -

Beginner

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 20:26

@ Surabondance: die laatste foto is best wel grappig, haha xD

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 20:56

Nou hier mijn vakantiefoto's dan maar! Ik ben weer in Zwitserland geweest, as usual, maar oke.

Stuwdam in Valle Verzasca, een dal ergens in Tessin. Op deze stuwdam is ook James Bond opgenomen want, je kan hier dus bungeejumpen. (ja dat is die stellage die je ziet)

Als je hoger de berg opgaat krijg je dit:

In Zwitserland kan het soms echt gigantisch storten, echt heel erg. Nou dit was dus het resultaat de volgende dag. Het halve strand van de andere camping stond onderwater!

Hier 2 foto's van Locarno, een plaats aan het Lago Maggiore.

Hier ben ik aan het paragliden! biggrin.gif

Deze foto is gemaakt vanaf de burcht/kasteel in Bellinzona. (supermooi uitzicht)

Nou en hier dan nog ff de pauperfoto's. Het regende de avond, maarja we moesten er toch echt doorheen. Dus dan maar op zn vrolijkst he!

En dat was aleer de beschrijving van mijn super orignele vakantie!

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 21:04

Super leuk! Ik herken ook dingen waar ik ben geweest, zoals de bovenstaande foto met dat bungeejumpen in Zwitserland, ben ik ook geweest!

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 23:05

@ Richtje - mooie grote plekken zeg!! echt tof!

maarja heb je in zwitserland enzo ook wel sneller, maar toch wel superfijn!

Wij hadden dit jaar een kleine plek, maar een geweldige camping dusja dan ist niet erg haha. (en wij hebben een vouwwagen en ook nog 2 losse tentjes, dus een normale plek is zo vol als wij er staan haha)

-
Ach ik krijg net toch nog wat foto's van mn zus, dus ik doe toch maar ff verslagje haha.
zodra ik begin wordt t alleen altijd heel lang, dus ik probeer t kort te houden.
en ik hoop dat iemand t bekijkt leest hihi

We gingen naar Zuid Frankrijk, Cote d'Azur. 2 jaar geleden Nice geweest enzo, nu wilde we ietsjes rustigere plek.
We gingen wel op de bonnefooi, en vonden deze camping en t dorpje erbij zo mooi dat we daar 2 weken zijn blijven staan!
Expres ook geen lange afstanden gereden enzo, gewoon alle dorpjes in de buurt gezien. Heel leuk!

We zaten bij Grimaud, een camping op nog geen paar km ervanaf, dat is bij de baai van Saint-Tropez, zegmaar als je aan t strand zit zie je tegenover je Saint-Tropez.

Grimaud is ook superleuk dorpje, en Port Grimaud is supermooi, ALLE huizen daar liggen aan het water! en je mag daar als toerist ook niet zomaar in enzo (nja in sommige delen wel, maar grootste deel niet)

en toen moest ik naar de dokter op een zaterdag, en alleen in PortGrimaud was er 1 of ikmoest naar t ziekenhuis.
dus toen moesten we helemaal special aanvragen of we door de poort mochten enzo, en toen mocht het!
superleuk eigenlijk haha!

Maargoed:

Dit waren onze buren op de camping hihi, zo leuk dat zulke rijke mensen ook nog gewoon kamperen!

In t dorpje Grimaud met mn mama en zus:

Op de boot naar St Tropez:

Op hèt terras (Senequier) in St Tropez, ik vind zulke terrassen altijd wat overdreven, en we zaten ook niet 1erangs hihi maargoed haha.

Ennn een paar dagen later waren we weer in St Tropez..en toen zag ik ineens CHIRAC zitten!!!
ik flipte helemala haha! en vlak erna hadden ineens alle Fransen het door (ja ik ben vooral trots op t feit dat ik m zag voordat er ineens allemaal mensen met cameras stonden!)
maargoed toen maakte ik ook nog maar een fototje haha:

In een schitterende Abdij (du Thoronet voor de geinteresseerden) met mn zus:

nog n x de Abdij:

En in Gassin.
heeel mooi bergdorpje, waar je uitzicht over de hele baai had:

was superleuk, ik kom mn hele leven al in Frankrijk, dus als ik daar op vakantie ga voelt het echt als relaxen weetjewel.
maar soms vond ik al die dorpen in Frankrijk wel een beetje vergane glorie ofzo.
nu heb ik echt weer hele mooie nieuwe plekjes ontdekt, heel leuk!

veel leuker is St Tropex ook dan het grotere massale Nice en Cannes vind ik persoonlijk tongue.gif
In St Tropez kan je gewoon gapen naar de grote boten en auto's, zoals in Nice ook, maar je kan ook het oude dorpje en gevoel krijgen.

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 23:15

Gaaf zeg Lotte!

Ik ben er vorig jaar geweest, of nja ik zat in Salernes (veel meer 't binnenland in), maar we zijn toch ook aardig wat keren richting kust gegaan en 't is daar zoooo fijn! Je kijkt echt je ogen uit. De Middellandse Zee is zo chill biggrin.gif

En wat zijn jullie BRUIN!!

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 augustus 2009 - 23:36

East coast USA.

Voor vertrek op Schiphol met mijn mamma en broertje!

We zijn er bijna.... (of niet natuurlijk..haha)

Tijd terug draaien...

Time Square

M&M store op TS

Ik op TS

Ik met corn dog (IEWWW) op New Jersey State Fair (soort kermis)

New York City skyline vanuit het reuzenrad op de State Fair

State Fair vanuit het reuzenrad.

Ik heb nog véél meer foto's (stuk of 1000..hahaha), maar dit is een hele kleine selectie van de leukste dingen wink.gif

#53 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 00:04

@Sab: Misschien een heleeee domme vraag, maar als je van die stuwdam gaat bungeejumpen, klap je dan niet tegen dat beton noexpression.gif

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 08:50

Hahahaha, nee dat gebeurt niet. Vind het ook vreemd mar blijkbaar kan dat niet. Maar het lijkt wel zo idd.

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 09:05

@ Lotte: leuuuuk! ik zat er écht vlakbij, misschien 20 km ofzo hahaha. Wij zaten in Sainte Maxime, ook zo superdicht aan zee (vanaf onze campingplaats zagen we de zee, zoooo chill)

ik vind St. Tropez op zich wel leuk, maar wel een beetje fake enzo. Na een middagje heb ik het er wel gezien haha.

#56 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 18 augustus 2009 - 09:32

@ Inge: leuk! biggrin.gif Ben je ook naar de Hershey's Store geweest aan de overkant van de M&M's Store? Daar hebben ze chocoladerepen van 5 kilo. wub.gif

Waarmee vlogen jullie eigenlijk? Dat is geen scherm in de stoel voor je, toch?

Ik vond die corn dogs echt lekker juist. innocent.gif Maar ik ben ook niet altijd een fijnproever. tongue.gif

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 09:54

We vlogen met Lufthansa heen en met Singapore airlines terug.
Lufthansa had geen scherm in de stoel voor je, stelletje idioten. En Singapore was gewoon perfect. Heb de hele reis spelletjes zitten spelen op m'n personal scherm. Haha. En met wat leuke Singapoerse (of hoe zeg je dat) jongens (cuties) gepraat!
De Hershey's store heb ik gemist, heb wel wat repen nog thuis liggen, haha. Op het vliegveld even relaxed goedkoop ingeslagen..
Maar 5 kg Hershey's moet echt een paradijs zijn! biggrin.gif

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 11:10

Leuke foto's! Ik wil zeker nog een keer richting New York, stond op het programma van mijn reis die niet doorging, dus dat was wel balen.

Singapore Airlines is samen met Malaysia Airlines één van de beste ter wereld. Vond Malaysia Airlines ook echt geweldig. Hebben de stewardessen bij Singapore Airlines ook van die geweldig mooie pakjes aan?

#59 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 18 augustus 2009 - 11:41

Leuke foto's Lotte! :-D

Frankrijk geeft idd altijd een beetje een thuisgevoel!

Ik vond Saint-Tropez ook wel leuk, maar idd zoals Jansuh zegt ook nep.

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2009 - 12:03

QUOTE(Goddess @ 18-08-2009: 11:10:17) Bekijk Post
Leuke foto's! Ik wil zeker nog een keer richting New York, stond op het programma van mijn reis die niet doorging, dus dat was wel balen.

Singapore Airlines is samen met Malaysia Airlines één van de beste ter wereld. Vond Malaysia Airlines ook echt geweldig. Hebben de stewardessen bij Singapore Airlines ook van die geweldig mooie pakjes aan?

New York is echt GE-WEL-DIG!

En inderdaad, Sinapore Airlines is inderdaad een van de beste van de wereld, mijn pappa wilt het liefst altijd alleen maar met Singapore Airlines vliegen.
Hun outfit is echt SUPER geweldig, mooi, sjiek.
Het zijn een soort traditionele Singapoerse (????) jurkjes en ze hebben daar van die super sjieke sandaaltjes onderaan. De piloten hebben wel gewoon een pilotenpak en de stewards hebben ook een normaal pak, maar die stewardessen l.gif
Het eten was ook echt heerlijk. Als avondeten (om 22 uur...) kreeg ik keuze uit pasta met gegrilde kip (zo'n halve haan) of geroosterd biefstuk met rijst. En als ontbijt kregen we of kip hawaii met rijst of gebakken aardappel met rundvlees. Echt heerlijk. En natuurlijk, nootjes, M&Ms, broodjes, chocorozijnen en nog véél meer. Je kreeg om het half uur iets te eten haha..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals