Ga naar inhoud

Wat vinden GO-leden van elkaar? #4

1877 replies to this topic

#1841 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 14:49

Wie is de geitenwollensok van GO?
Jelkje, altijd van die ‘gezonde’ outfits, praktisch en handig

Wie is de grootste hipster van GO?
Hester misschien een beetje.. of Maresa.

Wie ben je meer gaan waarderen (en waarom)?
Niemand meer gaan waarderen.. Geen idee dus.

Wie vind je leuk?
Ik vind Margot heel leuk maar ben stiekem altijd een beetje bang maar volgens mij is ze wel lief. En Liesbeth vind ik leuk en lijkt me heel gezellig in ’t echt! Verder Britt.. Marlous en Marta en Annemiek en Maaike. Maxime vind ik ook altijd heel lief en enthousiast en Simone, waar ik vroeger vaak mee pmde :P En Lotte uiteraard.

Wie vind je niet zo leuk (waarom)?
Ik vind Maresa soms een beetje opscheppen!?

Wie is de grootste keukenprinses?
Maaike, met d’r venkelpompoensoep en humus? En ze gaat met d’r lover ook altijd heel culinair eten.

Wie zit er over 10 jaar nog steeds op GO?
Marjan, hopelijk pratend over baby nr 4 ;)

Wie is het meest technisch?
Ikzelf?! Vind mezelf wel technisch :P Kan verder niemand bedenken.

Wie is het meest meisjemeisje?
Zoë. Die heeft altijd van die jurkjes en lange haren en is echt een meisjemeisje.

En wie is juist het stoerst/tomboy achtig?
Chris.. met surfen en gewoon sportief zijn :P

#1842 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 03 november 2010 - 14:51

Post van Suzanne: http://www.girlsonly.../page__st__1640

#1843 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 15:12

- wie is de geitenwollensok van GO?
Jelkje inderdaad en op de een of andere manier denk ik aan Tessa (de eend) maar weet eigenlijk vrij weinig over haar ;)

- wie is de grootste hipster van GO?
Marlous en Sietske idd. Maar dat komt meer omdat ik er nog nooit van had gehoord, en de foto's in die link van Marlous me het meeste aan deze 2 doen denken.

- wie ben je meer gaan waarderen (en waarom)?
Charly. Ze kwam vroeger altijd een beetje over als een trut vind ik, maar de laatste tijd post ze meer leuke dingen.. en volgens mij kan ze ook wel lief zijn!

- wie vind je leuk?
Annabel, Lindy, Margot en Rian (maar die is hier niet vaak meer volgens mij?). Gewoon omdat ik vind dat deze mensen de leukste en meeste interessante posts hebben.

- en wie vind je niet zo leuk (waarom)?
Kaonashi (ofzo?) omdat ze vaak bot reageerd. En Suzanne vond ik niet zo leuk, maar die is dus weg ;) Ik vond haar altijd een beetje opscheppen over haar boeken enz. en ook al werd er niet veel bijzonders gezegd, ze probeerde zich direct te verdedigen.

- wie is de grootste keukenprinses?
Maaike idd. Omdat ze laatst allemaal foto's van eten postte die er heel vies uitzagen maar volgens haar heel lekker waren.

- wie zit er over 10 jaar nog steeds op GO?
Sin en Marjan, omdat ze hier volgens mij al heel lang zitten.. en het dus na al die tijd nog steeds leuk vinden. Dan gaat dat vast niet meer over!

- wie is het meest technisch?
Geen idee!

- wie is het meest meisjemeisje?
Margot, met al haar make-up en ontzettend hoge hakken enz.

- en wie is juist het stoerst/tomboy achtig?
Chris met het kitesurfen.

#1844 -

Heroine

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:06

- wie is de geitenwollensok van GO?
Oh ik heb echt géén idee! Jullie noemen Marjan, maar die vind ik hier echt niet passen, huisje-boompje-beestje is naar mijn idee niet hetzelfde als geitenwollensok. Maar ik weet zelf ook niet echt iemand ;)

- wie is de grootste hipster van GO?
Ja Sietske.

- wie ben je meer gaan waarderen (en waarom)?
Weet ik niet, ik waardeer de meeste mensen hier wel en dat is nooit echt veranderd.

- wie vind je leuk?
Heel veel mensen! Sin, Margot, Liesbeth, Lindsay, Zoë, Pia, Maxime, Marlous en nog wel meer ;) edit oh en Richtje en Annabel!

- en wie vind je niet zo leuk (waarom)?
Suzanne, om dezelfde redenen als die hierboven al ergens staan genoemd, maar ja zij is dus weg. En golden-jazz najima want die komt af en toe op go, plaatst iets in het SHUT waar geen touw aan vast te knopen is en verdwijnt dan weer :P dat vind ik altijd een beetje irritant. En nog wel wat mensen die zichzelf volgens mij soms iets te interessant vinden, zoals Britt. Maar die lijkt me verder wel heel aardig :P

- wie is de grootste keukenprinses?
Femke!

- wie zit er over 10 jaar nog steeds op GO?
Paulien denk ik, en Marjan.

- wie is het meest technisch?
Lindsay inderdaad. En Chris ook wel denk ik.

- wie is het meest meisjemeisje?
Margot, Annemieke en Charly

- en wie is juist het stoerst/tomboy achtig?
Ik vind Marlou altijd wel stoer overkomen! Niet jongensachtig ofzo, maar wel stoer ;)

#1845 -

..

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:26

Ik over 10 jaar nog op goooo hahaha :P nou dat kan ik niet zeggen natuurlijk. Maar ik zit er nu al stukken minder op :P

#1846 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:30

Goh, dat heb ik nooit meegekregen van Suzanne!

#1847 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:32

had ze toen een topic over aangemaakt :)

#1848 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:34

Ja ik las net die post in het SHUT. Hmmm. Tja.

#1849 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:37

Daar is geen topic over geweest hoor. Gewoon in het shut.

#1850 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 03 november 2010 - 16:41

Whahahahaha sorry maar ik moet echt lachen dat iemand me een keukenprinses noemde alleen maar omdat ik foto's van patat, kebab, erwtensoep enzo plaatste hahahaha, geweldig :D Ik ben idd heel goed in eten haha :P

En ik vind Marlous helemaaaal geen hipster trouwens. Hipsters zijn meer de geevolueerde versie van emo's, maar dan minder depressief (stereotypetechnisch gezien). Ze dragen meer van die typische nerdbrillen, ruitjesoverhemden, maar i.p.v. zich op te sluiten gaan ze naar coole festivals zoals Lowlands enzo en gaan ze koffie bij de Coffee Company drinken met hun medehipsters. :P

#1851 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:44

Ooooohhhh. Dan ken ik een hipster :P Haha

#1852 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 16:51

Bekijk PostAotearoa, op 03 november 2010 - 16:41, zei:

Whahahahaha sorry maar ik moet echt lachen dat iemand me een keukenprinses noemde alleen maar omdat ik foto's van patat, kebab, erwtensoep enzo plaatste hahahaha, geweldig :D Ik ben idd heel goed in eten haha :P

Haha, ik bedoelde meer zo´n foto van iets vies uitziend dat toen in de aanbieding was ofzo? En dat kende niemand :P Dus dacht, misschien maakt en eet zij wel altijd hele bijzondere dingen! fout dus? :P

#1853 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 03 november 2010 - 16:54

Hahaha nee hoor, kan opzich best koken, maar vond de beredenering zo leuk :D

#1854 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 17:10

woww dat afscheid van Suzanne heb ik ook gemist ja!
vind 't nogal dramatisch, maar ach, moet zij weten :)

en ik wilde nog ff reageren dat mensen me leuke posts vonden hebben of dat ik een leuke GO'er was (Lenneke, Leonie, Sabine?) vind ik liefff! :D

en dat Margot me een tomboy vindt haha, dat vind ik wel cool. klopt ook wel een beetje denk ik.. zo kleedde ik me eerst ook altijd, laatste tijd wel stukken minder moet ik zeggen (meer jurkjes, hakken, etc).

en nu moet ik echt weer aan de studie, maar wilde ff reageren :P

#1855 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 17:16

Ja zo one of the guys zeg maar. Haha.

#1856 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 17:30

ik ben gewoon van trut naar bitch gegaan
fuckin upgrade hiero B)

#1857 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 18:39

Oh, ik vind het juist een downgrade. Een bitch vind ik minder erg dan trut, dus (met een beetje fantasie) is het zelfs een compliment :P Maar dat is denk ik persoonsafhankelijk.

#1858 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 18:50

ah wat leuk dat mensen me n leuke GO'er vinden :D ik weet geen leuke antwoorden op dit lijstje dus kga m niet invullen :P

#1859 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 18:55

Ja, positieve downgrade dus.

#1860 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 19:00

Ja een upgrade dus

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals