GirlsOnly: GO: Werk aan de winkel - GirlsOnly

Ga naar inhoud

GO: Werk aan de winkel

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#21  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 10:30 (Rocking moderator) Posts: 10800

Ik wil weer op 'actieve topics' (het kopje rechts) willen klikken en dan worden verwezen naar ALLE topics (dus niet alleen de 15 meest actieve) waar voor het laatst is in gepost. Dat kon ook bij de vorige GO.

En verder vind ik de lay-out een beetje raar, maar misschien komt dat omdat ik een Mac-gebruikerben (met een Firefox browser). Hier even een screendump:
http://img175.images...afbeelding2.png

Kan ook zijn dat het zo hoort. In dat geval vind ik 'm onaf en een beetje leeg.

edit: even screenshot wat kleiner gemaakt i.v.m. mod opties
last.fm/user/porcupinebridge

#22  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 11:55 (Zware gebruiker) Posts: 2075

Ik heb hetzelfde, vind het ook best wel leeg eigenlijk en ik mis inderdaad ook dat je alle topics ziet als je op 'actieve topics' klikt.

#23  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 12:03 (Zware gebruiker) Posts: 8386

Op mijn telefoon kan ik nu wel actieve topics zien dat is wel fijn

#24  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 12:14 (Zware gebruiker) Posts: 12685

je kunt de lijst met actieve topics zien als je iets daarboven op 'actieve onderwerpen' klikt ;)
Find a place to stand and move the world.

#25  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 13:16 (Rocking moderator) Posts: 10800

Dat doet 'ie dus bij mij niet :huh:
last.fm/user/porcupinebridge

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics