Ga naar inhoud

Lowlands 2010!

289 replies to this topic

#281 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 augustus 2010 - 20:49

Bekijk Postidioteque, op 23 augustus 2010 - 22:32, zei:

Er is ook nog een foto van onze minimeeting toch? Weet alleen niet op wiens camera die staat... van Deniece?
haha nee joh, ik was echt na 1 min weg. Was zo van; hoi, doei! :P Weet je niet meer? Maarre, leuke foto :D

Anky jij stond op camping 1 of niet? Zag je af en toe lopen.

#282 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 10:27

Leuke foto! Jammer dat we er niet allemaal op staan.

Ik stond idd op camping 1! Had even wat gezegd dan. :P Britt en ik waren maar een paar tentjes van elkaar verwijderd.

Wanneer had je me gezien bij oxfam novib Willemijn? Ik was er zo vaak om een brownie te halen hehe. Zondagnacht heb ik nog lekker op die matrasjes gelegen daar.

Jonsi was ook een van mijn favorieten. Uiteraard ben ik ook weer bij Nightwriters geweest en heb ik weer boeken gekocht en laten signeren. Mijn vriend had me wijselijk alleen naar het ballet laten gaan. De jongens met wie ik wel was vielen echter gauw in slaap. :P

Ik was tegen 16 uur thuis maandag. We moesten 20 min wachten op de trein en toen kwam hij op het verkeerde perron! Nouja, wd redden het niet meer om ook door de tunnel te gaan. Dus daar kwam weer een half uur bij. En in Utrecht uiteraard weer eten bij BK.

Het was weer geslaagd en volgend kaar weer (met mijn verjaardag)!

#283 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 11:21

Ik heb volgens mij alleen Idioteque gezien ;) (maar niks durven zeggen natuurlijk..)

#284 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 11:24

Ik heb niemand kleedjes zien verkopen! Slechte promo op ll haha. Ik heb 1 keer iemand gezien en die ging net als ik het voorvak bij alpha in.

#285 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 11:35

@Anky; dat was volgens mij vrijdag. Ik zat daar en jij liep richting de Xray.

#286 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 11:52

@ Tinus:
Dan ben je ons misgelopen ;)
De kleedjes werden vooral in de buurt van de India (bij de 3fm-studio) uitgedeeld..
Daar was de opslag, en het moment dat je het hek uit kwam gelopen kon je nog geen 20 meter lopen omdat we werden aangevallen door hordes mensen.
Het kwam vaak genoeg voor dat er 50 man om me heen stond en dat ik de helft moest teleurstellen omdat mijn tas alweer leeg was..

#287 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 11:55

Geintje hoor, je zag de kleedjes zelf van alle jaren over het hele terrein. Ik heb die van pp goed gebruikt bij de tent!

#288 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 12:03

Oke ;)
Genoeg nare dingen gehoord dit weekend, dus voelde gelijk weer de drang me te verweren..
Hoe agressief kunnen worden wanneer ze net naast een kleedje grijpen.. :huh:

#289 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2010 - 12:36

Ik ben 'm kwijtgeraakt bij mijn eigen tent, de allerlaatste nacht :(
Nu heb ik helemaal geen dingen voor in mijn gespaarde collecties, want door mijn geldloosheid moest ik het koffiewekker shirt ook laten schieten. :( :( :( :( :( :(

#290 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 09:41

@Yeah! Je had best wat mogen zeggen hoor! Ik heb uiteindelijk ook nog zo'n kleedje bemachtigd haha, mooi op de laatste dag toen het terrein een beetje modderig en vies was.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals