GirlsOnly: Brugge - uitgaan enzo? - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Brugge - uitgaan enzo?

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#1  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 maart 2010 - 22:13 (Zware gebruiker) Posts: 12935

Hoi!

Wij willen met mijn vereniging met een grote groep naar Brugge (rond de40 man)
we weten dat het een mooie stad is om te bezichtigen enzo, en we hebben ook al wel een hostel.

maaarrr wat ons zorgen baart: is het wel leuk genoeg om uit te gaan met een groep studenten? is het niet een te saaie stad?

Weet iemand discotheken, goedkope restaurants en leuke kroegen in Brugge??

Help alstublieft (A)

xx Lotte

#2  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 maart 2010 - 22:19 (Zware gebruiker) Posts: 3843

ai... brugge is niet zo'n uitgangsplek ben ik bang!

#3  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 maart 2010 - 22:27 (Beginner) Posts: 90

Aaaaah ik ga aankomend weekend naar Brugge,
ook met mijn vereniging, weet niet hoe grote groep, vergelijkbaar met jouw groep denk ik ;)

Hoorde dat ze volgens mij elk jaar naar dezelfde kroeg gaan, maar volgens mij is het overal wel leuk als je met zo'n grote groep ergens binnenvalt. Bij ons is het een jaarlijks 'trainingsweekend' (roeivereniging) maar er wordt over het algemeen weinig geroeid :lol:
Dan hoor je het wel na het weekend:)

#4  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 maart 2010 - 22:32 (Hyper moderator) Posts: 15484

Elke (elkepruts) is daar expert! ;)
Nieuwste blogs op maresajacobse.hyves.nl: Levensgevaarlijke muziekdieven, dat zijn het! Hoppa, in het water! - Simpele wiskunde & reclames - Geen ode aan Jan Smit - Ongelooflijk, ze zijn het echt! - Carglass - Modern? Maggi? Afwisseling? Aardappels? - Ode aan Nuon - Analyse UPC-nummer - Tuintje in me hart - Eindelijk gerechtigheid! - Just not that into subtitling

www.creatiefschrijven.net

#5  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 15:40 (Beginner) Posts: 7555

Brugge is tof, is bij ons ook een geliefde stad voor dispuutsweekenden. Nou zijn dat wel groepen van rond de 15, maar denk dat er zat te doen moet zijn. Je kunt ook best makkelijk meet het ov naar zee overdag trouwens.

#6  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 16:05 (Normale gebruiker) Posts: 566

Brugge heeft wel kroegen en veel restaurantjes maar discotheken niet dat ik weet. Ik vind het wel gezellig maar het is nu niet mijn favoriete stad. Dat blijft Gent echt wel :)

Gent is ook vlakbij en daar heb je best wel veel grote dingen maar die moet je dan weten te liggen (vaak zijn die clubs in oude werfkelders) en buiten centrum heb je culture club natuurlijk.

Kan je gewoon met je OV in Belgie reizen?
En anders moet je gopassen aanschaffen als de treinrit duurder is dan 4.50.
The most decisive actions of our life ... are most often unconsidered actions.

#7  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 16:43 (Zware gebruiker) Posts: 12935

ja eigenlijk willen we naar gent, maar er is mar 1 supergoedkoop hostel daar volgens mij, en die zit het weekend al vol..

ja ik vind het linke soep, want allen kroegjes is niet genoeg voor ons, er moet 1 stapnacht zijn met zon grote groep

arrrrg

#8  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 16:48 (Normale gebruiker) Posts: 566

Jammer. Na ja je kan ook naar andere steden gaan?

Ik heb vorig jaar een hele kaart voor een collega en zijn vrienden gemaakt waar ie allemaal cafetjes, clubs en restaurantjes konden vinden in Gent. Was erg grappig heel de kaart stond vol:D

#9  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 16:57 (Zware gebruiker) Posts: 12935

nou, eigenlijk is er geen andere optie meer

Antwerpen willen we niet, dat kennen teveel mensen al heel goed.
brussel valt helaas af wegens een ander tripje naar brussel in die maand

leuven is in t week veeeeeeeeel leuker dan in t weekend, dus das ook zonde
en brugge valt dus af
en gent kan niet

en waalse steden lijkt me geen topplan haha

dus wat blijft erover :P

#10  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 17:03 (Normale gebruiker) Posts: 566

haha na ja ik moet zeggen ik vind Namen altijd wel een leuke stad. Maar of je er goed kan stappen weet ik niet....

Leuven moet je idd door de week gaan.
uhmm ik ben aan het denken. Hasselt vind ik niet zo leuk maar je hebt wel de versuz er liggen.
Tongeren is als stad leuk maar stappen denk ik niet dat er veel te beleven is.

Waarom ga je neit naar Lille?
Is niet zo veel verder dan Brugge, is juist frankrijk en denk dat ze daar ook goedkope hostels hebben.

Of moet het perse belgie zijn?

#11  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 17:03 (Zware gebruiker) Posts: 3843

je kunt ook vanuit brugge naar gent, het is maar 20 minuutjes met de trein, en max 5 euro per rit, eerste trein gaat ook redelijk vreog geloof ik dus dan kun je weer terug..

#12  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 18:33 (Zware gebruiker) Posts: 2565

Brugge is leuk!
Ik ben er geweest in november, maar weet niet meer hoe die kroegjes heten die tof waren. Ik ga het voor je opzoeken binnenkort.

Welk hostel zit je?

#13  Gebruiker is offline   --- Gepost 03 maart 2010 - 11:40 (Happy Nurse) Posts: 939

Brugge is echt "mooi". Maar je moet hier echt niet uitgaan, of misschien ligt dat gewoon aan mij dat ik het hier al moe ben.
Een disotheek is een begrip dat in Brugge niet bestaat.
Wel veel kroegen en café's natuurlijk. Als je zegt waar je hostel zou zijn kan ik je wel nog enkele tips geven en kijken of er misschien in die periode iets leuk wordt georganiseerd.

#14  Gebruiker is offline   --- Gepost 03 maart 2010 - 19:29 (Beginner) Posts: 18

Ik zit op kamers in Brugge, dus ik ken er wel veel van!
't Is echt een prachtige stad, zéker de moeite waard om es te bezoeken! Je kunt er ook wel goed uitgaan, er zijn veel leuke cafétjes enzo, maar ik vrees dat dat met 40man wel moeilijk wordt.. als je écht uit wilt moet je natuurlijk naar Gent..

Discotheken zijn er niet, maar je zal je zeker niet vervelen in Brugge!

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics