GirlsOnly: Zomer 2010 - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Zomer 2010

• (43 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#821  Gebruiker is offline   --- Gepost 21 juli 2010 - 15:13 (Zware gebruiker) Posts: 2167

^^ wat heb je dan?
Vervelend dat je vakantie er onder te lijden heeft gehad
Monique

#822  Gebruiker is offline   --- Gepost 21 juli 2010 - 16:39 (Zware gebruiker) Posts: 3172

Bekijk PostLoveturn, op 21 juli 2010 - 13:24, zei:

wat voor een leuke dingen kan je allemaal op kos doen? ik ga 17 augustus weg voor 13 dagen Geposte afbeelding

ga wel met m'n ouders, dus geen stapvakantie haha. gewoon chillen, leuke dingen doen en nog meer chillen en uitrusten van het afgelopen jaar Geposte afbeelding

naar dit hotel in een splinternieuw gedeelte! ik kan eeeecht niet wachten Geposte afbeelding

Je kunt inderdaad een dagje naar Bodrum, wat heel erg leuk is. Verder is fietsen huren ook heel leuk en het eiland te fiets verkennen ;) . Zijn veel leuke plekjes te vinden!

#823  Gebruiker is offline   --- Gepost 21 juli 2010 - 20:59 (Zware gebruiker) Posts: 5225

Bekijk Postsunshine_girl, op 21 juli 2010 - 14:13, zei:

^^ wat heb je dan?
Vervelend dat je vakantie er onder te lijden heeft gehad

beetje late reactie, maargoed.

Het begon vorige week dinsdag met een keelontsteking, daar kreeg ik medicijnen en antibiotica voor, de volgende dag moest ik overgeven dus ben ik gestopt met die medicijnen (had ook geen keelpijn meer). Toen donderdags moest ik weer overgeven en kon het dus niet van de medicijnen komen, kreeg ik medicijnen tegen misselijkheid. 'smiddags had ik en vervolgafspraak staan vanwege mijn keel, toen ging het redelijk goed had alleen last van maagkramp dus daar kreeg ik pillen voor. Donderdagnacht moest ik weer heel erg overgeven (terwijl ik heel erg op mijn eten had gelet) en moest ik aan een infuus met medicijnen en glucose.
En sindsdien kon ik niet meer eten dan twee pakjes crackers per dag, van heldere soep werd ik beroerd, en van thee ging ik overgeven. Dus ik werd helemaal trillerig, totaal geen energie, maar ook weer heel erg rusteloos.
Dus toen heb ik besloten om naar huis te gaan, want het ging echt niet meer. En nu ben ik 5 kilo afgevallen, heb ik een schimmelinfectie in mijn mond door de antibiotica, heb een oorontsteking, kan nog niet goed eten maar gaat wel elke dag iets beter, en mijn ontlasting moet gecontroleerd worden of het een gewone buikgriep is of een bacterie die het allemaal veroorzaakt.

#824  Gebruiker is offline   --- Gepost 22 juli 2010 - 17:58 (Zware gebruiker) Posts: 3835

@maaike nog: ja ben er wel even doorheengelopen, maar vond het niet echt schokkend. Je ziet alleen maar dronken mannen en dichtgeplakte ruiten met sexshop erop.

Ik heb eindelijk weer internet kunnen regelen(starbucks). Ik zit nu dus ondertussen in berlijn. Gisteren aan het eind van de middag vertrokken uit hamburg in een ouderwetse tsjechische trein met een airco die het alleen in ff winter red, echt wat een hel! Nou goed, toen aangekomen in berlijn, ik schrok me dood van al die grote gebouwen. Alleen hem station al! Nou toen nog even wat eten gehaald en toen maar m'n hostel gegaan. Lig met 2 duitse meisjes die het leuk vinden om de hele tijd ff tv aan te hebben, ook als ze slapen, stelletje malloten.
En toen vandaag eerst een diana mini gekocht(!!), toen vervolgens naar brandenburgertor, holocaustmonument, fotomuseum, kurfurstendam, potzdammerplatz. En nu dus chillende in ff starbucks want m'n voeten kunnen eigelijk echt niet meer, haha.
Als iemand trouwens nog leuke tips heeft voor in berlijn zijn ze welkom.
John Steinbeck once wrote: "It seems to me that if you or I must choose between two courses of thought or action, we should remember our dying and try so to live that our death brings no pleasure on the world."

#825  Gebruiker is offline   --- Gepost 22 juli 2010 - 18:03 (Zware gebruiker) Posts: 12686

ahh Berlijn, heerlijk!
heb verder niet echt tips voor je, ben er ooit met school geweest en ook gewoon die standaarddingetjes gezien enzo ;)
Reichstag is heel mooi, maar daar mag je niet zomaar naar binnen geloof ik..

veel plezier nog :D
Find a place to stand and move the world.

#826  Gebruiker is offline   --- Gepost 22 juli 2010 - 19:05 (Rocking moderator) Posts: 10802

Klinkt leuk Sabine!

Ik was in de winter in Hamburg, maar toen vond ik de Reeperbahn best eng en lugubur: de straten waren erg leeg, er lag heel veel sneeuw en overal liepen hoeren en travestieten met van die sletten-moonboots en op straat lagen heel veel daklozen. Ik vond het iig heel apart om te zien, maar wel heel boeiend. Je merkt echt veel van dat Duitse naoorlogse sfeertje in die wijk (Sankt Pauli) en dat vond ik echt bijzonder.
last.fm/user/porcupinebridge

#827  Gebruiker is offline   --- Gepost 22 juli 2010 - 20:37 (Normale gebruiker) Posts: 111

Efua, ken je Tacheles? Dat is een plek voor kunstenaars, stellen ze werk enzo tentoon. In een oud warenhuis volgens mij, dat is zeker een aanrader!

#828  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 14:26 (Zware gebruiker) Posts: 11813

We zijn op zoek naar een leuk, niet te duur, hotel in Limburg of Brabant.
Wie o wie heeft een aanrader?
*wachtend op iets bijzonders.....*

#829  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 14:28 (Zware gebruiker) Posts: 7155

waar in brabant/limburg wil je zitten?
oost brabant? west brabant? noord limburg? zuid limburg?

#830  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 14:29 (Zware gebruiker) Posts: 11813

West Brabant
Zuid Limburg

We willen dagjes uit naar Belgie en misschien Duitsland dus het moet wel te rijden zijn :P

#831  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 14:30 (Zware gebruiker) Posts: 7155

in Mierlo zit een erg mooi hotel
Carlton de Brug
dat is tussen Helmond en Eindhoven in

#832  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 17:45 (Zware gebruiker) Posts: 2717

Bekijk PostLeintjuhh, op 23 July 2010 - 14:30, zei:

in Mierlo zit een erg mooi hotel
Carlton de Brug
dat is tussen Helmond en Eindhoven in

Ah, daar ben ik met Pasen geweest. Erg leuk gehad.

Mooi hotel idd met een erg lekkere sauna. :wub: En de fitnessruimte en het 'active cooking' was ook fijn. :P
My name is Robin.
(was ikk_gek -> Mrs. Scofield -> *Robin* )

#833  Gebruiker is offline   --- Gepost 23 juli 2010 - 18:45 (Zware gebruiker) Posts: 11813

Nou onze vakantie is dan eindelijk gepland :D

We gaan eerst een lang weekend naar Heerlen en daarna nog een aantal dagen naar Ameland! Ja heel wat anders dan Frankrijk maar heb er wel ontzettend veel zin in!

Hopelijk blijft het lekker weer en komt er niet teveel regen :P

#834  Gebruiker is offline   --- Gepost 24 juli 2010 - 16:26 (Zware gebruiker) Posts: 11813

Heeft hier iemand weleens aan Grot- biken gedaan?
Volgens een collega van Jan moet je dat eens gedaan hebben en Jan wil dat dus gaan doen :P

#835  Gebruiker is offline   --- Gepost 24 juli 2010 - 16:29 (Normale gebruiker) Posts: 648

Oh, dat heb ik idd ook gehoord! Schijnt echt super vet te zijn!
(maarja dat had je zelf ook al gehoord...)
Heb het nog nooit gedaan helaas...

#836  Gebruiker is online   --- Gepost 24 juli 2010 - 16:46 (Zware gebruiker) Posts: 5420

Marjan dat heb ik een keer gedaan met school (dacht ik)
Bij Valkenburg ofzo ergens in de buurt..
Moesten we ergens een grot inlopen, dus hele lange trap afdalen..
Daar stonden allemaal fietsjes en moesten we een helm op met lampje..
Daar reed je dan allemaal achter elkaar aan, hoofden bukken enzo, nouja op zch wel leuk
maar niet zo mijn ding :P

#837  Gebruiker is offline   --- Gepost 24 juli 2010 - 18:05 (Zware gebruiker) Posts: 9337

ik heb dat ook eens in valkenburg gedaan.
of naja, een poging tot :P
je moet niet claustrofobisch zijn iig xD

#838  Gebruiker is online   --- Gepost 30 juli 2010 - 21:44 (Zware gebruiker) Posts: 5420

Heb van 30 aug t/m 10 sept vrij genomen..
Ga dan samen met mijn vriend weg, willen een weekje van tevoren ofzo iets boeken.

We weten al wel waar we heen willen, een weekje Turkije of Griekenland :D

#839  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 augustus 2010 - 19:16 (Rocking moderator) Posts: 10802

Ff klein berichtje vanuit Italiƫ, het is hier echt super en ben nu in Firenze. Tot nu toe Milaan, Genua, La Spezia, Pisa en Florence dus gezien en morgen naar Siena en over een paar dagen Orvieto. Zoooo nice om weer eens in de hele backpackers scene te zitten, houd er echt van, lekker chillen met Ozzies, Canadezen enz. :)

Nou byeee
last.fm/user/porcupinebridge

#840  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 augustus 2010 - 19:25 (Zware gebruiker) Posts: 5529

leuk Maaike, je hebt al veel gezien zeg :D
nu heb ik ook zin om naar Italiƫ te gaan hehe
said love is painted gold, like all things growing old
the paint peels and slowly falls.. you already know. <3

itslaluzz.blogspot.com

• (43 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43