Nou, ik studeer sinds een tijdje en dat is hartstikke leuk, het ontbreekt me aan 1 ding en dat is geld, haha.
Ik had eerst 2 baantjes, maar doordat 1 van die 2 bedrijven failliet is gegaan, mis ik nu dus 1 inkomstenbron en die kan ik eigenlijk niet missen, haha.
Nu dacht ik dat het als student heel makkelijk zou zijn om werk te vinden, maar dat valt echt tegen. Ik doe al promotiewerk maar dat is alleen in het weekend, nu zoek ik in Utrecht voor overdag & 's avonds ook een baantje maar dat blijkt dus echt niet mee te vallen.
Ik heb wel wat oppasadresjes, maar 1 avondje in de 2 weken is niet genoeg om mn huur&boodschappen van te betalen hehe dus ik zoek meer iets vasts.
Heeft iemand een ideetje? Had al gesolliciteerd bij wat restaurants, maar dan willen ze me ook per se voor de zaterdag en/of zondag hebben en ik vind het niet erg om zo nu en dan een weekendje niet naar mn ouders te gaan, maar ik wil toch wel 1 Ã 2x in de maand eventjes naar huis!
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige student met dit dilemma ben, dus ehm... hebben jullie tips
girlsonly.nl