Ga naar inhoud

tips voor zomervakantie

4 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 februari 2010 - 21:53

Ik ga deze zomervakantie met een vriendin, mijn vriend en een vriend van hem op vakantie.
Maar we weten nog niet precies wat we gaan doen en waar we naartoe willen. Iedereen moet dus zijn/haar wensen aankaarten, maar die weet ik nog niet zo precies.
We weten wel dat we niet te ver weg willen in europa. Frankrijk misschien....
En dat we waarscheinlijk in een huisje gaan (met voorkeur twee verschillende plekken in europa).

Nu vraag ik me af weten jullie nog leuke goede tips.
Het liefst wil ik in mijn vakantie wat creativiteit mengen. Zijn er creatieve hotspots in Europa, die andere me kunnen aanraden?
Of met veel leuke actviteiten (sport, winkels etc, etc).

Ik ben benieuwd naar jullie tips :)

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 februari 2010 - 21:57

Wat versta je onder een creatieve vakantie?

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 februari 2010 - 22:03

dingen die met kunst te maken hebben, maar niet persee musea, maar ook dingen om Zelf te doen, of om een kijkje te nemen bij een of andere bedrijf etc. workshops vind ik ook leuk. zulke dingen. Ik hoop dat het niet als rare taal klinkt

#4 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 28 februari 2010 - 22:04

Je kunt zoeken op cursussen op locatie, dan krijg je bijvoorbeeld schilder- of schrijfcursussen. Soms doen Nederlanders die naar Spanje of Frankrijk zijn verhuisd zoiets.

Bedoel je dat?

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 februari 2010 - 22:08

Bekijk PostMaresa, op 28 februari 2010 - 22:04, zei:

Je kunt zoeken op cursussen op locatie, dan krijg je bijvoorbeeld schilder- of schrijfcursussen. Soms doen Nederlanders die naar Spanje of Frankrijk zijn verhuisd zoiets.

Bedoel je dat?

mmmm nee, dat zijn vaker vakanties op zich. en eerlijk gezegt trekt schilderen me ook niet. Misschien is workshops niet ee goede naam :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals