Ga naar inhoud

100 dagen

5 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 februari 2010 - 11:15

Voor de gene die niet weten wat de 100 dagen zijn hier even uitleg.
In belgie viert men de laatste 100 dagen als men in zijn laatste jaar zit (6de jaar dus)

Je kan het een beetje vergelijken met carnaval, want je moet je dan verkleden en per klas doe je dan een soort act voor de rest van de 6de en 5de jaars.
Nu is mijn probleem ik weet niet als wat ik me wil verkleden.
Ik ben wel miss van plan om een pruik op te zetten het is een witte bob achtige pruik met blauw deze had ik gepast en stond me ook het best :blink: of een venetiaans masker.

Dus hebben jullie miss andere leuke tips voor mij ?
waar je wel rekening mee moet houden is
niet te kort (dan mag ik me direct gaan omkleden)
het mag zot zijn maar ik moet er mee kunnen staan(niet dat jullie weten wat me staat :P:) )
En ik wil er niet te veel geld aan verspillen.
Aah ja ik wil ook niet zo het typische een fee een prinses je weet wel

Dus GO's willen jullie mij a.u.b helpen het is volgende week al pffff

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 februari 2010 - 11:26

ooh leuk chrysostomos ( zo noemde het bij ons in ieder geval...). Nou wij moesten gewoon een pitteleir ( zon pinguinjas) aandoen allemaal. En daaronder een wit hemd, eventueel das of strikje. En voor de rest wat je zelf wilt.

Maar waarom kijk je niet op het carnavals topic?

Hebben jullie een uitgebreid programma? Bij ons was er een hele dag van gemaakt, smorgens in lokale cafe ontbijt en beginnen drinken, dan op school zo`n optreden en daarna hebben we nog iets met school gedaan en daarna eten en savonds hadden we cantus en daarna weer op cafe...

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 27 februari 2010 - 11:42

Bij ons was het enkele weken geleden al chrysostomos en toen was het thema 'Disney', dus iedereen was verkleed in Disney-figuren. Maar er waren ook sommigen die zich verkleed hadden in de teletubbies, mega mindy, een monnik, ... dus bij ons is het wel altijd heel ruim ..
Misschien kun je daarrond iets doen?

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 februari 2010 - 12:13

@ roots
@ stelle
wel dat is dus al het probleem mijn school is echt saai we doen niets rond carnaval alleen smorgens mogen we elkaar bestrooien met confettie (waw :unsure: ) en als je te vuil bent moet je terug naar huis. dus geen ontbijt en al die dingen.

en we doen het niet in een thema ik kan het mijn klas ook niet meer voor stellen want we zijn 1 maand op stage ik zie hun dus niet meer.

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 27 februari 2010 - 14:25

Wij zijn ook een strenge school, de zesdejaars mochten ook niks met de andere jaren doen andere jaren doen, mochten niet vuil worden en hadden geen ontbijt enzo, maar dat maakt toch helemaal niet voor hoe je gekleed gaat? En je moet ook helemaal geen thema voorstellen, maar ik geef een voorbeeld over je hoe je eventueel kunt gaan, dus; disneyfiguren of vreemde personages ofzo?

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 februari 2010 - 11:34

@ stelle

ja idd bij ons is het echt zo en kwa kledij moeten we zorgen dat we niet te trashy gaan.

disney figuren vind ik wel tof kan ik als cruella gaan :P
of als esmerelda van de klokkenluider van nottredam

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals