Ga naar inhoud

GO: Werk aan de winkel

22 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 13 januari 2010 - 23:34

24 februari 2010 - De laatste paar dagen heeft de server het een beetje moeilijk. Hij eet voortdurend al zijn geheugen op. Vanavond werken we wat instellingen bij in de hoop dat het daarmee beter wordt. Als het goed is, merk je hier weinig van!

14 januari 2010 - We zijn bezig met het bijwerken van de testjes. Mogelijk is de pagina af en toe niet bereikbaar.

14 januari 2010 - Deel van de wijziging is uitgevoerd. In de loop van vandaag (donderdag) kunnen er zo af en toe nog even wat rare schermen voorbij komen. Dan zijn we aan het werk... In de tussentijd kan je de site gewoon blijven gebruiken!

13 januari 2010 - Omdat we een instelling moeten wijzigen en een upgrade opnieuw uit moeten voeren, zal de site straks even offline zijn. Verwachting is dat dit niet langer dan een uur hoeft te duren.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 januari 2010 - 23:35

Fijn dat het gemeld word :D

maar ik ga zo lekker mn bedje opzoeken B)

#3 -

Marlou

• Members

Gepost 13 januari 2010 - 23:36

Idd fijn dat dit gezegd wordt.

Dan ga ik ook maar m'n bed opzoeken. anders blijf ik altijd zo lang hangen! (A)

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 januari 2010 - 23:39

Oh ik moet toch mijn bed in, maar bedankt voor de mededeling! :)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 januari 2010 - 23:39

Ahh jammer. Maar fijn dat het even wordt gezegd.

#6 -

--

• Members

Gepost 13 januari 2010 - 23:40

Bedankt dat jullie naar mijn tip (en die van vele anderen) hebben geluisterd!

#7 -

Administrator

• Administrators

Gepost 25 februari 2010 - 00:40

24 februari 2010 - De laatste paar dagen heeft de server het een beetje moeilijk. Hij eet voortdurend al zijn geheugen op. Vanavond werken we wat instellingen bij in de hoop dat het daarmee beter wordt. Als het goed is, merk je hier weinig van!

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 februari 2010 - 00:44

ok bedankt voor het aangeven :)

#9 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 09 maart 2010 - 22:30

Ik weet niet of dit nog steeds het juiste topic is, maar...

Ik vind het kopje 'similar topics' best wel irritant omdat het verwarrend is. Er staan hele oude topics bij (en ik maakte net de fout om een hele uitgebreide post in een 2,5 jaar oud topic te plaatsen lekker nutteloos) die dan weer omhoog komen.

Aan de andere kant is het wel een grappige functie, maar hij staat er voor mij niet echt handig. Ik weet niet of daar anderen ook over vallen :lol:

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 22:36

Mja ik vind m ook wel irri, ik zat al in een shut van weet ik hoelang geleden te posten en in een een of ander ander topic iemand een advies te geven voor iets wat al 3 jaar geleden was :P

#11 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 09 maart 2010 - 22:39

Hahahaha ja zie je wel :lol: ben ik niet de enige *nerd smiley*
Ik voelde me echt super dom net

Ik zie die datums ook over het hoofd, het is grijs op grijs gedrukt

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 22:40

ik stem voor een mobiele versie van GO !

#13 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 09 maart 2010 - 22:43

Oja daar had Ellen het ook al over he :lol:
Ik ben niet zo hip met internet op m'n mobiel :ph34r:

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 22:50

Jaa dat zou echt ideaal zijn! nu moet ik echt meters scrollen en irri doen wil ik op mijn mob op go haha

@die similair topics, ik lees meestal de data neit echt, ik ga er vaak vanuit dat de topics actief zijn omdat ik er vanuit ga dat dat de actieve topics zijn :P

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 22:53

ja ik ben ook voor mobiel GO. want mijn mobiel kan de gewone GO niet zo goed aan :P

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 23:16

GO op mijn mobiel is pas veranderd. De berichten zijn nu nog langer geworden (naar beneden dus) omdat het actievetopic lijstje breder is geworden. Moet nu heeeel veel scrollen om een post te lezen. Vaak staan er maar 3 woorden ofzo op 1 regel. Echt irritant.
Ook kan ik niet Editten en Quoten op mijn mobiel. Ik kan dan wel de post typen, maar er is geen verzend knop.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 23:28

Er is wel een andere versie op mijn ipod maar die gebruik ik niet omdat je daarbij niet de actieve topics kan zien.. En ik vind hem sowieso niet echt handig. Dus dan moet het ook maar zo!

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 23:33

ik vind het heel interessant om te zien welke topics similar zijn.

Zo staat "kabinet gevallen" bij het "ik wil/heb een baby-topic" :P
en verder snap ik die functie niet zo.

en wil ik ook graag actieve onderwerpen voor je mobiel!

#19 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 10 maart 2010 - 09:30

Ik wil weer op 'actieve topics' (het kopje rechts) willen klikken en dan worden verwezen naar ALLE topics (dus niet alleen de 15 meest actieve) waar voor het laatst is in gepost. Dat kon ook bij de vorige GO.

En verder vind ik de lay-out een beetje raar, maar misschien komt dat omdat ik een Mac-gebruikerben (met een Firefox browser). Hier even een screendump:
http://img175.images...afbeelding2.png

Kan ook zijn dat het zo hoort. In dat geval vind ik 'm onaf en een beetje leeg.

edit: even screenshot wat kleiner gemaakt i.v.m. mod opties

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2010 - 10:55

Ik heb hetzelfde, vind het ook best wel leeg eigenlijk en ik mis inderdaad ook dat je alle topics ziet als je op 'actieve topics' klikt.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals