Ga naar inhoud

Baantjes tips!

25 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 15:14

Heeee,

Nou, ik studeer sinds een tijdje en dat is hartstikke leuk, het ontbreekt me aan 1 ding en dat is geld, haha.
Ik had eerst 2 baantjes, maar doordat 1 van die 2 bedrijven failliet is gegaan, mis ik nu dus 1 inkomstenbron en die kan ik eigenlijk niet missen, haha.

Nu dacht ik dat het als student heel makkelijk zou zijn om werk te vinden, maar dat valt echt tegen. Ik doe al promotiewerk maar dat is alleen in het weekend, nu zoek ik in Utrecht voor overdag & 's avonds ook een baantje maar dat blijkt dus echt niet mee te vallen.
Ik heb wel wat oppasadresjes, maar 1 avondje in de 2 weken is niet genoeg om mn huur&boodschappen van te betalen hehe dus ik zoek meer iets vasts.
Heeft iemand een ideetje? Had al gesolliciteerd bij wat restaurants, maar dan willen ze me ook per se voor de zaterdag en/of zondag hebben en ik vind het niet erg om zo nu en dan een weekendje niet naar mn ouders te gaan, maar ik wil toch wel 1 à 2x in de maand eventjes naar huis!

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige student met dit dilemma ben, dus ehm... hebben jullie tips :P

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 15:17

www.studentenwerk.nl ?

daar heb ik destijds mn baantje bij gevonden iig, administratief werk

#3 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 07 december 2009 - 15:21

Schoonmaken bij mensen thuis? Ik deed dit via http://www.homecleaning.nl zit in heel NL en ze zijn vrij flexibel qua tijden etc. Je krijg 7,50 per uur
:)

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 15:28

Ja dat is ook een beetje wat ik zoek, administratief, maar dat valt nog niet mee via studentenwerk.

Via studentenwerk kan ik bijna alleen maar werken bij de Burger King en callcenters vinden. Dat spreekt me niet echt aan, maar ik denk dat ik wel zoiets ga doen als ik niks kan vinden hehe ;)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 15:33

PGB:
en dan bijvoorbeeld 1 of 2 keer per week op vaste dagen en tijdstippen.
Iemand die ik ken doet dit ook...krijgt dan 1 middag in de week een kindje met het syndroom van down en doet hier dan allemaal leuke dingetjes mee.

Thuiszorg:
Poetsen bij mensen thuis.

Was strijken:
vaak zijn er mensen die iemand vragen om hun was te strijken.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 17:47

Studentenuitzendbureau's (googlen ;))
En verder gewoon actief solliciteren, langs gaan, open sollicitaties insturen etc :)

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 18:41

Ben uit pure wanhoop eigenlijk gewoon op een vrije dag door de stad gaan wandelen op zoek naar advertenties op ramen enzo :P Ik wilde eerst niet in een winkel staan ofzo, maar uiteindelijk vond ik tegen zessen op het laatste moment nog een briefje op het raam van een gezellig klein tapas & groningse koeken winkeltje en daar ben ik aangenomen :)

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 20:17

Hoi Hoi

Ik heb zelf bij een callcenter gewerkt(als enqueteur)
Ik vond het erg leuk om te doen!
Bij de meeste bedrijven kun je zelf kiezen (meestal per 2 wk) wanneer en hoeveel je gaat werken..
Het verdient ook nog is heel goed en het kan zowel overdag als 's avonds!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 21:10

Bekijk PostD_LiCiouSs, op 07 december 2009 - 15:33, zei:

PGB:
en dan bijvoorbeeld 1 of 2 keer per week op vaste dagen en tijdstippen.
Iemand die ik ken doet dit ook...krijgt dan 1 middag in de week een kindje met het syndroom van down en doet hier dan allemaal leuke dingetjes mee.

Ik ben ook een beetje rond aan het kijken naar een PGB kindje alleen hoe vind je zoiets??
Heb jij daar enig idee van? Lijkt me echt super leuk om zo wat bij te verdienen en het sluit ook nog eens heel goed aan bij m'n opleiding.

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 22:02

Ik werk via Asa studentenuitzendbureau.

schoonmaken, twee keer per week 2 uurtjes (kan meer ook minder) van 16u tot 18u

10e per uur, hopsa! alleen maar schoonmaken, bureau's afnemen, prullenbakken legen, geeeeen wc's schoonmaken, wel checken en beetje stofzuigen :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 22:35

Bekijk Postmirri, op 07 december 2009 - 20:17, zei:

Hoi Hoi

Bij de meeste bedrijven kun je zelf kiezen (meestal per 2 wk) wanneer en hoeveel je gaat werken..
Yes I know! Het baantje dat ik nu kwijt ben was bij een callcenter, maar ik werkte er inmiddels zo lang (echt 3 of 4 jaar) dat ik op de inbound zat, dus ik ben bang dat outbound echt heel kut ga vinden weer haha

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2009 - 22:35

Bekijk Postmirri, op 07 december 2009 - 20:17, zei:

Hoi Hoi

Yes I know! Het baantje dat ik nu kwijt ben was bij een callcenter, maar ik werkte er inmiddels zo lang (echt 3 of 4 jaar) dat ik op de inbound zat, dus ik ben bang dat outbound echt heel kut ga vinden weer haha

#13 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 08 december 2009 - 10:06

Bekijk PostKimmie_89, op 07 december 2009 - 21:10, zei:

Ik ben ook een beetje rond aan het kijken naar een PGB kindje alleen hoe vind je zoiets??
Heb jij daar enig idee van? Lijkt me echt super leuk om zo wat bij te verdienen en het sluit ook nog eens heel goed aan bij m'n opleiding.
http://www.zoekpgbzo.../vacatures.html
Tutututuuuuu :)

Ik werk zelf via de flexpool in de zorg: kun je bij een 0-urencontract zelf je uren bepalen. Het is dan niet zeker of je ook werk krijgt... maargoed. Bij mij is dat wel het geval omdat ik er al 6 jaar werk en dus mijn vaste locaties heb waar ik inval: ze hebben altijd wel werk voor me.

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2009 - 10:08

Ik heb in Utrecht via aveant thuishulp gedaan, dat was wel prima, erg flexibel. :)

#15 -

Beginner

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 22:19

Ik geef frans bijles.
een persoon = 4 euro in totaal
twee personen = 6 euro in totaal
Dus max. 6 euro per 50 minuten.
super chill

#16 -

Ellen

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 22:48

Ik werkte zaterdags op de markt.
1 dag werken, iets van 50/60 euro (toen ik 15 was ofzo)

En daarna in een Callcentre maarja dat wil je niet haha

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 23:09

Haha nou ik heb inmiddels een baantje (2 zelfs oh my! :P )

En callcenterwerk moet je maar net liggen! Ik vond het altijd wel gezellig en ik ben wel lekker makkelijk aan de telefoon dus ik heb er de afgelopen jaren echt goud geld mee verdiend :P

Ik ben nu promogirl en daarnaast 2 dagen per week vaste oppas :)

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 23:11

Oh wat promoot je dan?
Of is dat telkens verschillend?

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 23:11

Ik doe af en toe een opdracht als mysteryshopper..

Dat is heel handig in te delen, want je kan grotendeels zelf bepalen wanneer je heen gaat.. Sowieso heel vaak doordeweeks! De opdrachten zijn niet heel groot en met een beetje mazzel doe je er een paar achter elkaar.. Op die manier verdien je er wel wat aan.. Per winkel krijg je meestal iets van 15 euro..

Het is niet echt een wauw inkomstenbron, maar af en toe iets extra's is wel fijn :)

#20 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 23:20

Haha ik dacht al! ''Hee, zij had toch gewoon twee dagen oppaswerk?!''
Maar je had dit topic begin december gestart :P

Mysteryshopper lijkt me wel tof. Alleen moet je niet een mega-verslag erna typen?
Mag ik vragen via welk bedrijf je het doet? Er zijn er zoveel te vinden op google..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals