Ga naar inhoud

Schoonheid is opvliegend

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
27 replies to this topic

Poll: Ware schoonheid (176 gebruiker(s) hebben gestemd)

Echte schoonheid zit

1. van binnen (42 stemmen [23.86%])

Percentage stemmen: 23.86%

2. van buiten (4 stemmen [2.27%])

Percentage stemmen: 2.27%

3. van buiten en van binnen (128 stemmen [72.73%])

Percentage stemmen: 72.73%

4. anders (2 stemmen [1.14%])

Percentage stemmen: 1.14%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 20 januari 2010 - 01:43

Vrouwen die zichzelf mooi vinden zijn driftiger en gaan meer op hun strepen staan dan hun minder fortuinlijke seksegenoten. Ze hebben ook hogere verwachtingspatronen en bereiken daardoor meer. Dat heeft Californisch onderzoek uitgewezen, zo schrijft de Telegraaf. De onderzoekers schrijven het toe aan de evolutie, waarin de sterkste ook het meest voor elkaar krijgt. De conclusie moge duidelijk zijn. Schoonheid van buiten betekent niet direct schoonheid van binnen...

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:01

Iemand kan nog zo lelijk zijn van buiten, als iemand straalt, valt dat niet op. Schoonheid zit dus van binnen.

#3 -

Marlou

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:11

Ik vind van binnen en van buiten. :)

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:15

Van binnen en van buiten..

als je mooi bent van binnen, maakt dat je van buiten ook mooi!...

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:15

van binnen & van buiten.
in een club zal een jongen eerder op je afstappen met: wat zie jij er leuk uit, dan met: volgens mij heb jij een geweldig karakter.
maar als je een slecht innerlijk heb, is die jongen ook snel weer weg.
is maar hoe je het bekijkt. :)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:43

Eerste indruk is op schoonheid van de buitenkant, maar als die schoonheid van binnen ontbreekt, dan ben ik weg.

Wat betreft 'echte' schoonheid, zit het van binnen. Maar dat ligt ook aan je eigen definitie van schoonheid, bij mij is dat uitstraling hebben, zoals Jolanda al zegt. Mooi zijn iets is anders, dat is wel van buiten.

#7 -

Held

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 18:53

Bekijk PostJolanda**, op 20 januari 2010 - 18:01, zei:

Iemand kan nog zo lelijk zijn van buiten, als iemand straalt, valt dat niet op. Schoonheid zit dus van binnen.

Wat een onzin.
Als iemand echt lelijk is valt dat echt wel op.

Een heel knap iemand kan wel een wat mindere uitstraling hebben dan iemand met een gemiddeld uiterlijk, zodat die laatste toch aantrekkelijker is, maar "Schoonheid zit van binnen" is onzin. Natuurlijk kan iemand een heel mooi karakter hebben, maar als diegene van buiten gewoon lelijk is, is hij niet ineens toch mooi.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 19:07

ik denk dat je beide moet hebben.. als je mooi bent en je gaat bij het stappen staan chaggerijnen dan zal er niemand naar je toekomen. Als je wat "lelijker" bent en je bent vrolijk en praat met mensen en lacht, dan komen er sneller mensen naar je toe.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 19:41

Het is allebei belangrijk vind ik.
Ik denk eerlijk gezegd dat als je heerlijk lelijk bent, maar een heel fijn karakter hebt dat niet meteen compenseert.
Eerlijk is eerlijk, een jongen bijvoorbeeld kan dan nog zo lief en grappig zijn, als hij echt heel lelijk is houdt het voor mij toch wel op.
Overigens compenseert een knap uiterlijk natuurlijk ook niet een verdorven karakter, haha.

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2010 - 20:03

Bekijk PostChaos, op 20 januari 2010 - 18:53, zei:

Wat een onzin.
Als iemand echt lelijk is valt dat echt wel op.

Een heel knap iemand kan wel een wat mindere uitstraling hebben dan iemand met een gemiddeld uiterlijk, zodat die laatste toch aantrekkelijker is, maar "Schoonheid zit van binnen" is onzin. Natuurlijk kan iemand een heel mooi karakter hebben, maar als diegene van buiten gewoon lelijk is, is hij niet ineens toch mooi.

Juist ;)
Maar ja als je echt een goed en lief persoon bent staal je dat ook uit, en mensen die lief en beleefd glimlachen zien er beter uit dan mensen met chagerijnige kop.
En in der daad, hoe geweldig karakter je ook hebt, als je spuuglelijk bent blijf je dat.

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 24 januari 2010 - 15:27

ik vind van binnen en van buiten,
als je van buiten je niet mooi vind,
voel je je vaak van binnen ook niet fijn,
dat heb ik tenminste .. <_<

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2010 - 16:09

Ik denk van binnen en van buiten.
Ik vind dat er echt mensen zijn die gewoon echt lelijk zijn.. En dat bedoel ik helemaal niet gemeen, maar dat is gewoon zo. Dan kunnen ze nog zo gelukkig zijn, daar worden ze niet knapper op. Al maakt het ze wel wat leuker ;)

Er zijn ook zatm ensen die gewono echt wel knap zijn, ook al zijn ze chagarijnig. Het heeft met allebei te maken.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2010 - 16:19

Natuurlijk is de buitenkant het eerste wat je ziet en ook het eerste wat je wel of niet aantrekt. Alleen iemand die een geweldige uiterlijke schoonheid heeft met een onaantrekkelijk innerlijk, vind ik niet mooi. Het gaat een beetje om de balans, al geloof ik wel dat fysieke aantrekkingskracht toch belangrijk is in een relatie.

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 26 januari 2010 - 09:59

Ik zeg altijd:

De buitenkant brengt je bij elkaar,
de binnenkant houdt je bij elkaar.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 januari 2010 - 10:02

oh das wel goede ja!

kan ik me wel in vinden ;)

#16 -

Loesje :)

• Members

Gepost 26 januari 2010 - 12:49

ik vind dat schoonheid van buiten en van binnen zit.
Vooral in een relatie kijk je toch naar beide aspecten.
Op het uiterlijk val je (stap je in eerste instantie op af) en op innerlijk blijf je vallen.
Ik vind het ook belangrijk in een relatie dat innerlijk en uiterlijk beide goed zijn.
Uiterlijk bedoel ik dan niet of iemand 'knap' is maar of diegene een goede uitstraling heeft! (en dat kunnen ook mensen hebben die niet moeders mooiste zijn)

#17 -

Beginner

• Members

Gepost 31 januari 2010 - 19:18

Ik vind dat schoonheid van binnen én buiten zit. Als iemand een harstikke inspirerend karakter heeft, een goed hart etc, is dat heel lief en leuk, maar als hij/zij er onverzorgd uit ziet, dat maakt dan die ander wel lelijk...

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 januari 2010 - 22:20

Ik vind beiden.. Maar wat is de definitie van schoonheid.. Ik heb zo vaak dat vriendinnen iemand knap vinden die ik gewoon lelijk vind en andersom

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 08 februari 2010 - 08:03

Ik vind dat schoonheid echt van binnen zit. Hoe beeldschoon je er ook uit kan zien, je kan dan alsnog een fucking bitch zijn!....

PS: Ben het dus helemaal met de beginpost eens!!

#20 -

Beginner

• Members

Gepost 08 februari 2010 - 14:32

Ik vind dat het van binnen en van buiten zit.
Je bent mooi als je van binnen straalt, dan straal je dat uit.
Maar je straalt het ook uit als je jezelf goed en verzorgt.
Als je jezelf mooi maakt en goed verzorgt, ga je je vanzelf ook beter voelen van binnen.
En daar wordt je nog mooier van!

xx

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals