Ga naar inhoud

e-readers

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
38 replies to this topic

#21 -

Sanne

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 13:22

Ik zag dat je ze kunt huren bij de bieb. Nja, iig hier bij ons.

#22 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 13:39

e-books of de e-readers?

#23 -

Sanne

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 13:44

e-readers

#24 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 13:48

hmm moet ik eens bij onze bieb gaan kijken ^_^

#25 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 13:50

Oh cool, als mijn bieb dat ook zou hebben. Ik zou nooit echt voor een e-reader gaan, geef mij maar gewoon een echt boek in handen, maar ik ben wel echt van de gadgets. Dus ik wil het wel eens proberen :P

#26 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2010 - 17:23

ooooh ik wil ook zo graag een e-reader!
ik hou echt onwijs van boeken lezen, en op vakantie en weekendjes weg enzo lees ik een dik boek in 2 dagen uit... toen ik vorig jaar een week ik turkije was had ik 3 boeken mee, en een vriendin 2, en binnen een week had ik ze allemaal gelezen en begon ik me zelfs te vervelen op mijn strandbedje...

Maargoed, ik vind ze nog iets te prijzig, hoewel er wel vaak mooie acties zijn bij bol.com, dan kan je een e-reader kopen voor 200 euro met tien boeken erbij. maar tis toch 200 euro ;)

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2010 - 21:19

Even een oud topic omhoog...

Ik sta op het punt om een e-reader te kopen, en dan wel de Sony Reader Touch Edition. Ik ben er helemaal verliefd op geworden!! Het enige nadeel is dat hij 300 euro kost... Echt belachelijk veel natuurlijk.

Zijn er hier al meiden die een e-reader hebben?

#28 -

Beginner

• Members

Gepost 04 mei 2010 - 21:51

Bekijk PostYellkje, op 04 mei 2010 - 21:19, zei:

Even een oud topic omhoog...

Ik sta op het punt om een e-reader te kopen, en dan wel de Sony Reader Touch Edition. Ik ben er helemaal verliefd op geworden!! Het enige nadeel is dat hij 300 euro kost... Echt belachelijk veel natuurlijk.

Zijn er hier al meiden die een e-reader hebben?

Ik zal eerst even wachten tot er meer over bekend is, en de prijs gedaald is.
Succes ermee:D

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2010 - 21:54

Ik heb al wel veel mensen positief gehoord over die dingen. Maar wachten tot de prijzen zijn gezakt is een goed idee inderdaad. Maar het zit nu in mijn hoofd dat ik zo'n ding wil :P

#30 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 mei 2010 - 09:34

over sony ik heb alleen maar slechte dingen gehoord. Ze nemen bijvoorbeeld ook niet zoveel formats. Dus zou je alleen e-books van sony zelf kunnen kopen. En als je er een koopt koop hem dan online van america dan ben je veel goedkoper uit. En zoek reviews op internet daar heb je meer een eerlijkere mening dan op de sites van bijv. Sony zelf.
Ik heb er zelf nog steeds geen door financiele problemen haha :P

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 mei 2010 - 15:08

Ik ben eigenlijk een beetje afgeknapt op de e-reader.. We hadden er via de bibliotheek 3 weken eentje te leen thuis, maar ik vond hem nogal onhandig in de bediening, er staat maar heel weinig tekst per keer op het schermpje en het laden van de volgende pagina duurt ook vrij lang (niet extreem lang, maar omdat er zo weinig tekst per keer verschijnt moet je heel vaak de pagina omslaan en dan is het echt irritant dat je steeds moet wachten). Weet niet van welk merk die was, maar totdat ze zulke dingen verbeterd hebben houd ik het gewoon bij papieren boeken :)

#32 -

TEAM JACOB!

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 21:53

Ik heb sinds vandaag de Sony pocket editie;

Geposte afbeelding

deze dus, en i (l) it <3

ik ben echt een boekenwurm, en tuurlijk zijn mooie boeken prachtig om neer te zetten en te bladeren etc, toch vind ik dit een mega uitkomst <3

#33 -

Beginner

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 15:34

ik twijfel nog steeds of ik wel aan de e-reader ga.
Ik lees veel boeken, dus dat zou wel heel handig zijn.. op vakantie is me koffer al halfvol met boeken..
maar ik ben bang dat "de magie" van het boek dan weg is.
En ik ben een fan van mijn volle boekenkast.. die word dan ook niet meer voller..

Iemand hier hun gevoel over?

#34 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 06 augustus 2010 - 15:50

Mij lijkt er niks aan, ook al lees ik ook best veel boeken. Ik lees liever in een echt boek dan via een apparaatje. Bovendien wil ik mijn boekenkast blijven uitbreiden :rolleyes:

Moet je dan ook nog steeds ieder ´boek´ kopen? Betaal je dus een euro of 300 en dan voor ieder boek nog? Das toch hartstikke duur!

#35 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 15:55

volgens mij zijn die boeken gwn te downlaoden via n programma, net zoals films ofzo.

#36 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 16:05

na ja ik ben er nu ook wel over aan het denken maar eerder voor op vakantie en in de trein enzo... Mijn voorkeur gaat uit naar papieren boeken, heb ook grote boekenkast enzo.

En inderdaad je koopt gewoon boeken en weet niet of er eigenlijk al veel boeken digitaal zijn...

#37 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 16:11

kijk als je nou gewoon bij elk boek dat je koopt de e-book versie erbij krijgt!

ik vind het prachtige apparaten voor in de trein, of op vakantie Geposte afbeelding en ik zou het best willen hebben voor erbij gewoon haha.

#38 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 06 augustus 2010 - 16:20

ik moet zeggen dat ik eerst ook tegen was
maar mijn zwager had er een van Sony mee op vakantie (een witte), en die vond ik echt heel fijn en ook mooi!
Die had een leren omslag er om heen zitten zodat je
a. bescherming hebt tegen vuil etc
b. het idee hebt dat je een echt boek vast hebt.

Wat ik echt vond mee vallen was dat van het scherm lezen, ik had echt verwacht dat ik dat heel vervelend zou vinden maar dat vond ik helemaal niet

#39 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 16:27

op vakantie lijkt het me gewoon zo praktisch. Vorig jaar had ik 3 boeken mee en die had ik uit en ben ik daar nog wat gaan kopen. En al dat gewicht in je koffer...

lijkt me gewoon erg handig. Thuis vind ik boeken erg leuk maar voor onderweg en op vakantie ga ik zo`n ding aanschaffen denk ik

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals