Ga naar inhoud

Pinkpop 2010

219 replies to this topic

#1 -

Music is my religion

• Members

Gepost 15 december 2009 - 14:01

Het is weer zover, de voorverkoop voor Pinkpop 2010 is weer begonnen en de eerste namen zijn bekend.
Rammstein is de eerste headliner van de 41ste editie van het festival.
Daarnaast zijn ook de namen Kasabian, Pink, en John Mayer al bekend gemaakt.

Geposte afbeelding

Praat hier lekker over Pinkpop en alles :)

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 15:47

ik wil wel heel graag dit jaar en ik hoop dat mijn vriendinnen mee willen!

duurt nog wel lang zeg, nog een half jaar! :huh:

#3 -

Music is my religion

• Members

Gepost 15 december 2009 - 16:07

Ja, duurt echt nog lang!
Ik ga met m'n vriend, maar ga pas in januari kaarten halen, dat kan er deze maand echt niet meer uit..
Maar heb er wel zin in, weet de rest van de line-up nog niet eens, maar ga alleen al omdat John Mayer komt <3

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 15 december 2009 - 16:24

pink! <3

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 16:33

ik roep al t hele jaar ik ga niet ik ga niet :P
moet afstuderen (4 juni moet mn scriptie ingeleverd zijn) en wil gaan samenwonen.
maarja, met die line up kan ik bijna niet anders dan niet gaan.
dus ik ga ook ergens in januari mn kaartje maar halen, haha

#6 -

Music is my religion

• Members

Gepost 15 december 2009 - 17:07

Haha grappig is dat hé, ookal zijn er nog maar 4 namen bekend, toch wil je al gewoon. En als je rekent heb je je kaartje er ook zo weer uit (Pink was 40euro, John Mayer was 40euro, Rammstein 60euro)
Want iedereen zegt altijd, menn, Pinkpop is zo duur, maar eigenlijk is het spotgoedkoop, of ben ik de enige die het zo ziet :unsure: (tuurlijk, het is een smak geld ineens, maar voor zoveel artiesten?)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 17:25

ja ik vind 't ook best goedkoop in dat opzicht.
had ik het laatst nog met iemand over, die zei dattie 't duur vond :P

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 17:40

ik vind het ook niet duur nee. wilde eerst naar werchter gaan, omdat ik dan mn diploma al heb, maar daar is eten en drinken een stuk duurder.
Pinkpop heeft de geweldige regel van bekers inleveren voor bonnen, vorig jaar 25 bekers; 2 bonnen, das dus 5 euro besparen.
heb me vorig jaar 50 euro bespaard ongeveer. dus ik ga voor pinkpop en toch hetzelfde doen. ben ik uiteindelijk toch goedkoper uit, als er iets is dat ik niet wil zien; hupla bekers rapen :P

#9 -

Music is my religion

• Members

Gepost 15 december 2009 - 17:47

Haha ja, dat scheelt echt indd!

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 18:02

Haha, ik vind die mensen die bekers rapen altijd zo sneu :P
is natuurlijk wel heel handig om geld te besparen, maar zou het zelf niet snel doen :)

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 18:24

ja eerst moest je een meter voor 2 bonnen, vorig jaar dus maar 25. en die heb je echt zo met een rondje lopen over het terrein. 3e dag doe ik dat niet meer, want dan heeft iedereen t uitgevonden :P maar de eerste 2, easy, haha

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 18:32

maar je hoeft niet eens veel te doen om die bekers te rapen en het scheelt echt veel!
heb 't vorig jaar ook gedaan, en heb nog superveel gezien ook!

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 18:34

Ik ga ook! Maar eerst deze maand Werchter betalen en dan volgende maand kaarten voor pinkpop halen.

Ik vind het wel grappig die mensen die bekers halen, wij kunnen het nooit laten om een geintje uit te halen :P Op Werchter hadden we een touwtje aan de onderkant van zo'n bekertje gedaan en dan steeds als iemand hem wilde pakken trokken we hem weg. :lol:
Soort portemonnee grap :P

#14 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 18:56

Hahaha dat wordt op lowlands ook altijd gedaan.

Vriend van ons die liet ze voor die bekertjes-rapers altijd vallen en ging er dan keihard op staan springen :P Wat ik alleen echt ranzig vind, zijn mensen die ze ook gewoon uit prullenbak haalt.

Ik wil wel heel graag naar pinkpop, maar rock am ring en lowlands gaan voor!

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 19:05

Ja dat doen ze bij ons ook weleens maar dat vind ik zo lullig :unsure: Of mensen die ze in hun kontzak hebben of iig achter hun dus en dan steeds van achter de bekertjes pakken aan aan diegene geven. Echt zo'n 20 bekers en dan heeft diegene ineens door dat zn stapel helemaal niet hoger word :P

Aah heb wel echt zin in een festival! Ik kan alleen maandag geen vrij krijgen dus moet even kijken wanneer ik naar huis ga, zondagavond of maandag ochtend heel vroeg :S

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 19:06

1x is leuk, maar daarna is de lol er ook wel af!

Ik kan niet wachten tot juni! Ik denk toch dat ik voor rock am ring ga, i.v.m. 25-jarig bestaan, dus het zal wel heeel vet worden!

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 19:31

ik heb al een weekendkaart :D

PINK!

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2009 - 23:10

Ik heb de maandag en dinsdag na pinkpop nog frans en grieks eindexamen dus ik zit echt in een dilemma <_<
al 6 jaar achter elkaar geweest dus het is zo ongeveer traditie :P

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 16 december 2009 - 18:26

Ik & een vriendin willen zooo graag gaan! ;) en dan meteen een weekendkaart!
maar, de rest vind het te duur.. dus we moeten ze nog even overhalen..
iemand nog goede argumenten om ze over te halen?

Die camping, is dat gewoon voor vrijdagnacht & zaterdagnacht? of de zondagnacht ook nog?

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 19:12

zondagnacht ook nog. je wordt maandagochtend rond 7 uur gewekt door de beveiliging daar en dan moet je voor 12 uur opgerot zijn :P
maargoed das meestal wel tijd zat.

er zijn al 12000 weekendkaarten verkocht :o

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals