Ga naar inhoud

Pinkpop 2010

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
219 replies to this topic

#201 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 31 mei 2010 - 17:29

Ja belachelijk, wij hadden onze tactieken ook maar aangepast (S die deed alsof ze moest kokhalzen en ik haar de massa doorloodsend :P)

Maar Anky heb je me nog voorbij zien komen op de grote schermen bij Prodigy?
Ik stond dus echt VOORAAN VOORAAN aan het hek!!!

Suuuuuuuper goed man, echt zo vet!
Ben nu natuurlijk wel fysiek geradbraakt door al het gebeuk en mezelf staande houdende enzo maar damn het was het waard

Mijn top 3:
1. Prodigy
2. Rammstein
3. Danko Jones / Greenday / Skunk Anansie (alledrie zo vet, ik kan niet kiezen)

Alleen bij Rammstein niet helemaal vooraan gestaan achteraf gezien erg jammer want het had makkelijk gekund maar ja ik had ze al 3 keer eerder live gezien dus oke :P
Prodigy was gewoon een must have
Heb urenlang m'n plekje verdedigd :lol:

#202 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 17:33

Haha, ik had al voorspeld dat jij vooraan zou staan. Had dus ook niet direct een sms terug verwacht. ;) Maar ik stond te springen bij de coffechill en lette dus niet heel erg op het scherm.. Ik was een beetje een feestje aan het bouwen hehe.

Die knul met groene haren bij greenday komt trouwens ook uit Brs!

Crhis, hoe laat waren jullie thuis? Wi waren rond kwart over 10 zoiets eens hier. Ik moest nog aan Soesja denken met haar tentamen ocherm.

#203 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 18:34

Ik heb John Mayer gisteren online teruggekeken, echt jammer dat ik niet kon gaan dit jaar :(
Klinkt alsof jullie het allemaal wel naar jullie zin hebben gehad! ^_^

#204 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 18:56

Anky, ja indd rechts best dichtbij, jij had een oranje t-shirtje aan?
Haha, ik ben een schijterd, ik denk dan echt, straks denkt diegene echt, wie's dat nou weer :P

The Gossip live op Pinkpop op de radio nu, die waren echt goed!

#205 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:00

hahaha je had gewoon hoi moeten zeggen :P
ik vond Gossip echt zo te gek :D had ook een minimeeting van 3voor12radio, en we waren wel met zn 4en :P jammer dat Eric corton dr niet bij was, maarja die moest presenteren, haha

#206 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:10

Uhm, roze (takkie-fanclub), maar dat lijkt van een afstand wel een beetje oranje idd. Naja zeg, had je wel willen zien haha. heb je wel mijn vrienden gelijk gezien. ;)

#207 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:16

Ah ik vond prodigy zo'n tering herrie, echt heel vervelende muziek. Maarrr er was wel een geweldige sfeer en dat maakte een hoop goed.

#208 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:16

hahaha jaa, er stond iemand voor me heel uitgebreid te dansen met een takkie fanclub t-shirt aan, daar moest ik nog zo hard om lachen :P
Volgensmij heb je mij ook wel een paar keer gezien, of je keek langs me heen, blond met een bril :P

#209 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:18

Hahahaha, was ik zo erg dan? :P Naast me danste een knul met hetzelfde shirt en een shirt over zijn hoofd. Ik kan me eigenlijk niet herinneren wie ik gezien heb.
Dan moet je wel tussen m'n vriend en mij in hebben gestaan. Ik vond het nog vervelend dat er opeens meiden tussen stonden hehe.

#210 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:24

Ja, die stond voor mij, met dat shirt op zn hoofd (die was zo aan het dansen)
Haha, ooh, straks waren wij dat die er tussen zijn gaan staan haha :P

Edit; of waren dat die meisjes die met die jongen(s) aan het dansen waren?

#211 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:27

Ik denk dat je die meiden bedoelt, die stonden links van mij. Die kwamen opeens aangesprongen en duwden ons opzij. Daar heb ik toch eventjes iets van gezegd, zag niets meer! Die andere knul bleef sjansen, maar toen heb ik even naar mijn vriend gewezen en gezegd dat hij toch echt leuker was. ;) Maar goed, erna gewoon lekker ook gedanst. Toen die meiden op mijn voeten sprongen heb ik ze toch maar even aan de kant geduwd, hendig irritant.

#212 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:32

Ohja haha, dat waren wij dus niet :P

#213 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:33

Mijn vriend stond juist achter mij. :P Hihi, wat grappig dat je zo dichtbij stond! Vond je d'r tieten ook te groot voor d'r jurk? :P

#214 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:36

Haha jaaaa, dat dacht ik al het hele optreden, van de zijkant was het zooo lelijk!
En ze leek echt zwanger, maar volgens C. had ze een correctiebroekje aan wat alles naar beneden drukte waardoor dat zo leek! Vond d'r er zowieso niet leuk uitzien! Maar ik vind haar ook echt 1023948934x niks, maar ik vind die muziek zo leuk. Ze lijkt me heel arrogant!

#215 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:38

Mijn vrienden dachten ook al dat ze zwanger was. Op zich heeft ze wel een leuke uitstraling hoor. Ik ga eens private practise kijken. Mijn vriend blijft me roepen.

#216 -

Music is my religion

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:40

Haha, doe dat maar snel, ik ga eens gtst verder kijken, lag een week achter :P

#217 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:46

sanne en ik hebben trouwens ook gratis kleedjes gekregen :D

kweet eigk niet of t kim nou ook was gelukt :P

#218 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2010 - 19:48

Haha nee :P Heb wel een kleedje maar gewoon eentje gekocht ;) Was allang blij dat we iemand tegen kwamen :')

#219 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 juni 2010 - 08:24

Haha
Ik hoop dat iedereen heeft genoten van mijn kleedjes ;)
Jammer Kim dat ik je niet ben tegengekomen!
Ik heb iedereen van GO (die ik tegenkwam en herkende) een kleedje gegeven..
Er was ook 1 meisje dat ik niet herkende, maar ze kwam zo enhousiast naar me toe dat ik wel een kleedje moest geven :P

Gossip was echt mijn hoogtepunt.. John Mayer speelde alleen maar hitjes, ik hoop dat hij op zijn concert ook verrassingen heeft. Verder was Prodigy weer een lekker feestje.
Op naar Werchter!

#220 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 01 juni 2010 - 20:11

Oh ik vond die dude met dat groene haar echt een showsteler, supergoed!!!

Wij waren uiteindelijk 2.30 uur thuis (ik dus 2.45 uur en B&Y waarschijnlijk pas 3.00/3.15 ofzo) en ik was echt kapot haha
Ben nog steeds wel gaar

Ik moest ook de hele tijd wakker blijven om op de weg te letten omdat de tom tom heel raar deed

M'n telefoon had ook uitgestaan al die tijd uit veiligheidsoverwegingen en batterij besparing :P dus las jouw smsje pas toen we bij de rotonde waren

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals