Ga naar inhoud

Wat vinden GO-leden van elkaar? #4

1877 replies to this topic

#1861 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 19:44

Huh? Ik vind het juist een upgrade :P

#1862 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 03 november 2010 - 19:48

Ik vraag me wel af waarover ik opschep? :huh:
Ik zal intussen het lijstje eens invullen.

Wie is de geitenwollensok van GO?
Tessa heb ik hierbij gelijk in mijn hoofd, maar ik weet niet waarom.

Wie is de grootste hipster van GO?
Nou, als ik de foto's zie die erbij horen denk ik gelijk aan Japke.:P

Wie ben je meer gaan waarderen (en waarom)?
Charly komt aardiger en zelfstandiger over dan vroeger.

Wie vind je leuk?
Lilian, de mods, Zoë, Sin, suikerkont, Endorphine/Marta, Jelita, Sharon, Elke, ehm... nou ja, de meesten weten het wel denk ik.

Wie vind je niet zo leuk (waarom)?
Ik vind Lotte vaak negatief uit de hoek komen... en dan beetje op een gluiperige manier, dat het niet echt opvalt. Nou ja, sowieso liggen we elkaar totaal niet dus misschien dat ik haar posts daarom eerder negatief opvat.

Wie is de grootste keukenprinses?
Ik zie Lilian daar op de een of andere manier wel voor aan, maar misschien komt dat door haar avatar. ;)

Wie zit er over 10 jaar nog steeds op GO?
De jongste actieve leden van nu... ik denk dat de rest het op een gegeven moment wel voor gezien houdt.

Wie is het meest technisch?
Weet ik even niet.

Wie is het meest meisjemeisje?
Maaike en Zoë.

En wie is juist het stoerst/tomboy achtig?
Eh, mientje dacht ik.

#1863 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 21:09

Britt

Ik weet niet echt wat het is, maar van wat ik hier dan zie denk ik dan aan Japke.

Marjan, omdat ze altijd wel aardig reageert op mensen en geinteresseerd is zonder meteen zo'n kontenlikker te worden.
Jelita, omdat ze toch een wat conservatievere mening heeft die niet altijd wordt begrepen en waar ze dus best kritiek op krijgt, maar het toch blijft zeggen.
ohja en Lenneke! Een tijdje geleden werd ze echt saai vond ik, had ze t alleen over dr huisjeboompje-hond situatie, maar nu is ze gewoon echt weer leuk actief!

Wie vind je leuk?
euhhhh ja best veel eigenlijk
Lotte, Maaike (2x haha), Corine, Annemieke, Femke, Margot, Anouk, Lilian, Willemijn, Lindy, Francisca nouja etcetc

Leintjuh omdat dat zo'n zeikerd is. (maar die is hier niet zo vaak meer?)
verder denk ik nog even

Femke dohhhhhhhhh. inkoppertje

Marlous

ik denk dat Lilian wel handig is met apparatuur en kleine dingetjes repareren enzo haha.

Margot en Annemieke, die zijn echt ijdelheid ten top en dan nog een schep er bovenop :P

Maresa

#1864 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 21:11

haha nou ik weet niet hoor, maar ik heb echt nog nooit gehoord dat ik iets op een onopvallende of gluiperige manier doe.
Ik ben heus wel eens hard of negatief, maar niet heel onopvallend volgens mij haha. bedoel, meestal als ik iets lulligs zeg komen er discussies over ofzo, dus dan heeft iedereen t wel door :D

--

Weet ik niet! Vroeger was er zo'n SP iemand met heel kort haar. iets van uhm Bloem... of Plantenbank of zoiets raars. die was al redelijk oud (nja niet oud, maar wel eind 20 ofzo zegmaar) en zo heel links en irritant biologisch volgens mij.
die dus haha

Sietske, verder zitten dat soort types hier niet echt!

Ik vind Ellen echt leuk geworden ineens hihi, en uh Sin ook wel meer. 'vroeger' lagen we vaak in de clinch, nu vind ik haar posts altijd wel leuk om te lezen en ben ik t ook vaker met dr eens lijkt het wel. Hoewel zij mij nog steeds ziet als een kakker, toch Sin ;).
Oh en ik vind dingetje die viool speelt, shit naam kwijt, ook leuker geworden! Lindsay, ja!

Wie vind je leuk?
Qua personen ech leuk, als in gezellig en grappig en al: Lindy, Zoe, Charly, Janneke, Willemijn,
Maar van deze mensen vind ik ook de posts ook vaak leuk: Margot, Annemieke, Marlous (die lees ik altijdd, hoewel ik t soms irritant vind, zou ik ze nooit overslaan haha!), .

Ik vind Jelita soms zulke rare dingen posten hihi, maar juist soms ook weer heel leuk omdat ze zo anders naar dingen kijkt lijkt het. dus past hier eigenlijk niet, maar moest ik ff kwijt. En ik vind die ene die idd alleen in t shut postook zoo raar, die jazz nog wat. En uhm Marjan vind ik ook weer irritanter, zo negatief enzo soms. En Sensation soms ook irritant, in elk topic over de ruzie met dr vriendje. Maarja ik post ook overal over mn vriend ;) Maar vind het soms irritant dat ze dan in zoveel topics erover zeurt. dan heb ik zoiets: doe er iets aan of kap ermee zegmaar.

Ja Femke :P En Britt met t vegetarische koken. als ik dan toch vegetarisch moet eten, doe me dan maar iets van Britt haha

Maresa, Paulien, Sin?

Lindsay denk ik met die mannenstudie haha. Of uhm Rian ofzo :D

Zoë, Annemieke

Chris! Wel op eeen leuke manier :)

#1865 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 21:39

Ik wil ook eens proberen om zo´n lijstje in te vullen :P Ik lees eigelijk wel dagelijks mee op dit moment maar post niet altijd omdat ik niet altijd wat te melden heb :P
--

Hmm, ik vind het niet meteen negatief.
Maar een tijd geleden poste Japke volgens mij foto's van haar outfits, en dat vond ik wel een beetje geitenwollensok :P maar zij kan dat absoluut hebben die outfits hoor .

De mensen die veel praten over fotografie, muziek, films.

Toen ik net lid was vond ik de posts van Lotte erg bot, en had daar soms moeite mee, maar nu eigelijk helemaal niet meer, ze geeft gewoon der mening. Zij is denk ik echt zo'n persoon "what you see is what you get"

Wie vind je leuk?
Ik vind de posts van Maresa, Chris altijd leuk om te lezen.
Verder vind ik Kim, (kimmie_89) Pia, Rian, Lindy, janita, Jelita, Lindsay en Maaike (raibow nogwattes) leuk :P. Lekker spontaan enzo!

Ik vind niemand niet leuk, maar personen waar ik wat minder heb zijn charly, margot, annemieke en marlous dat komt omdat zij zo anders zijn als mij volgens mij..

Geen idee, ik in ieder geval niet.

Maresa

Ik vind mezelf wel behoorlijk technisch.

Margot en Charly

Eliza en ik vind mezelf niet stoer, maar ben wel vrij mannelijk overal in :P

#1866 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 21:57

- wie is de geitenwollensok van GO?
Japke en Britt
- wie is de grootste hipster van GO?
Marlous in positieve zin wel een beetje. En Sietske idd wel erg, maar die is er nooit meer.
- wie ben je meer gaan waarderen (en waarom)?
Marjan, vond haar eerst best wel duf, maar nu zijn dr posts echt stukken leuker :)
Charly, weetniet had ik eerst niet echt wat mee, maar vind dr nu echt veel leuker. Snap dr ook meer ofzo na de meeting. Oke, vaag verhaal dit.
- wie vind je leuk?
Rian, Lindy, Lindsay, Marta, Lotte&Lotte, Charly, Femke, Eva.
- en wie vind je niet zo leuk (waarom)?
Leintje, word altijd zo moe van die negativiteit.
- wie is de grootste keukenprinses?
Femke!
- wie zit er over 10 jaar nog steeds op GO?
Maresa
- wie is het meest technisch?
lindsay
- wie is het meest meisjemeisje?
Janita, Annemieke, Margot.
- en wie is juist het stoerst/tomboy achtig?
Maresa, Chris.

#1867 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 22:30

@Marlous: Het is Lindsay ;)

Bedankt iedereen die me bij het leuke mensen lijstje heeft gezet, lief!
En ik ben wel een beetje een technische nerd ja, ik kan helemaal vrolijk worden als ik iets geprogrammeerd heb en het werkt :P Dus jullie hebben allemaal gelijk, ik ben echt bang dat ik de nerd van GO ben hahaha, zijn er nog meer mensen hier die iets bèta doen misschien? Ik voel me alleen :P

Het valt trouwens mee met de mannenstudie Lotte, we hebben toch aardig wat vrouw. Maar wel echt maar 1/3 maximaal ofzo...

-----

Japke. Niet negatief bedoeld hoor, maar die vind ik een beetje hippie en geitenwollensokkerig. Al weet ze ze vast wel weer heel leuk te combineren.

Sietske, maar die is er nooit meer, altijd alleen posten in het fototopic enzo...

Annemiek. Eerst vond ik haar gewoon lomp en nu kan ik haar wel waarderen, wel direct maar ze bedoelt het niet gemeen ofzo volgens mij. Margot vind ik ook leuker geworden, die heeft van die droge opmerkingen. En Sin vind ik sinds de meeting ook leuker, iedere keer als ik haar post lees hoor ik haast dat accent en dat is vet schattig :P En Hannah, ook omdat ze qua vriendje een beetje in een herkenbare situatie zit en ik vind dat ze goed over dingen nadenkt, kan ik wel waarderen.

- wie vind je leuk?
Annemiek, Annabel, Margot, Ellen, Sin, Marjan, Hannah, Joyce, Pia, de Maaikes, en nog wel meer maar daar kom ik zo even niet op!

Leintjuh ofzo, ik vind haar altijd een beetje zeurderig. En Wendy soms ook, ik heb het idee dat haar vriend nooit iets goed kan doen, maar de laatste tijd post ze volgens mij ook wel wat positievere dingen, dat is wel fijn om te lezen :)

Lilian als het gaat om cupcakes, en Femke en Britt zijn ook gek op koken volgens mij.

Marjan, Ellen, Maresa

Ik! Oei. Maar als het gaat om gaten boren in de muur en klussen enzo denk ik dat Maresa een stuk handiger is dan ik.

Charly en Margot

Chris

#1868 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 22:55

Qua kledingstijl japke, maar dat is eigenlijk meer retro dan geitenwollesokkerig.

Sietske

Eerst had ik nooit iets met de posts van Sin en Ellen, maar die vind ik steeds leuker worden. En verder heb ik het idee dat Femke veel meer loskomt haha.

- wie vind je leuk?
Paulien, Annemiek, Annabel, Margot, Ellen, Sin, Pia, Janneke, Zoe enz enz. Ik vergeet hier altijd mensen.

Wen, omdat ze soms zo kan klagen. Marjan, omdat ik totaal niet zo met haar kan levellen.

Femke, zeker weten!

Sin, Chris

Ik zie annabel ook wel technisch zijn, of inderdaad Linsay.

Margot met haar make-upjes en haar killerheels, Charly, Annabel ook! En Zoe! Oh en anouk.

Chris met dat gesurf.

#1869 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:10

haha vond je me eerst niet leuk? :)

Maar ik post nu wel wat meer hier inderdaad :)

#1870 -

Ellen

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:11

Wat leuk dat mensen mij meer gaan zijn "waarderen"!!
Hoe komt dat?? :)

#1871 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:19

Dan ga ik toch mee met de rest en kies ik voor Japke, puur om haar aparte kledingstijl dan :D

Tja eerst sietske, maar die is hier eigenlijk nooit meer.

lastige, want er is eigenlijk niemand die ik totaal niet mocht ofzo. Nee er is eigenlijk niemand die ik meer ben gaan waarderen.

- wie vind je leuk?
Sin,Ellen,Marlous,Charly,Paulien,Annabel,Richtje,Eva,sensation,linsay,Marjan,Leah en nog veel meer ;p

Hmmmm, dat meisje waar laatst zo'n discussie over was in het te koop topic, ik vind haar posts meestal niet zo boeiend maar het is niet zo dat ik haar echt niet leuk vind. En ik vind het vaak vervelend als iedereen in het shut loopt te verkondigen wat ze zelf kwijt willen en totaal niet op andere reageren, dat weerhoud me er ook van om daar te posten dan.

Britt denk ik haha omdat ze weleens van die lekkere vegetarische gerechten post.

Geen idee echt niet;p de nieuwelingen?

Ik heb het idee dat Leah wal technisch is, vraag me niet waarom maar dat vind ik wel bij haar passen.

Eva vind ik wel een meisjemeisje van die jurkjes enzo ;p

Maresa vind ik wel stoer altijd, en sin.

#1872 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:28

nou marlous ik versta onder geitenwollen sokken deels wel wat je zegt mensen met praktische kleren blabla,
maar voooral mensen die ook zo uber biologisch (macrobiotisch noemen mn vader en ik dat :P ) zijn haha. ik bedoel ik zat op de vrijeschool en vooral ouders daar zijn wel geiten wollen sokken :P

maar ergens begrijp ik wel dat japke wordt genoemd, maar dan meer om haar 'alternativiteit' dan dat ze degelijk is ofzo

#1873 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:29

ik vind geitenwollen sok een beetje hippie achtig
beetje zweverig, alternatief, leuk vinden om juist 'anders' te zijn en te doen

beetje greenpeace-milieufreaks kant op zegmaar

#1874 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:30

Huh zit Japke hier niet meer?

#1875 -

Zware gebruiker

• Members

Nice, ik lees dat ik bot en gek ben. Oke

#1876 -

Zware gebruiker

• Members

haha ja Zoë, jij komt toch ook uit Wageningen? Dat is echt hét geitenwollensokken bolwerk bij uitstek haha

#1877 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:41

Hahaha ja, het is wel kut om het zo te lezen. Maar nu ik erover nadenk, over wat ik heb gepost. Yeah..I agree xD

#1878 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 november 2010 - 23:46

Ja meer omdat ik vaak wolle truien op haar foto's zag, van die wollen kleding! En omdat iedereen het al zei en ik niemand anders echt kon bedenken.

Maar idd tijd voor een nieuw topic ja :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals