Ga naar inhoud

Zomer 2010

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
815 replies to this topic

#741 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 14:27

Ik ben weer terug van mijn bestemmingen.

Eerst paar dagen in Lloret de Mar geweest, was voor een roman waar ik nu druk mee bezig ben. Heb er ook een stedentrip gemaakt naar Barcelona, prachtige stad, maar één dag is echt te kort.

En gisteren ben ik teruggekomen uit Rome. Daar heb ik een hele week gezeten en we hebben nog een tripje gemaakt naar Napels. Twee supermooie steden, had ik ook wel verwacht. Italië is sowieso mooi. Rome was trouwens de eerste vakantie met m'n vriend samen en die kunnen we wel als geslaagd noemen :)

Edit @ Endorphine:
http://www.djoser.nl...china_27_dagen/
http://www.djoser.nl...i_naar_beijing/
http://www.djoser.nl...eisie_thailand/

Is allemaal in Azië, maar niet allemaal het noorden, maar misschien kun je er wel wat mee. Er zijn ook organisaties die zich richten op groepsrondreizen in Azië.

#742 -

..

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 14:53

Bekijk PostMargoddess, op 11 juli 2010 - 14:53, zei:

Bali! Wat vet! Voor hoelang?

Mss heel raar dat ik nu reageer :P maar ze is vandaag vertrokken. Ze gaat voor 17 dagen ;)!

#743 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 15:18

Ohhh oke haha. Vet cool.

#744 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 15:59

Ik heb vanochtend m'n nachttrein geserveerd! Heb nu echt bijna alles geregeld. Nu ga ik routes uitstippelen van wat ik een beetje wil zien enzo. Hihi, ik heb er echt best wel zin in!

#745 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 17:48

Bedankt Suzanne voor de links!
Nja, ik wil langer weggaan dan 1 maand en de grootste afstanden met de Transsiberische Express afleggen door Rusland (Kazahstan), Mongolie en China.
De voordelen van een zelf georganiseerde reis is dat het in verhouding zeker minder gaat kosten, geen zeurende medereizigers, gewoon de vrijheid en in Rusland en Kazachtan zal ik geen taalproblemen hebben.
Maar goed heb nog veel tijd om na te denken.^_^

#746 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 18:22

Ik zou het lekker zelf organiseren! Is goed te doen.

#747 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 18:26

Bekijk PostLilian*, op 12 juli 2010 - 12:30, zei:

Beetje late reactie, maar wij zitten in het westen, Vendee (plaatsje Givrand). Is 1000 km rijden, vind ik zelf wel te doen. Als je meer wilt weten moet je maar even PM-en ;) Is echt supergoedkoop, maar geloof ik ook omdat we deels buiten het seizoen zitten. Camping is echter nog wel vol, dus het is nog druk zat.
Wij gaan in de bouwvak (eind juli begin aug).
Maar we hebben nog niets geboekt.

#748 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 juli 2010 - 18:46

Dan kun je het inderdaad prima zelf doen. Zoek wel goed uit hoe het zit qua kleding als je richting Kazahstan en Mongolie gaat. Kans is aanwezig dat je als vrouw zijnde toch een beetje moet oppassen wat je kleedt.

Klinkt in ieder geval al als gave plannen. Ik wil zelf ook nog zeker een keer die kant op.

#749 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 15 juli 2010 - 07:55

Ik werd vanmorgen wakker om 7 uur en dacht dat het leuk zou zijn om een dagje naar een andere stad te gaan.

Ik zit nu in de trein naar Antwerpen in m'n eentje, heerlijk haha

#750 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 15 juli 2010 - 11:59

Aah dat klinkt fijn, zomaar een dagje Antwerpen! Ik vind het echt heerlijk om alleen te shoppen en in de trein te zitten.

#751 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 juli 2010 - 12:36

Ik heb ook zo'n zin om lekker op vakantie te gaan!! Probeer mn vriend aldoor om te praten om toch nog (al is het maar een paar dagen) samen weg te gaan. Alleen hij geeft niet zo veel om vakantie en vind het niet zo nodig, wat het lastig maakt om hem om te praten... <_<

Weten jullie trouwens een leuke plek waar je een huisje kunt huren en wat een beetje luxe is (bubbelbad/sauna o.i.d.) Dan wil ie misschien wel :P

#752 -

..

• Members

Gepost 15 juli 2010 - 12:37

Oh dat zou ik echt heel jammer vinden :o tis toch lekker even met zn tweeën weg.
Hoop dat hij nog omvalt te praten :P

#753 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 juli 2010 - 12:41

Ik heb net via hotelkamerveiling een veiling gewonnen voor een hotel in Antwerpen. Ga ik met een goede vriendin naar toe..

Dus toch nog even een weekendje weg..
Had helemaal geen vakantie gepland dan is dit toch heerlijk

#754 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 juli 2010 - 12:43

Ja is idd heel jammer!
Zijn in het voorjaar wel een lang weekend weg geweest samen en dat was echt heerlijk. Maar nu in de zomer kan ie veel werken en dan vindt ie dat belangrijker. En hij wil alleen als het luxer is dan thuis, anders ziet hij het nut van het geld er aan uitgeven niet...

Oh, en hij heeft hooikoorts, waardoor ie niet in het bos ofzo kan... Al heb ik geen idee eigenlijk of ie dr nu nog veel last van heeft, maar dacht het wel...

#755 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 15 juli 2010 - 13:12

Bekijk PostJolanda**, op 15 juli 2010 - 12:36, zei:

Ik heb ook zo'n zin om lekker op vakantie te gaan!! Probeer mn vriend aldoor om te praten om toch nog (al is het maar een paar dagen) samen weg te gaan. Alleen hij geeft niet zo veel om vakantie en vind het niet zo nodig, wat het lastig maakt om hem om te praten... <_<

Weten jullie trouwens een leuke plek waar je een huisje kunt huren en wat een beetje luxe is (bubbelbad/sauna o.i.d.) Dan wil ie misschien wel :P

Landal greenparks in Valkenburg, leuk huisje (bubbelbad+sauna), leuke terrasjes in Valkenburg, vlakbij Maastricht.

#756 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 juli 2010 - 13:26

Das wel leuk idd!
Maar is wel ver rijden vanuit Noord-holland en voor een lang weekend of midweek is dat wat ver... Maar als we een weekje gaan is het wel leuk :) Moet ik hem wel zo ver zien te krijgen...

#757 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 juli 2010 - 14:06

Ver? Is 2,5 uur rijden, valt wel mee toch? Je zit daar toch een heel weekend.

Maargoed, wij rijden wel vaker die kant op (ook 2,5 uur), juist leuk als je ergens komt waar je niet vaak komt.

#758 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 juli 2010 - 14:08

Ja, dat is wel zo ja... Maar ik vind 2,5 uur best lang rijden voor een weekendje weg.. Zoek liever iets wat meer in de buurt is..

#759 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 juli 2010 - 14:24

ow ok, dan weet ik het niet. Ik vind 2,5 uur echt niet ver. Rij ook regelmatig 1,5 uur voor een (mid)dagje, dus ben het wel gewend.

We zijn zelfs wel eens voor een dagje naar België gereden, was ook 3-3,5 uur.

#760 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 juli 2010 - 14:28

Nee, ik vind 2 uur toch echt het uiterste maximum voor een weekendje, liever minder. Kan me ook prima dichter bij huis vermaken en vind het zonde om dan zo'n tijd in de auto zitten, terwijl je maar zo kort hebt.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals