Ga naar inhoud

Chocolademelk beter dan Energy drinks

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
16 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 21 augustus 2009 - 19:34

Je kunt na een rondje sportschool beter een beter chocolademelk drinken dan een hip energiedrankje. Dat schrijft Nu.nl. Chocolademelk vult vocht- en suikertekorten sneller aan.

Onderzoekers hebben een test uitgevoerd met wielrenners die na een ronde fietsen werden opgepept met ofwel chocolademelk of een energiedrankje. Bij een volgende ronde bleven de chocomel drinkers langer doortrappen dan diegenen die een energiedrankje op hadden. De chocolademelk moet overigens wel mager zijn...

#2 -

Colorguardje

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 20:05

Kijk dat is nog eens leuk tongue.gif Na het sporten dus aan de chocomel...heerlijk!

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 22:24

Dus toch smile.gif, dacht zelf altijd dat chocolademelk niet goed was na het sporten.

#4 -

Marlou

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 22:43

Geef mij maar chocolademelk idd.. Van Energie drank ga je alleen maar boeren. shifty.gif

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 22:44

Het vult volgens mij ook de calorieën die je er net afgesport hebt ook weer goed aan wink.gif
maar als je energie nodig hebt moet je dus aan de chocomel smile.gif goed om te weten

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 07:33

En wat doen energydrankjes, denk je? tongue.gif
Daar zitten toch ook massa's suikers in?
Geef mij maar chocomelk biggrin.gif (of Fristi, inderdaad!)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 10:49

Ik hoef het eigenlijk geen van beide na het sporten tongue.gif
Chocomelk vind ik sowieso niet lekker (raar want voor chocola kun je me midden in de nacht wakker maken)
En energydrankjes drink ik maar heel zelden, alleen voor het uitgaan, als ik de bob ben. Dat ik wel genoeg energie heb om heel de nacht vol te houden tongue.gif
Maar van sporten zelf krijg ik eigenlijk al genoeg energie.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 11:00

ik heb liever water! chocolademelk dat slijmt zo na het sporten! haha

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 11:48

Vind zowieso die energiedrankjes maar niets, het is zo ontzettend slecht voor je gebit.

#10 -

Marlou

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 12:12

QUOTE(Sensation @ 22-08-2009: 12:48:06) Bekijk Post
Vind zowieso die energiedrankjes maar niets, het is zo ontzettend slecht voor je gebit.

Roken ook, jij rookt toch? tongue.gif

Of je nou rookt of energie drank drinkt tongue.gif

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 14:41

Volgens mij vooral van die aquarius dingen enzo. Dat zijn toch vooral sportdrankjes?

Ik drink zelf wel vaak energiedrankjes, van die slammers enzo. Vet lekker innocent.gif
Chocomelk is ook wel lekker, maar na het sporten lijkt me dat als een baksteen op je maag vallen.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 15:26

aquarius is geen energy drank, ik denk meer bullit/red bull enz.

Chocomel hmm.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 17:06

QUOTE(InternetSlet @ 22-08-2009: 16:26:46) Bekijk Post
aquarius is geen energy drank, ik denk meer bullit/red bull enz.

Chocomel hmm.

Het is wel een energiedrank maar meer bedoeld om je vochtgehalte weer op peil te brengen en je energie te geven.

Net als van die energie als in druivesuiker.

In energydrankjes zit veel cafeine enzo.

Deze post is bewerkt door Marriët: 22 augustus 2009 - 17:06

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 17:45

Ik ben vanmorgen op mijn werk wakker geworden dankzij een bekertje warme chocolademelk dat mijn aardige collega me aanbood (ik had zelf geen geld bij en drink geen koffie, 'lust je chocolademelk dan?'). Mocht ook wel, want ik was om 7 uur begonnen en het was alweer half 9 en ik was gaaaar. En daarna niet meer biggrin.gif

Maar na het sporten weet ik niet of ik het lekker vind hoor. Die energydrankjes vind ik al helemaal niet lekker iig tongue.gif

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 19:17

Ik lust beide wel smile.gif.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 augustus 2009 - 13:07

QUOTE(Prue @ 22-08-2009: 07:33:54) Bekijk Post
En wat doen energydrankjes, denk je? tongue.gif
Daar zitten toch ook massa's suikers in?
Geef mij maar chocomelk biggrin.gif (of Fristi, inderdaad!)

Bedoelde eigenlijk ook dat ze dat beide doen wink.gif alleen typte het niet zo goed tongue.gif.

#17 -

Angela.

• Members

Gepost 25 augustus 2009 - 15:47

Dat is best grappig want een teamgenootje van mij drinkt altijd na trainingen en wedstrijden warme chocomel. Terwijl iedereen altijd roept van: Gatverrrr! Daar heb je nu toch geen zin in! Raar kind!
Terwijl ze dus eigenlijk gewoon goed bezig is. tongue.gif

Ik vind het heerlijk om na de wedstrijd een aquarius white te drinken of een AA-tje. Ik ben ook gek op chocomel, maar dan even niet.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals