GirlsOnly: Wie wil mij helpen? Stem op mij! - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Wie wil mij helpen? Stem op mij! benetton model stemmen

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#1  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 01:47 (Beginner) Posts: 1

Hallo allemaal, :D

Ik doe mee aan de wedstijd om het nieuwe model te worden van Benetton.
Om te kunnen winnen moet je bij de 100 mensen met de meeste stemmen zitten.
Ik ben al aardig op weg alleen heb nog wel veel meer stemmen nodig!

Uit de top 100 worden 20 mensen uitgekozen om naar new york te gaan en daar de shoots te doen voor benetton.

Om op mij te kunnen stemmen moet je een profiel aanmaken op http://casting.benetton.com/
Je kunt elke dag 1 keer op mij stemmen tot en met 16 maart.
dit is de link naar mijn profiel http://casting.benet...5130-emma/votes

jullie kennen mij persoonlijk niet en daarom snap ik dat sommige mensen daarom ook niet snel de stap nemen om op iemand te stemmen die ze eigenlijk helemaal niet kennen.

Maar ik hoop echt heel erg dat er mensen zijn die mij hier wel in willen steunen en op mij willen stemmen :)

veel liefs emma

#2  Gebruiker is online   --- Gepost 02 maart 2010 - 01:49 (Zware gebruiker) Posts: 5129

Ik in ieder geval niet. :P Ik moet woensdag al stemmen, dan is dit teveel van het goede...

#3  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 06:42 (Zware gebruiker) Posts: 7884

Spam.

Beetje jammer dat je je speciaal hebt aangemeld om stemmen te werven.

#4  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 09:06 (Philadelphia) Posts: 13064

hahahaha anky wat een humor
nah als ik even op een linkje moest klikken had ik wel de moeite willen nemen, maar een heel profiel aanmaken gaat me te furrr

edit: wel jammer, je hebt best wel zo'n modellen gezicht en mooi lang haar maar die kleding en poses zijn echt ordinair joh
You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking about how you’ll escape it one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present.

#5  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 09:39 (Kinky moderator) Posts: 18637

Een profiel aanmaken? WTF ze gaan steeds verder met die wedstrijden :P
Ik vind het al bezwaarlijk als je je emailadres moet geven.

Ik kan de pagina sowieso niet openen

Bij veel dingen kun je overigens gediskwalificeerd worden als ze erachter komen dat je stemmen werft via fora.

#6  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 14:13 (Normale gebruiker) Posts: 1129

Idd, een linkje oke, maar een profiel aanmaken?
En heb je foto's bekeken, maar omg, je lijkt daar net zo'n stoeipoes..

#7  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 17:03 (Normale gebruiker) Posts: 122

Ik ga niet op je stemmen.

Ten eerste omdat ik geen zin heb een profiel ervoor aan te maken.
Ten tweede vind ik het ook niet echt eerlijk,
Ten derde vind ik je geen model,
en ten vierde vind ik je kleding en poses echt verschrikkelijk.

#8  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 17:09 (Normale gebruiker) Posts: 877

Echt zonde dat jij zulke kleding aan trekt.
Je bent echt veel mooier met normale kleding aan.
Ik ben niet nieuw, heb een nieuw account aangemaakt door bepaalde omstandigheden. Vandaar!

#9  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 maart 2010 - 18:34 (Loesje :)) Posts: 1424

ik vind het te veel moeite om een profiel aan te maken
maar succes iig.
I could make you happy, Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do, Go to the ends of the Earth for you
To make you feel my love
^_^

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics