Ga naar inhoud

Zomer 2010

816 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:01

Misschien wat vroeg.
Maar waar gaan jullie heen in de zomer van 2010??

Misschien dat ik in dit topic wel wat leuks tegen kom.
Want ik weet het namelijk echt niet.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:04

Ik heb nog geen idee, ik heb afgelopen zomer een lange reis gemaakt dus dat zit er dit jaar niet meer in.

Ik hoop naar Miami of iets dergelijks en Disney World maar misschien wordt het ook wel wat anders.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:06

Ik wil een paar dagen naar Berlijn, zodat ik iig iets gepland heb.

En ga lekker een tijdje naar de zon, maar dat doe ik last minute :P als die last minute niet door gaat, ga ik naar Barcelona.

Oja, waarschijnlijk ga ik naar Finland en anders gaan we met z'n allen meeten in Barcelona (A).

#4 -

Iris

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:08

Waarschijnlijk samen met mijn vriend naar Italië, en daar een beetje rond rijden en kijken enzo.
Of misschien naar Vegas of New York, was ik dit jaar ook, maar het was zo vet, dus zou daar ook wel samen met mijn vriend heen willen, maar dan zal ik eerst nog moeten sparen :rolleyes:
Maar ik zie het tegen die tijd wel :D

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:09

Ik wil graag gaan interrailen tussen mn examenbal en de uitslag.
En in de zomer wil ik het liefste gaan werken in het buitendland, maar ik heb nog geen idee waar.
En misschien ook nog een weekje camping met papa en mama als ik tijd over heb.

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:10

Zoveel mogelijk fesitvals bezoeken en naar Berlijn voor een lang weekend..
Festivals moet wel goed komen als ik mijn baantje van vorig jaar (3fm promotie team) weer mag uitvoeren :)

#7 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:13

Net voor de zomer ga ik mijn knieoperatie doen zodat ik wel lekker van de zomer kan gaan genieten :lol:
ga met mijn vriend op vakantie, we weten nog niet waarheen maar zoiezo het buitenland
iemand tips? :D

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:16

Ik ga volgend jaar sowieso nog naar Rock Am Ring en Lowlands. Misschien nog wel naar Rock Werchter, maar niet zeker. Ook wil ik nog een paar dagen weg met vriendlief.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:18

Ik wil het liefst in het voorjaar een stedentrip doen: barcelona maar liever eigenlijk rome (of new york maar dan alleen als ik er ook echt de tijd voor heb) en deze zomer waarschijnlijk griekenland, maar ik hoop stiekem op een autovakantie door italie en griekenland. Alleen nog even kijken of m'n ouders willen sponseren, want dat zou echt duur zijn. Het liefst vlieg ik dan naar ergens in italie (niet te zuidelijk) en dan in 10 dagen italie door ofzo, en dan op de boot naar griekenland, daar kunnen we blijven in een appartement, en dan vanaf griekenland weer terug naar huis vliegen.

Ach, het is zo nog ver weg :P

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:18

AAAAH examenreis naar Portugal!! :D
En met mn ouders weten we nog niet, geloof dat moeders naar Canada wilt..

#11 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:25

Hmm ik weet nog niet of ik volgend jaar op vakantie ga. Met vriendengroep betwijfel ik, iedereen wil wat anders en er zijn er een paar bij die te koppig zijn om zich aan te passen. Wat mij betreft gaan we dan met een klein groepje dat wel wil maar dat zal vast weer gezeik opleveren.. blegh!!

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:28

aah ik wil zoo graag werken in chersonissos
maar aan de andere kant ben ik dan net klaar met bestuur, en een beetje rust enzo is ook wel fijn.
niet weer mn hele vakantie met iets bezig zijn zegmaar, moet toch wel minimaal 4 tot 5 weken gaan dan namelijk
En tja ik heb nu een vriendje, en het is dan wel heel pril enzo, maar toch. het idee dat ik nu (moet namelijk in januari wel) beslis om 5 weken naar Chersonissos te gaan is gewoon zo raar. aangezien dat echt het paradijs voor singles is, en de kans dat je daar in een dronken bui een foutje maakt als je er 5 weken zit.
gewoon tegenover hem ook zo gek om daar heen te gaan

En ik wil mss ook naar Florence

arg lastig lastig!

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:30

Huh er was toch laatst al een topic hierover of ben ik nou gek?

Ik wil iig naar Jordanie en naar Pinkpop en Werchter. En miss nog een weekendje Parijs als we geld over hebben maar dat hoeft niet per se met de zomer.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 20:40

pfoeeeeh goede vraag

ik wil heel graag naar Miami, maar daar is het wel heel warm in de zomer dus hm
en het ticket is zooo duur

in de meivakantie wil ik graag naar Parijs maarja dat zit er denk ik niet in

ik weeeeeeeeeeeeet het nog niet

#15 -

Rianne.

• Members

Gepost 08 december 2009 - 21:14

Ik wil eigenlijk gewoon lekker naar Frankrijk ofzo :)
En Lowlands. Dat sowieso.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 21:16

Bekijk PostListen., op 08 december 2009 - 20:48, zei:

Ik heb echt nog geen idee, weeet ook nog niet eens met wie ik wil.

Dat heb ik ook, ik weet eigk niemand met wie ik op vakantie wil of die met mij wil. Ja met een grote groep wel, maar niet zo met een paar. Beetje lastig.

#17 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2009 - 21:26

geeeen idee
ik wil naar barcelona om alles van gaudi en dali te zien maar ik weet ook niet met wie.
fijn dat mn schoonouders van die reismensen zijn maar nu kan ik dus nooit ergens heen met hun zoon omdat hij alles al tachtigduizend keer gezien heeft :P

#18 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2009 - 21:40

Malta :D :D - (st. Julians :) )

en Tunesie B)

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2009 - 22:39

Ik zou graag weer animatiewerk doen in het buitenland. Het is wel niet evident omdat ik maar 1 maand kan werken.. en de meeste organisaties vragen vanaf 2 maand..
niemand die organisaties kan aanraden :rolleyes: ?

#20 -

..

• Members

Gepost 08 december 2009 - 22:41

Siblu? Durf je alleen niet te vertellen of die ook 1 maand doen. Ik ben in de maanden mei, juni voor 9 weken geweest, maar wel weer via school.
Dus misschien heb je hier niet zo veel aan.

In Nederland kan je ook gewoon blijven toch? Of wil je dat niet, daar kan je wel gewoon 2/3/4/5/6 weken.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals