Ik was er 3 weken, ik ging toen 26 juni weg volgens mij (eind juni iig). Ik vond het erg warm, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het sowieso snel warm heb ik en qua warmte ook niet veel gewend ben.
Ik vond zelf 2 weken eigenlijk te weinig, de meeste andere studenten bleven ook 3 of 4 weken.
Ik vond malaga qua bezienswaardigheden wel wat tegenvallen. Er was wel nog een grote oude arena, ben ik zelf niet geweest, maar die vond iedereen die er wel was geweest erg mooi.
Verder ben ik met EF ook mee wezen Hiken in de buurt van malaga, dat was wel echt suuuper mooi! En er is ook nog een oud fort in Malaga (ik geloof iig dat dat het was) dat was ook erg mooi om te bekijken, en met je universiteitspas ben je gratis! (sowieso ben je daarmee in veel musea daar gratis)
Ik vond zelf EF heel goed georganiseerd, er werden veel dingen voor je geregeld (bv taxi voor je gebeld voor rit terug naar vliegtuig) ik had hen ook mijn vliegtickets laten boeken (kan je ook zelf doen als je er handig mee bent) en er werden veel dingen georganiseerd, zoals bv een weekend naar een stad in Marokko (ben even de naam van de stad kwijt), een dag hiken (ook in het weekend) een bbq avond op het strand (dat was echt super gezellig!) een avond uit in zo'n bekende stad naast mallaga (dat was 18+) een paella avond, een dans avond (dan ging je naar zo'n dansschool in malaga en kreeg je daar dansles) een volleybal toernooi etc. In het weekend werden ook vaak 'langere' uitjes georganiseerd zoals bv naar Marokko of naar Valencia.
De school zelf (van EF) lag ook heel dicht bij het strand, dus iedereen ging na de les eigenlijk naar het strand toe. Het centrum was wel weer verder weg, maar de bus was echt super goedkoop. Dat is trouwens wel een voordeel als je voor de residentie gaat, die ligt bij de school zelf en is dus 'dichtbij'. Ik zat in een gastgezin en dat was een kwartier lopen naar de school toe. (opzich niet erg, had ik ook m'n beweging, maar als ik 's avonds uit was geweest moest ik dus wel nog vanaf de school een kwartier terug lopen en er waren niet altijd van die fijne types op straat.) In de wijk waar mijn gastgezin was stopte nl geen bus. En er was ook een amerikaanse jongen die een half uur lopen van de school afzat.
Ik had in mijn gastgezin wel een kamergenote gelukkig, daar deed ik heel veel mee samen. Als je in de residentie gaat kom je ook met andere samen, dat is wel heel fijn, zeker als je in je eentje gaat.
Dit is trouwens het ef gebouw