Ga naar inhoud

Witte deken over Nederland

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
168 replies to this topic

Poll: Witte deken over Nederland (140 gebruiker(s) hebben gestemd)

Klaar voor de winter?

1. Mijn schaatsen zijn al uit het vet! (14 stemmen [10.00%])

Percentage stemmen: 10.00%

2. Nee. Brrrrrr koud! (50 stemmen [35.71%])

Percentage stemmen: 35.71%

3. Ja, kachel en kaarsjes aan en lekker chocolademelk drinken! (74 stemmen [52.86%])

Percentage stemmen: 52.86%

4. Anders, namelijk... (2 stemmen [1.43%])

Percentage stemmen: 1.43%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 16 december 2009 - 21:27

Het is nu al een paar dagen koud en de eerste schaatsers zijn gesignaleerd. Maar helaas voor de liefhebbers van een mooi glad ijsvlak, het gaat namelijk sneeuwen! De verwachting van het KNMI is dat vrijwel het hele land een laagje sneeuw krijgt. De weersvoorspellers weten nog niet of we ook een witte kerst krijgen. Voor een officiele witte kerst moet het landschap in De Bilt in ieder geval twee dagen onafgebroken bedekt zijn met sneeuw. Dat was voor het laatst zo in 1981...

#2 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:28

Ik vind het heeeeeeeerlijk! Hoop echt morgen wakker te worden in een witte wereld :D Heb ook echt zin om te gaan schaatsen enzo!

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:30

O jongens, ik hoop zo dat er een elfstedentocht komt dit jaar! *heeft geen fok met sneeuw te maken, maargoed, het zou zoooo tof zijn*

#4 -

Marlou

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:34

Jaa heeeerlijk! :D

Ik wil graag weer eens een witte kerst!
Lekker de kachel hoog, kerstboom aan en kaarsjes, warme chocolade melk drinken met veeeeel slagroom, op de bank onder een deken. Hmm!

En met dit koude weer dicht tegen je vriend aan kruipen in bed! B)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:44

Ik hbe een hekel aan de winter.
Nog 3,5 maand dan is het weer lente :D

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:47

Ik haat het nu echt.. Vooral omdat ik verwacht dat er weer veel problemen gaan komen met het Openbaar Vervoer. Waaronder de NS. Morgen nacht mag van het van mij heel hard gaan sneeuwen, dan is m'n vriend hier en maakt het niet meer uit ;)

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:52

Ik vind het supergezellig, een witte kerst.

Ik vind sneeuw gewoon relaxed. Al hoop ik dat het nog ff uitblijft, zodat ik wel ff gewoon op school kan komen. Al zou ik het ook niet erg vinden als dat niet het geval is haha!

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 21:55

Ik moet nog 2 dagen op de fiets naar t werk!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 22:07

Ik vind het ook heerlijk, en gezellig, schaatsen&sneeuw, kom maar op! Alleen fietsen is echt een hel nu, ik doe alles met de bus :P

En hier in Utrecht nog geen vlokje te zien :(

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 22:22

Ik heb net een rondje gelopen in een laag sneeuw! Heerlijk! Ik hoop dat we kunnen schaatsen binnenkort..

Alleen heb ik echt een hekel aan de kou, brrrr.

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 16 december 2009 - 22:23

Muahahaha, ik heb op een scriptie-intro-gesprek morgen na lekker kerstvakantie. En dat ga ik desnoods wel lopen, heb toch de hele dag.

*wilt ook sneeuw in utrecht*

Wat trouwens wel echt bizar is, is dat het in De Bilt altijd twee of drie graden kouder is dan in Utrecht. Echt, dan ligt hier net zo'n dun vliesje ijs en dan heb je daar al spelende kinderen op de sloten. Is het hier zo'n vieze sneeuwtroep, is het daar nog een dik wit pak. Terwijl het echt tien min fietsen is, zou dat aan de uitlaatgassen in Utrecht liggen ofzo?

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 22:27

Denk het wel ja,
volgens mij is dat in alle steden zo toch?

Mja ik vind het niet erg,
en in utrecht was het vandaag ook beduidend minder koud dan hier idd.
Kutkou.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 22:51

In steden is het altijd warmer dan op het platteland, dat komt omdat de warmte langer blijft hangen door de gebouwen dacht ik. En misschien ook wel omdat de huizen meer warmte uitstralen (verwarming etc.). Ik vind winter niet heel erg, afgezien van de donkere dagen. Sneeuw is ook wel leuk, maar niet als je ergens naartoe moet, en zeker niet als je daar op tijd moet zijn. Ik heb al jaren niet meer geschaatst, lijkt me ook wel weer leuk, maar ja, moet je weer schaatsen aanschaffen, is duur enzo..

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:02

haha idd, ik moet ook alles op de fiets doen, iedere ochtend met je slaaphoofd door die kou naa school terwijl het nog donker is.
Snap niet dat mensen daar iets leuk aan kunnen vinden. Haha.
Een klasgenoot van me zei gister: wat zeuren jullie allenmaal? deze temperatuur is juist lekker.
Ik zat echt van: :o

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:10

noh ik vind kou niet erg, fietsen door de sneeuw wel omdat dat gevaarlijk is. maar de kou boeit me niet. liever dan regen, das pas bah. droog en koud is prima, nat en warm niet

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:22

Bekijk Postsann.., op 16 december 2009 - 23:10, zei:

noh ik vind kou niet erg, fietsen door de sneeuw wel omdat dat gevaarlijk is. maar de kou boeit me niet. liever dan regen, das pas bah. droog en koud is prima, nat en warm niet

Amen! :)

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:35

Haha nou doe mij maar lekker 29graden en regen, dan 0 graden en droog.

#18 -

Rianne.

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:54

Ik werd zo zielsgelukkig van 't ronddansen in de sneeuw vanmiddag :D
En het aardige pak witheid voor mijn raam op dit moment vind ik super! :)

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 december 2009 - 23:56

Ik hou van sneeuw! :D
Was helemaal blij dat t eindelijk sneeuwde haha

Hier in Groningen is best veel gevallen ook!

#20 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 december 2009 - 02:13

Kwam ik ook net achter, echt prachtig dik laagje sneeuw in Grunn.
Maar ja, morgen zal het wel weer allemaal vies en modderig zijn

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals