Ga naar inhoud

Zomer 2010

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
815 replies to this topic

#41 -

Heroine

• Members

Gepost 09 december 2009 - 20:27

Ik ga met mijn ouders naar Vlieland.
Haha we wisselen buitenland-binnenland elk jaar,
en vorig jaar zijn we naar Noord-Noorwegen geweest. Dus nu binnenland ;)

EN ik ga ook nog een examenreis plannen, wordt waarschijnlijk Parijs of Londen...
maar dat is in het voorjaar :)

#42 -

Beginner

• Members

Gepost 09 december 2009 - 22:02

Bekijk Post-Lisa, op 09 december 2009 - 20:27, zei:

Ik ga met mijn ouders naar Vlieland.
Haha we wisselen buitenland-binnenland elk jaar,
en vorig jaar zijn we naar Noord-Noorwegen geweest. Dus nu binnenland ;)

EN ik ga ook nog een examenreis plannen, wordt waarschijnlijk Parijs of Londen...
maar dat is in het voorjaar :)

oooh Vlieland is supergezellig hoor!
Ik ga er ook weer heen in de zomer. Ben er dit jaar ook heen geweest met vrienden en zaten op de jongerencamping. Heb echt nog nooit zo'n supergezellige en leuke week gehad!

#43 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 december 2009 - 22:16

Jaa Vlieland is te gek :P
Ik heb er een lang weekend doorgebracht met een vriendinnetje afgelopen zomer.
Toen was het 'Vliepop' 3 bandjes traden op in de Bolder (camping-cafe) Was supergezellig!

#44 -

Beginner

• Members

Gepost 09 december 2009 - 22:26

Bekijk PostYeah!, op 09 december 2009 - 22:16, zei:

Jaa Vlieland is te gek :P
Ik heb er een lang weekend doorgebracht met een vriendinnetje afgelopen zomer.
Toen was het 'Vliepop' 3 bandjes traden op in de Bolder (camping-cafe) Was supergezellig!

whaha serieus? daar was ik ook bij! ik sliep ook op Stortemelk, jullie dan? Ik was toen met Vliepop alleen zo moe als wat dus kon niet op me benen blijven staan man haha!

#45 -

Dagdromer

• Members

Gepost 09 december 2009 - 22:43

Ik wil eigenlijk wel naar Portugal, maar dat wordt het denk ik niet.
Misschien dat we na de examens gaan, maar we weten nog niet waarnaartoe. En dan echt in de zomervakantie misschien met vriendinnen in de auto naar Frankrijk ofzo (we hebben dan als het goed is allemaal ons rijbewijs).
En dan naar pinkpop en werchter. En sziget zou ook wel vet zijn. En introductie van de uni als het goed is.
Haha, daar heb ik dus nooit allemaal tijd en geld voor. Dus het zijn meer ideeen, geen idee wat er allemaal doorgaat.

#46 -

Myrthe

• Members

Gepost 09 december 2009 - 23:00

Bekijk Post!!!*MLOU, op 09 december 2009 - 20:14, zei:

Sunny beach? Of dat nog net niet? :P

Ben zo benieuwd waar ik heen ga met vakantie. Wil zo graag naar Miami en Indonesie.
Maar hoogst waarschijnlijk wordt het turkije.
En ik heb zooooooooooo'n zin in de zomer..omdat, tsja..wieh. :wub: Ga ik niet zeggen haha. :ph34r:
ja sunny beach inderdaad! ik ga samen met een vriendinnetje, ik heb er echt zin in!

#47 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 december 2009 - 23:26

@ hierboven: Ik vond Bulgarije echt verschrikkelijk! Voelde me ook heel onveilig enzo :S

Wie weet nog een leuke vakantiebestemming? Wel iets waar je lekker kunt stappen enzo, maar ook een beetje goedkoop! We dachten aan Ibiza, iemand ervaringen?

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 08:09

Ibiza is heel leuk maar zeker niet goedkoop met uitgaan, tenzij je niet drinkt.
Maar reken voor goede feesten zeker 50-70 euro p kaartje en dan nog je drankjes...

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 09:54

Ik vind uitgaansvakanties ook niets. Idem met zonvakanties. Ik heb wel eens mensen gesproken die aan de andere kant van de wereld zaten. Als je dan vraagt wat ze van bepaalde bezienswaardigheden vonden, kijken ze je echt aan van: 'huh? Nee hoor, daar zijn we niet geweest. We hebben op het strand gelegen'
Doodzonde.

Maar ik ben zelf echt van de actieve vakanties. Veel doen en zien. Een dagje tussendoor rust moet kunnen, maar liever niet te vaak.

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 10:27

Ik heb nu eerst morgen Curacao voor de boeg

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 12:11

Grmbl voor mij vermoedelijk geen zomervakantie. Heb waarschijnlijk maar 2 weken zomervakantie en dan coschappen. Krijg dan wel in de rest van het jaar extra weekjes vrij maar was toch lekker om even weg te kunnen. Wordt nu erg lastig plannen.

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 16:44

Ik heb besloten dat ik niet ga werken in Chersonissssos als ik eind januari (dan moet je beslissen ong) nog een vriendje heb.

ik wil t dan zelf ook gewon niet, maar ook voor hem weetje.

alles gaat kapot als je daar 5 weken zit natuurlijk

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 16:56

Bekijk PostEndorphine, op 09 december 2009 - 20:29, zei:

@ Tessa
Ja, er verschillend. Van het weekend was het zo warm dat je in de zon met een vestje kon zitten. Mensen waren duidelijk in de war, want de ene had alleen een longsleeve aan en een ander weer en dikke jas :P
Oh okey, nouja, wel chill dat het er af en toe wel warm is :)

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 18:28

Bekijk Postlotjegaaf, op 10 december 2009 - 16:44, zei:

Ik heb besloten dat ik niet ga werken in Chersonissssos als ik eind januari (dan moet je beslissen ong) nog een vriendje heb.

ik wil t dan zelf ook gewon niet, maar ook voor hem weetje.

alles gaat kapot als je daar 5 weken zit natuurlijk

Waarom zou dat kapot moeten gaan als je vijf weken ergens gaat werken? Als je in de zomer gaat werken, dan heb je ruim een half jaar een vriend. Ik weet niet hoe lang je nu al met hem samen bent en wanneer je precies weggaat, maar je hebt in ieder geval nog genoeg tijd om iets op te bouwen. Als je een half jaar samen bent is dat heel anders dan twee weken en dat moet echt goed te doen zijn.
Immers heb je zelf ook nog een leven ook al heb je een vriend.

En zou je jezelf niet voor je kop slaan als het in maart uitgaat en je dus niet kunt gaan werken daar, terwijl je het eigenlijk wel héél graag wilde?

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 18:37

Uh omdat ik 5 weken achter de bar ga staan. In Chersonissos :P

Tuurlijk kan je wel trouw zijn, maar tis wel super moeilijk in zo'n oord, zeker als je zoveel achter de bar staat en t gezellig is etc.
Ik wil daar heel graag werken, omdat ik kan genieten van het losgaan etc.
Als ik bezet ben is sowieso voor mij een deel van de charme van t werk al weg snapje.

tis niet 'ergens' werken. Tis werken in Chersonissos.

En tuurlijk, als het uitgaat in Maart is het superkut..maarja je moet keuzes maken :P
En als ik nu als bezet meisje 5 weken van mn vakantie daarzit ben ik ook niet blij weetje

maargoed

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 18:42

Tja dan is het jouw keuze.

Ik vind het zonde. En ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je je daar zelf opstelt. Dat is ook een keuze die je kunt maken.

Ik zou zelf iig niet snel iets laten omdat ik een vriend heb. Dat gaat compleet in tegen mijn principes.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 18:50

Tuurlijk is het mijn keuze, ik moet dat heus niet van hem :P

En uiteraard heeft het ook te maken met hoe je je daar opstelt. Maar ik wil me niet in HET stapgebied opstellen als een bezet meisje. Niet dat ik elke aaf een jongen wil hebben, maar gewoon wel de vrijheid.
Me niet schuldig hoeven voelen etc

dan doe ik het geowon liever niet.

En tuurlijk moet je soms dingen laten omdat je een vriend hebt, ik verwacht ook van hem dat hij bepaalde grenzen voor zichzelf heeft, en dat het mss zo is dat je dan iets tegen moet houden soms.

#58 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2009 - 19:52

k vind dat je gelijk hebt, zoiets is veeeeel leuker als je gewoon lekker vrijgezel bent, en lekker los kan gaan
zonder de hele tijd te moeten nadenken of je iets wel of niet kan maken, zoiezo het flirten is gewoon een heel groot
deel van je werk, en dat is ook een van de redenen dat het zo leuk is. :P denk dat het met vriend niet saai is ofzo, maar wel een heel ander soort vakantie/werk word het dan.

#59 -

Dagdromer

• Members

Gepost 10 december 2009 - 20:03

Inderdaad, als jij al vantevoren aangeeft dat het dan voor jou niet even leuk is, zou ik het inderdaad ook niet doen. Dan heeft het ook geen zin om daar vijf weken te gaan zitten en alleen maar bezig te zijn met feesten, stappen ed.
In welk cafe/discotheek wou je gaan werken dan?

#60 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:59

@ hierboven; Malta is echt tof! Ben er twee jaar geleden geweest!

Ik had een vraagje over Albufeira, Portugal!
Daar wil ik volgend jaar heen met een vriendin, maar we weten niet echt waar de Strip (de boulevard) ligt en welke appartementen van Gogog hier dichtbij liggen! Want vind de site nogal onduidelijk en op het forum staat soms iets heel anders dan in de beschrijving zelf..
Dus is iemand hier er misschien geweest en kan diegene me dan een beetje uitleggen wat waar ligt?
Dankjewel!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals