Mijn voorstel is zo:
- we verzinnen eerst met z'n allen de categorieën.
- dan stel ik een enquete op en kun je mensen nomineren
- na een X aantal dagen (weet ik niet precies, maar in ieder geval in een weekend of op een woensdag, anders heb ik geen tijd haha) sluit de eerste stemronde en komt de tweede enquete
- in de tweede enquete kun je gezien wie er waarvoor genomineerd is en kun je dus je stem uitbrengen.
- na weer een X aantal dagen (zelfde reden) komt dan de uitslag!
paar voorwaarden
- ik maak niet alle go awards. ik wil er best een paar maken maar er zullen vast veel categorieën komen en ik heb geen tijd om ze allemaal te maken. als we nou dit plaatje als standaard gebruiken? dan kan iedereen er een eigen invulling aan geven maar lijken ze nog enigzins op elkaar.
- per stemronde kan er telkens 1 iemand gekozen worden. ik vind het te veel gedoe als iemand meerdere mensen per categorie kan nomineren
- geen gezeur achteraf haha
De nominaties zijn gemaakt.. kijk gauw of je genomineerd bent en stem daarna natuurlijk in de allerlaatste ronde!! Ik laat dit denk ik een week op staan (tenzij er dus niet meer gestemd wordt, maar ik denk dat ik op z'n vroegst pas woensdag weer tijd heb om er naar te kijken)
de link: http://www.thesistools.com/?id=122463
er zijn VEEL genomineerden maar het leek met het eerlijkst/leukst om gewoon allen te noemen, en niet de 5 meest genoemden ofzo. misschien even wat moeilijker maar gewoon goed nadenken dus!
girlsonly.nl