Ga naar inhoud

Lowlands 2010!

289 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 13:23

Lowlands 2010!

Geposte afbeelding

Yay! Zondag 21 feb start om 10.00 uur de voorverkoop voor Lowlands 2010 wat dit jaar op 20-21-22 augustus zal plaatsvinden!

Wat kost dat dan?

Een lowlands kaartje kost dit jaar €155,- inclusief €10 servicekosten. De traditionele Vroege Vogel-actie wordt dit jaar vervangen door een actie met CJP. Voor CJP-leden zijn 10.000 kaarten met € 10,- korting beschikbaar. Op deze manier komt de korting terecht bij bezoekers die deze het beste kunnen gebruiken: scholieren en studenten. Bestellen gaat gewoon via lowlands.nl, houd je CJP-pas bij de hand.

Geposte afbeelding

Natuurlijk is de Lowlands-combikaart er ook weer. Hiermee breng je tijdens Lowlands of een willekeurige andere dag (behalve donderdag 19 augustus en maandag 23 augustus) supervoordelig een bezoekje aan de buren: Walibi World. Een combikaart kost € 176,- inclusief € 10,- servicekosten.

Kom je met een caravan of camper naar Lowlands? Vergeet dan niet bovenop je toegangskaart een Camper Camping-ticket te kopen. Net als vorig jaar kost deze € 44,- inclusief € 4,- servicekosten. Als je met je tentje komt, hoef je natuurlijk geen extra kaartje te kopen.

Let op! A.s. zaterdag de eerste namen!

Wie gaat er dit jaar weer heen?!

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 13:27

Aah ja ik ga er weer heen :) Wordt mijn 5e x alweer! Ik heb alleen echt nog geen geld! Ik ga in de voorjaarsvakantie werken voor m'n lowlandskaartje haha

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 13:30

Ik haal het van me spaarrekening af, en dan spaar ik het weer terug! Wordt voor mij de 3e keer, ben benieuwd naar de eerste namen!

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 13:35

het is wel flink duurder geworden weer, beetje jammer

#5 -

Rianne.

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 14:36

Ja gaat hard..
En zonde dat er geen vroege vogelkorting is. Ben dan wel een student, maar heb geen CJP-pas.

Nougoed, ik ga er weer fijn heen dit jaar! Wordt de 4e keer. :)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 14:45

Je hebt die CJP pas toch ook maar tot je 16e/17e?

#7 -

Rianne.

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 14:48

Nee kan tot je 30e geloof ik..
En als je op de middelbare school zit krijg je tegenwoordig (sinds afgelopen jaar is dat) een cultuurkaart, is ook een cjpkaart.
Hm, misschien laat ik mijn broertje wel een kaartje voor me bestellen...

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 14:49

Oooo oké! Ik ging trouwens ook al naar lowlands toen ik 17 was, daar niet van (A)

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 15:24

Wel lame dat de Vroege Vogel nu vervangen is door CJP. Mensen zonder CJP zijn nu best genaaid. Gelukkig heb ik mijn CJP altijd trouw verlengd, want ik gebruik hem best vaak, bioscoop etc.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 15:26

Ik ga denk ik wel! Maar ik wil wel een beetje weten wie er komt :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 15:48

Mijn "schoonmoeder" wil kaartjes voor mijn vriend, mij, zijn zusje en broertje kopen :D
We konden anders niet heen omdat we geen geld hadden ervoor vanwege de kleine en dat vond ze sneu :P

Hoop dat er wel iets betere line-up is dan afgelopen jaar, was wel vet maar vond het toch wat tegen vallen.. Green-Day mag wel komen :P Metallica ook wel :P

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 17:10

De line/up mag inderdaad wel wat beter als vorig jaar! Maar moet toegeven, vorig jaar heb ik ook niet zo heel veel gezien omdat ik teveel lol had overal en nergens, haha! :D

Het leukste vind ik dat ik eindelijk mijn mooie nieuwe backpack kan uittesten :P

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 17:14

Mneee volgens mij gaat er ook niemand van onze groep. We hebben voor de 2 andere spectaculaire festivals gekozen :rolleyes:

Een 3e word toch wel een beetje teveel van t goede.

#14 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 17:36

Ik ga ook weer :) 5e keer wordt het.

Maar ik denk dat je bij Lowlands niet echt moet hopen op hele grote namen, daar is het gewoon het festival niet voor. Ze hebben ook niet zo'n grote tent ofzo. Vind het juist leuk dat er allemaal kleine, minder bekende dingen komen :) Ik luister me altijd enthousiast in, en ontdek ook allemaal leuke nieuwe dingen!

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 17:39

Ik ga ook weer! Beetje jammer van de korting inderdaad. Ik ben ook student en heb geen cjp. En ach, als je als scholier/student zo erg de korting nodig hebt, dan moet je er gewoon vroeg bij zijn..!

Ik kreeg vanochtend nog een pm of ik een vragenlijst voor iemand wilde invullen voor school, omdat ik al vaker naar lowlands ben geweest. Echt, ik haat dat als mensen 7 berichtjes ofzo hebben maar go wel even daarvoor gebruiken..

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 20:57

lowlands is toch zeker van nederland wel een van de grootste festivals met de grootste artiesten, en tuurlijk kom je voor de kleine bandjes ook. Daar heb ik een hoop nieuwe muziek door leren kennen.

#17 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 21:03

Ja er staan wel grote namen natuurlijk. Maar denk niet dat er ooit echt een Pearl Jam, of metallica zal staan. Omdat daar dan echt het héle festival heen zal willen, en dat past niet. Dat past op festivals als Pinkpop wel geloof ik.

Wat mijn indruk is na 5 jaar lowlands is dat het gewoon wat meer om kleinere en semi-grote namen draait. Geen giga namen in ieder geval.

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 21:22

Nee okay, maar hoeveel geld zal Metallica wel niet vragen voor op een Festival te staan. Pinkpop en Werchter hebben daar vast grotere budgets voor. Maar evengoed, Snoop Dogg en Prodigy vond ik ook groots!

#19 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 17 februari 2010 - 22:02

Ik wil er nu eindelijk wel een keer naar toe!

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 23:09

Jaa wtf bij snoop was het echt superdruk! vind hem eigenlijk niet zo alleen zijn oude nummers maar vond de opkomst wel vet om te zien haha

Prodigy was gewoon geweldig!! :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals