Ga naar inhoud

Lowlands 2010!

289 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 februari 2010 - 23:40

<_< Wat gay van die CJP actie.

Nouja dan maar een tientje extra betalen. Volgende week kaartje kopen :wub:

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 01:01

k snap niet waarom iemand naar zoiets toe zou gaan..
k heb echt een beeld dat alleen hippies ofzo daar naartoe gaan.. en tis ook nog eens hardstikke duur..
maarja weet ook niet echt precies wat het is :P

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 09:58

Wat irritant dat die titel niet gewoon "lowlands 10" heet.

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 12:42

Stephanie, dan zou ik eerst eens uitzoeken wat het is. ;) Trouwens, het is inderdaad veel geld. Maar als je naar een concert gaat ben je vaak zo al 40 euro kwijt voor een kaartje. Nu heb je 3 dagen lang enorm veel optredens en het 's nachts feesten voor dat geld.

En LL wordt nu eenmaal overal gebruikt om lowlands aan te duiden.

Nah, ik heb er iig weer zin in! En op de zaterdag ben ik jarig! Weer een leuk feestje dus.

#25 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 12:55

Hahaha en hippie feest. Zie de hippies toch echt niet op Snoop bouncen :P

Sorry voor de titel, zoals Anky al zegt, voor vele is het wel duidelijk de LL lowlands is.

Ik heb er ook zo'n zin in, heb besloten om zondag maar meteen tickets te bestellen, dan ben ik er vanaf ook. Vorig jaar was ik net op tijd met bestellen.

Ben zoo bneieuwd naar de eerste namen!

#26 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 12:57

Bekijk PostStephanie ._., op 18 februari 2010 - 01:01, zei:

k snap niet waarom iemand naar zoiets toe zou gaan..
k heb echt een beeld dat alleen hippies ofzo daar naartoe gaan.. en tis ook nog eens hardstikke duur..
maarja weet ook niet echt precies wat het is :P

haha wat een onzin! alleen hippies :P
je moet maar een keer gaan, dan weet je waarom het zo populair is. geweldige sfeer :)

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:11

Ik vond N*E*R*D in 2008 ook gaaaaaaf! (vorig jaar niet geweest)

#28 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:14

Ik ga dit jaar voor het eerst! Ik ben benieuwd :D!

#29 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:17

Ik ben N*E*R*D gewoon vergeten in 2008!

Van de LowLove site af, speculaties over wat er zou kunnen komen, met de redenen erbij.

Nieuwe albums
Laten we beginnen met de acts die dit jaar, en het liefst nog voor augustus, met nieuw materiaal komen. Een bijbehorende tour om dat materiaal aan de muziekliefhebber te presenteren ligt dan voor de hand. Hot Chip's One Life Stand kwam twee dagen geleden uit en de bebrilde nerds zijn van plan de rest van het jaar veel te touren. Sam Fogarino van Interpol verklapte dat hun nieuwe album in de eerste helft van dit jaar uit zou komen. Volgens de laatste berichten is Arcade Fire van plan om pas na de zomer met hun derde studioalbum te komen, maar Lowlands zou niet onlogisch zijn.

Nieuwkomers
Danger Mouse vormt samen met James Mercer (The Shins) Broken Bells, het naamloze album komt een dezer dagen uit en een tour ligt voor de hand. Jónsi stond in 2008 als frontman van Sigur Rós in de Grolsch en brengt in april zijn soloalbum uit. En Local Natives aast op het plekje dat Bon Iver vorig jaar innam.

Britse aanwas
Och, die Britten. De lijst met nieuw muzikaal talent is elk jaar eindeloos, ze komen superlatieven tekort. En wat daar 'marvellous' en 'brilliant' genoemd wordt, krijgt hier meestal ook wel voet aan de grond. Dit jaar verwachten we verliefd te worden op Marina and the Diamonds en/of Ellie Goulding. Ook Delphic zien we wel naar de Flevopolder komen.

Nederlanders
Misschien is het patriottisme, misschien de lage reiskosten: Nederlandse bands zijn steevast goed vertegenwoordigd in de punttenten. De grote namen leken het afgelopen jaar massaal de stekker eruit te trekken, maar nieuw talent komt alweer om de hoek te kijken. We denken daarom aan Moss, The Mad Trist en de piepjonge Tim Knol (die ook op Llaunch staat).

Vaste prik is de hiphop in de Bravo rond het middaguur, waar dit jaar Kraantje Pappie en Diggy Dex niet zouden misstaan.

Terugkomers
Zouden artiesten, net als het publiek, ook elk jaar terug willen keren als ze eenmaal op Lowlands geweest zijn? Mochten de ervaringen van Ting Tings en MGMT, die er in 2008 waren, positief zijn, dan zien zij ons (en wij hen) graag weer terug. En mochten de Lowlands-programmeurs van regelmaat houden, dan horen Groove Armada en LCD Soundsystem er ook weer te staan: 2004 - 2007 - 2010? Voor de zekerheid komen beide acts dit jaar ook met nieuw spul.

Outsiders
De ooit erg populaire punkrockers van Blink-182 zeggen dat ze in augustus naar Europa komen 'om alle festivals te doen', maar staan op zaterdag en zondag al in Duitsland. En dan zijn er nog Lowlands-maagden Spoon (nieuw album) en 2008-afsluiter Editors, die benieuwd zullen zijn of ze de Alpha ook plat kunnen spelen met synthesizers.

#30 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:23

Tim Knol is best leuk! Ik heb hem in het voorprogramma van Johan gezien.

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:24

Ting tings en mgmt waren ook vet :).
Ik mis lowlands :P ik wil ook!

#32 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 14:28

Het zou toch G-E-N-I-A-A-L zijn als Blink 182 zou komen!

#33 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 15:21

haha ja dat zou wel vet zijn :P

maarja ik weet nog niet of ik ga, wil eerst wat namen weten :P ik zit te twijfelen tussen lowlands en rockwerchter

#34 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 15:32

Ik vind Blink echt helemaal niks. Zou wel teleurgesteld zijn als dat hun headliner zou moeten voorstellen. :P

#35 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 15:37

Ah ik zou er ook zooo graag een keertje heen willen, sowieso de muziek, maar gewoon de hele sfeer en het kamperen en de mensen.. Heb er echt leuke dingen over gehoord en gezien :)

#36 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 16:30

T is zeker de moeite waard om een keer heen te gaan, zit alleen het risico aan vast dat als je 1 keer bent geweest je de jaren erop ook wil :P

Ik vind het belachelijk dat je nu alleen korting krijgt met CJP..
De helft van de mensen hebben zo'n ding niet eens... die hebben dus voor geen mogelijkheid recht op korting.

#37 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 februari 2010 - 17:47

Omg Blink 182 zou echt briljant zijn!!

#38 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 februari 2010 - 19:46

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blink 182 op Lowlands!!!!!!!!!

#39 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 februari 2010 - 08:47

Pom die pom!

Ik heb me kaartje al besteld! :D

Ondanks dat het elk jaar duurder wordt vind ik €155 euro nog echt meevallen, ik had namelijk niet door dat de servicekosten incl. waren, haha :P

#40 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 februari 2010 - 08:55

Eerste namen doen me niet zo veel, ik zie nog wel of ik ga. Aangezien ik nu niet naar Sziget ga leek het me wel tof.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals