GirlsOnly: Zumba - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Zumba

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#21  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 22:40 (Zware gebruiker) Posts: 7884

Ik doe zelf een combiles: Zumba + hoepelen
En daar zitten ook nog wat oefeningen in met gewichten e.d.

Maar Zumba kun je zo intensief maken als je zelf wilt. En laten we eerlijk zijn: beweging is ALTIJD goed voor je conditie en je figuur. Het is echt onzin dat mensen hier beweren dat dit niet zo is. Zelfs als je een half uurtje per dag rustig wandelt merk je al verschil. Je bent sowieso een uur aan het bewegen, dús dat is goed. En omdat het leuk is, is de tijd ook zo om én is het makkelijker vol te houden.

Ik ben vrij snel al wat centimeters om mijn middel kwijt geraakt dankzij Zumba en hoepelen. (overigens sport ik iedere vrijdag ook, maar dat is meer met gewichten)

#22  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 22:41 (Normale gebruiker) Posts: 719

Nou ff mn financiën op orde krijgen en dan lekker swingen!
365 day's and nights 365 tries to make it right

#23  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 22:45 (Zware gebruiker) Posts: 5305

Ik doe het ook en ik moet zeggen dat ik spinnen of vrij fitnessen wel inspannender vind maar zumba is gewoon heel leuk! Het uur vliegt voorbij, leuke muziek je wordt er lekker vrolijk van. Je merkt zeker wel dat je wat doet (vooral buikspieren en met gewichtjes) Maar echt flink zweten doe ik niet altijd (hoeft ook niet per se want vet verbranden doe je alleen als je iets lang volhoud hoeft niet eens in een hoog tempo)
Party all night and sleep all day.

#24  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 23:04 (luvkittehz) Posts: 4514

Ik heb het ook gedaan en snap niet wat iedereen er zo leuk aan vindt :P Maar ik dans ook salsa, dus ik had er misschien iets te veel van verwacht dat het wat meer echt 'dansen' was (dat dacht ik een beetje door die tvreclames). Ik vind het maar saai haha, en om de calorieen hoef je het ook niet te doen, met fitness verbrand je veel meer.
Kitteehhhhz <3

#25  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 23:06 (juffrouw in opleiding) Posts: 9818

Bekijk PostSpenderellaa, op 25 januari 2010 - 21:33, zei:

Jaa zumba is volgens mij ook super leuk, ik ben ook al aan het kijken met een vriendin (lieveheersmeisje :P )van me om erop te gaan, maar eerst ff sparen..

Maar een klasgenootje van me zei dat het uiteindelijk saai wordt omdat je iedere x dezelfde pasjes doet?

10.95 per maand
of zit je nog steeds met die 45 euro hahahah.
Reality is just an illusion caused by lack of alcohol

#26  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 23:07 (Normale gebruiker) Posts: 719

Echt dat wil ik niet te lang gaan aanhoren :angry:
Ik moet gewoon ff kijken of ik me die 11,- per maand nu kan permiteren aangezien dat een half boekje bonnen is
365 day's and nights 365 tries to make it right

#27  Gebruiker is offline   --- Gepost 25 januari 2010 - 23:10 (juffrouw in opleiding) Posts: 9818

Ja.. :P

hahahah ja tis nu even krap he met de vastenavend.

Maargoed, weer even ontopic naar het zumba-en.

#28  Gebruiker is offline   --- Gepost 09 maart 2010 - 18:33 (Beginner) Posts: 21

Bekijk PostJanneke., op 07 december 2009 - 11:40, zei:

ik heb t een keertje gedaan, maar vond het helemaal niet intensief!

je zweet er wel goed van, maar het is totaal geen workout waar je echt spierpijn van krijgt ofzo.
ik iig niet. (en das een wonder want ik ben zo asportief als de pest en ik krijg van een rondje hardlopen al spierpijn)

het is conditioneel misschien wel goed, maar ik vond het totaal niet spierintensief.
en dat lijkt me juist wel nodig voor die strakke buik die ze beloven hahaha

Precies;)

Ik doe het ook en als je op je eetpatroon let val je er wel van af.
Maar dat is omdat je veel in beweging bent.
Als je een strakke buik wilt kun je beter buikspieroefeningen doen.

oeps , hoe haal ik dat weg?

De site doet het erg traag bij mij ! super irri

Deze post is bewerkt door Maresa: 09 maart 2010 - 19:25
Reden voor Bewerking: Aangepast! ;)

#29  Gebruiker is offline   --- Gepost 09 maart 2010 - 19:31 (juffrouw in opleiding) Posts: 9818

Ja wij zitten er nu op :D
en het is superleuk haha!
Wel echt zweten haha.

#30  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 00:29 (Normale gebruiker) Posts: 433

Bekijk PostLittle Butterfly, op 25 januari 2010 - 23:04, zei:

Ik heb het ook gedaan en snap niet wat iedereen er zo leuk aan vindt :P Maar ik dans ook salsa, dus ik had er misschien iets te veel van verwacht dat het wat meer echt 'dansen' was (dat dacht ik een beetje door die tvreclames). Ik vind het maar saai haha, en om de calorieen hoef je het ook niet te doen, met fitness verbrand je veel meer.

Ik heb precies hetzelfde. Doe ook salsa en heb een keer wat zumbalessen gevolgd.
Het mij ook iets te veel fitness/te weinig dansen. Ik wil echt iets vets kunnen daarna en dat heb ik bij zumba niet :P
Géén Robin, Ruby, Roeby, Robbie of Romi.

#31  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 01:52 (Normale gebruiker) Posts: 883

maar volgens mij is het ook overal anders
want waar ik het doe is het dus ook fuckin intensief
zweten tot de macht 10 en ik heb ook altijd mega spierpijn daarna
maar wij doen ook superveel op soca en reggaeton
dat is wel intensiever dan die salsa shit (dat vind ik dan ook niet leuk)
NOT ALL WHO WANDER ARE AIMLESS

#32  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 10:52 (Zware gebruiker) Posts: 3769

Ik zou het supergraag gaan doen maar ik zit niet te wachten op een abbo van de sportschool omdat ik toevallig 1/2 keer in de week zumba wil gaan doen.
Marielle (L) Jan <3

#33  Gebruiker is offline   --- Gepost 11 maart 2010 - 18:59 (Beginner) Posts: 21

Bekijk PostMarielle*, op 10 maart 2010 - 09:52, zei:

Ik zou het supergraag gaan doen maar ik zit niet te wachten op een abbo van de sportschool omdat ik toevallig 1/2 keer in de week zumba wil gaan doen.

Bij ons is het gwn een dansschool , ik betaal 5 euro per les ( 1uur)
Ik doe daar ook aan streetdance:D
Het is daar echt leuk.

#34  Gebruiker is offline   --- Gepost 11 maart 2010 - 19:50 (juffrouw in opleiding) Posts: 9818

Bekijk PostAnniemal, op 10 maart 2010 - 00:52, zei:

maar volgens mij is het ook overal anders
want waar ik het doe is het dus ook fuckin intensief
zweten tot de macht 10 en ik heb ook altijd mega spierpijn daarna
maar wij doen ook superveel op soca en reggaeton
dat is wel intensiever dan die salsa shit (dat vind ik dan ook niet leuk)

Klopt het is sowieso overal anders.
Wij hebben nu 3x een andere leraar gehad zegmaar.
Bijvoorbeeld dinsdag was het zon donkere man die was veel meer salsa enzo.
Maar vanavond is het weer die vrouw en die is echt mega actief, springen shaken met je hele lijf bewegen, alles.
Dat vind ik ook veel leuker :D

#35  Gebruiker is offline   --- Gepost 11 maart 2010 - 20:04 (Normale gebruiker) Posts: 328

Bekijk PostMelicious, op 11 maart 2010 - 17:59, zei:

Bij ons is het gwn een dansschool , ik betaal 5 euro per les ( 1uur)
Ik doe daar ook aan streetdance:D
Het is daar echt leuk.

Wauw, hier is het dan echt spotgoedkoop :D
Ik betaal 25 euro voor 5 maanden.

In time we hate that which we often fear.

#36  Gebruiker is offline   --- Gepost 11 maart 2010 - 20:05 (juffrouw in opleiding) Posts: 9818

Wow?
En hoevaak kan je dan?
Gewoon onbeperkt ofzo of?
Of hoevaak is het in de week?

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics