Ga naar inhoud

wat is jouw droom of doel?

79 replies to this topic

#61 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 22:59

Op dit moment streef ik naar innerlijke rust,
wil ik leren ontspannen,houden van mezelf..met alles erop en eraan.

Verder is mijn doel als moeder natuurlijk om mijn zoon zo op te voeden,dat hij een mooi persoon word.
Die zichzelk kan redden en sterk in het leven staat.
Om hem de basis mee te geven,voor een mooi leven.

Ik wil graag weer aan het werk.
Dus daar wil ik naar toe werken.

Pff..jongens,ik heb zoveel doelen in mijn leven :P

#62 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:04

ik wil een huis en kindjes met mijn vriendje!
kon ik de tijd maar voor uit draaien!

#63 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:04

Mijn droom is heerlijk oppervlakkig:
heel veel geld (op mn eigen rekening) hele dag lekker shoppen over de hele wereld, beetje naar modeshows de IT-girl of whatever uithangen. Ik heb een geweldig huis met mn vriend, paar mooie auto's. Een schoonmaakster offcourse, want dat huis is reusachtig. Drie kids die allemaal met alle talenten die ik zelf niet bezit gezegend zijn. En als ik dan perse nog een baantje moet hebben doe dan maar iets the hills achtig bij een PR bureau ofzo. Maar dat het me allemaal makkelijk af gaat he, niet teveel stress :lol:

Oja ik kan ook ALLESSS eten wat ik wil droomfiguurtje is er toch wel.

--
Mn iets meer realistische doelen zijn:
-mn HBO communicatie afhebben over twee
jaar
-maandje New York
-op bezoek bij mn familie in Indonesie / op de Molukken ( hoop volgende zomer!)
-leuke uitdagende baan, waarin ik mezelf helemaal thuis voel. Of iets in de PR/mode of evenementen organiseren / muziek.
- laat ik maar is op mezelf gaan wonen binnen 2 jaar
- gezinnetje binnen 12 jaar

en nog een geweldig doel:
mn haar heel erg lang laten groeien en zoveel mogelijk mooie kleding en schoenen kopen.

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 23 juni 2011 - 23:08

#64 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:09

@ Hierboven,
Boh..serieus?
is dat waar jij naar streeft.
Is er niks anders wat je liever zou willen...

Want als dat echt zo is,dan vind ik het stiekem wel erg voor je!

#65 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:10

heb je het tegen mij of tegen Eliza?

#66 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:12

Hoezo erg voor haar? Ga ik toch ook niet zeggen over jouw doelen? Goh wat erg voor je. Ieder zn eigen dromen toch. Jullie geven gewoon allemaal van die sociaal wenselijke antwoorden, maar wie wil er niet lekker uit zien en veel geld hebben whahahaha. Ik kan me helemaal vinden in jouw droom, Eliza. Behalve het gedeelte wat je dr net bij hebt geplakt. Dat is me veel te actief.

#67 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:13

haha nou t lijkt me persoonlijk ook echt niks!
De hele dag shoppen?
De leukigheid is er na n weekje wel af hoor!

#68 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:17

Nou het is ook niet denigrerend bedoeld,
al komt het misschien een beetje lomp over.

En misschien ligt het aan mij,maar ik ga er stieken vanuit dat je naar dingen steeft die jou geluk brengen.

En ik kan me niet voorstellen dat wanneer je met een bult geld,goed figuur en een dikke auto al de wensen vervult zijn.

(ik had het trouwens niet over de dingen die ze later toegevoegd heeft,want die stonden er nog niet toen ik de opmerking plaatste..)

#69 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:19

ik geloof niet dat geld gelukkig maakt, een leuk normaal sociaal leven dat maakt je echt gelukkig!

#70 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:26

Nou als ik een fijne relatie heb een hoop geld mn kids en in mn vrije tijd doe wat ik leuk vind? Dan wat is er zo raar aan ? Dat ik niet een of andere hoge top baan of whatever wil misschien? Nou ik vind dat wat ik daar heb genoemd het leukste, waar ik me gelukkig bij voel. Dus begrijp totaal niet wat daar triest aan kan zijn.

Maar jullie geven allemaal van die hartstikke serieuze antwoorden, ik leef mn leven gewoon nu. Zorg dat ik nu gelukkig ben, want wat heb ik eraan als k nu niet gelukkig ben en over 2 jaar dr niet meer ben.

Verder duhhh dat geld alleen niet gelukkig maakt. Maar het maakt het allemaal wel net ff een stukje makkelijker. En kan je zeggen wat je wil, maar je wil toch heus een arme sloeber in je droom zijn :S Terwijl je 50 uur per week werkt en geen tijd hebt voor een sociaal leven hebt? (wat ik in mijn droom misschien juist iets teveel heb haha)

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 23 juni 2011 - 23:26

#71 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:29

maar je verdient toch alleen veel geld door hard te werken :P?

(jaaja en de loterij winnen)

#72 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:31

haha eliza wil al shoppend rijk worden.
als dat toch eens kon dan wilde ik dat ook wel!

#73 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:31

Tis een droom he ? Maar k heb dr bij gezet dat als k persee moet werken in mn droom (wa tvolgens jullie blijkbaar nodig is) dat k dan bij een tof PR bureau werk.

Maar k zou best styliste willen zijn hoor, niks mis mee :P

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 23 juni 2011 - 23:32

#74 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:34

- binnen 4 jaar mn bachelor halen
- heel veel reizen. wil eigenlijk na mn studie gewoon een eeuwigheid alleen maar reizen, wereldreis zegmaar.
- een lieve vriend/in de toekomst dus evt man
- een baan hebben waarmee ik makkelijk veel kan verhuizen en op veel verschillende plekken op de wereld kan wonen voor een tijdje.
- genoeg geld om me geen zorgen te hoeven maken.

#75 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:34

Ik wilde je absoluut niet op je piel trappen..
*rolt dat ding weer op*

Maar ik vind dat materialisme een beetje onbegrijpelijk.
En misschien komt dat omdat ik daar zeer weinig waarde aan hecht.
Ofzo,maar ik kan me zo slecht voorstellen dat dat op de eerste plaats kan staan.

Dus voor gezondheid,stabiel leven,sterke relatie,zelfvertrouwen,gezin/familie.

Ik bedoel dus,
als je zulke dingen naast "veel geld hebben" legt...dan is veel geld hebben toch geen prioriteit meer?

edit:
nu ik lees wat je als laatste reageerde,vermoed ik trouwens ook dat we de vraag anders geinterpreteerd heb.

Want ik dacht dat we het hadden over waardes in de je leven.
En doelstellingen die je naastreeft.
En niet zoals je droomleventjes eruit zou zien.

Daar vind ik wel een verschil in eigenlijl.

Deze post is bewerkt door Stewie: 23 juni 2011 - 23:37

#76 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:37

Maar dr staat nergens in mn droom dat het om t geld draait haha. K heb dat gezondheid gedeelte gedoe enzo eruit gelaten omdat... ik daar niet echt aan dacht. Was gewoon aan t doordraven over iets wat toch nooit zal gebeuren. Maar als je ff goed leest dan zie je dat mn vriend en kids dr ook in voor komen, dus tis niet dat ik in mn eentje in een reusachtig huis woon en elke dag solo ga shoppen :P

Oooooo ja ik dacht dat ik mn droomleven moest beschrijven idd. Heb begin van t topic niet gelezen ook trouwens. En in mijn dromen ist sowieso altijd 30 graden en is iedereen gelukkig en gezond, vandaar dat k dat dus weg liet :P

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 23 juni 2011 - 23:41

#77 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2011 - 23:56

Ja precies,
In mijn dromen woon ik ook in het buitenland,lekker weer,eet ik elke dag choco,ruikt mijn tuin naar appelgebak en mijn huin naar verse koffie.
Masseerd mijn man elke dag mijn voeten enzovoort.

Maar dat vind ik dan anders dan je doel in het leven.
waar je heel hard naar werkt en waar je naar streeft om te zijn.

Dus..

We hadden allebei iets anders gelezen in de vraag : wat is jouw droom/doel.

:)

#78 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 juni 2011 - 00:42

Nou over dromen geproken. Ik had me net toch een vieze enge nachtmerrie.
Lekker flauw :P

#79 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 juni 2011 - 06:44

Op korte termijn zou ik graag een studie vinden die echt bij mij past/die ik echt graag wil doen.
En mijn doel is dan om die te halen he :P

Mijn dromen zijn dat mijn vader lekker lang leeft zodat ie mijn kinderen nog kan zien (opgroeien). En ook dat ie samen blijft met zijn huidige vriendin totdat ze beide sterven.
Verder tsja... trouwen (met mijn huidige vriend) en dus kindjes krijgen en mijn vriend(inn)en van nu behouden :) . Dan komt het allemaal vanzelf wel goed ;) .
En ik wil ook echt wel werken hoor! Wat zit je anders hele dagen te doen joh? Is toch ook leuk om je eigen geld te verdienen? :) Dat vind ik toch in ieder geval!
En liefst hoop ik niet ziek te worden...

#80 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 juni 2011 - 09:12

Huisje boompje beestje, en dan liefst een huisje buitenaf, gewoon een klein boerderijtje, (zou nooit in een "grote stad" willen wonen als ik later "groot ben").
Ik hoop dat ik mijn huidige vrienden allemaal kan houden, hoop ik echt! En dat hun ook gelukkig worden. Mijn familie, vooral mijn ouders en broertje en zusje gun ik een geweldig leven.

Ik hoop een baan als verpleegkundige ergens te kunnen krijgen, waar weet ik nog niet, op dit moment gaat mijn voorkeur naar een ziekenhuis en dan een complexe afdeling, maar wie weet wat ik nog tegenkom :)

Ik wil gewoon een sociaal, gelukkig, gezellig en nuttig leven :) En natuurlijk een gezond leven!

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 24 juni 2011 - 09:18

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals