sunshine_girl, op 21 juli 2010 - 14:13, zei:
^^ wat heb je dan?
Vervelend dat je vakantie er onder te lijden heeft gehad
beetje late reactie, maargoed.
Het begon vorige week dinsdag met een keelontsteking, daar kreeg ik medicijnen en antibiotica voor, de volgende dag moest ik overgeven dus ben ik gestopt met die medicijnen (had ook geen keelpijn meer). Toen donderdags moest ik weer overgeven en kon het dus niet van de medicijnen komen, kreeg ik medicijnen tegen misselijkheid. 'smiddags had ik en vervolgafspraak staan vanwege mijn keel, toen ging het redelijk goed had alleen last van maagkramp dus daar kreeg ik pillen voor. Donderdagnacht moest ik weer heel erg overgeven (terwijl ik heel erg op mijn eten had gelet) en moest ik aan een infuus met medicijnen en glucose.
En sindsdien kon ik niet meer eten dan twee pakjes crackers per dag, van heldere soep werd ik beroerd, en van thee ging ik overgeven. Dus ik werd helemaal trillerig, totaal geen energie, maar ook weer heel erg rusteloos.
Dus toen heb ik besloten om naar huis te gaan, want het ging echt niet meer. En nu ben ik 5 kilo afgevallen, heb ik een schimmelinfectie in mijn mond door de antibiotica, heb een oorontsteking, kan nog niet goed eten maar gaat wel elke dag iets beter, en mijn ontlasting moet gecontroleerd worden of het een gewone buikgriep is of een bacterie die het allemaal veroorzaakt.