Ga naar inhoud

Blackberry vraagje!

6 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 06 februari 2010 - 00:17

Ik heb een Blackberry pearl en sinds kort ook internet (BIS), maar ik heb dus ineens allemaal internetpagina's op m'n telefoon staan. Hiermee bedoel ik dus downloadpagina's naar applicaties, dus flickr, facebook, myspace etc. Als ik erop klik dan word ik via internet naar een pagina geleidt waarop ik die applicaties kan downloaden. Dit wil ik echter helemaal niet, ik snap ook niet hoe ze op m'n blackberry terecht zijn gekomen. De vraag is nu, hoe kan ik deze 'pagina's verwijderen? Want ik heb heel het internet al afgezocht naar o.a. webfeeds en bladwijzers maar ik kan het niet vinden :( En m'n menu staat nu vol met allemaal van die icoontjes en ik krijg ze er niet uit.

#2 -

Held

• Members

Gepost 06 februari 2010 - 12:08

Ik weet niet hoe je ze er echt helemaal uit krijgt, maar je kan ze wel verbergen zodat je ze in ieder geval niet meer kunt zien.
Dan moet je op 't icoontje gaan staan, dan op 't knopje links naast het scrollballetje klikken en dan "toepassing verbergen".
Ligt er misschien aan welke Blackberry je hebt ook, maar zo werkt 't op die van mij dus hopelijk ook bij jou :P

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 februari 2010 - 13:27

ja zoals Daphne zegt, je moet op het icoontje gaan staan en dan opties en dan toepassing verbergen of toepassing verplaatsen. Als je verplaatsen doet dan kan je ze in de 'map' zetten waar je ze wilt hebben. Bij mij staan al die applicaties downloaden automatisch bij appilcation center.

welke BB heb je dan?

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 20 april 2010 - 17:23

Ik heb sinds vandaag ook een bb.. de bold 9700. Nu wilde ik mijn email adres instellen (dat kon blijkbaar als er een blackberry tekentje rechtsboven instaat), dat staat er, maar nog lukt het niet.
Ik krijg zo'n installatiewizzard, en daar heb ik dan mijn hotmail en wachtwoord ingevuld, maar er gebeurt niks..

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 januari 2011 - 19:44

Sinds een aantal dagen in het bezit van de Torch.
Echt helemaal tevreden over!!

Maar wie kan mij vertellen hoe ik mijn berichten het beste kan ordenen??

Zou graag 3 (of meer als het mogelijk is) aparte mappen willen hebben.
1 voor mail
1 voor sms/mms
1 voor ping, whatsapp, hyvesberichten, twitterberichten etc.
(allemaal apart zou nog beter zijn).

Is dit mogelijk?

Heb nu wel een aparte map voor mail (staat mijn mailadres onder).
En een aparte map voor sms/mms (staat tekstberichten bij).
Maar in de map waar berichten onder staat krijg ik ook nog eens mail binnen.

Wie kan mij helpen?

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 januari 2011 - 19:51

je hebt 3 verschillende mappen
email
sms/mms
die berichten hoef je verder niet naar te kijken.. die kan je in princiepe verwijderen.. en die mms/sms ervoor in de plaats doen.

en ping is toch zowizo apart??
en dan hyves doe ik via de site en twitter via app.. dus die komen niet in een aparte map? :P

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 januari 2011 - 20:01

Ok!!
Die map berichten kan ik dus gewoon verbergen?
Hij is dan alleen niet helemaal weg...maar vervaagd zal ik maar zeggen.

Kan natuurlijk wel teksberichten en mail (en dingen die ik vaak gebruik) bij favorieten zetten. Zo zie ik die map berichten niet staan.

En kun je inkomende berichten en verzonden berichten scheiden??

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals