Schoolfeest
Gepost 15 maart 2010 - 16:51
jullie begrijpen moeten we dan wel een KNALLEND concept bedenken. Het gaat om een feest voor 4000 studenten, in Rotterdam, de doelgroep is enorm uitlopend (alle culturen, vrouwen/mannen, vanaf 17/18 jaar)
Nu wil ik graag wat dingen van jullie weten!
- Spreekt het thema 'Fantasy & Glamour' jullie aan? (Denk hierbij aan rode lopers, fotografen, goodiebags, voetmassages, loungen, VIP-behandeling, special effects (3D licht shows etc.) enzovoorts) Denk hierbij aan een ondertitel als: Fulfill your Fantasy of Expect the unexpected
- Voor welke artiest/DJ/muziek zou jij zeker naar een schoolfeest willen komen?
- Wat is nog meer een reden om naar een schoolfeest te gaan? (Lage prijzen, leuke acties, gezelligheid met klasgenoten etc.)
- Hoe zou je geinformeerd willen worden over het feest (Mail, Flyers, Website, Hyves etc.?)
Indien het onderwerp 'Fantasy & Glamour' je niet aanspreekt, wat spreekt je wel aan?
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, want ik wil deze opdracht zo graag binnen halen!
Anders tips/ideeën zijn altijd welkom!
Gepost 15 maart 2010 - 17:22
Over die fantasy heb je wel gelijk, daar zaten wij ook al mee, maar het is meer van 'laat je fantasie werkelijkheid worden in een wereld vol glamour'. Het idee hierachter is dat mensen steeds hogere verwachtingen hebben, iedereen wil fame etc. We willen hier graag op een leuke manier op inspelen.
De VIP-lounge willen we een soort van verloten, aan bijv de 5 klassen die als eerste zichzelf compleet hebben aangemeld. We willen stimuleren dat mensen met de HELE klas komen. Het thema draait vooral om de speciale activiteiten binnen het feest, dus inderdaad voetmassages, welkomstdrankje enz. Het wordt geen gala
We hebben wel een groot budget, en mogen ook zelf sponsors binnenhalen, dus dat is sowieso het probleem niet zeg maar
Licht en geluid zijn al aanwezig in de locatie, we willen wel graag iet's extra's, zoals bijvoorbeeld een 3Dlichtshow (denk aan: 3D-brillen
In ieder geval bedankt voor je input haha!
Gepost 15 maart 2010 - 17:37
Gepost 15 maart 2010 - 18:25
maaaar bijv de ondertitel "fulfill your fantasy" is al wel veel duidelijker, dus ik zou gewoon even door gaan met titels bedenken.
Qua promotie hadden wij voor ons project een filmpje gemaakt, en die op cd aan iedereen uitgedeeld. Mja is een stuk moeilijker voor 4000 man, maar misschien kun je wel iets met promotie materiaal in de vorm van een filmpje doen?
en dan op school afspelen (op de muur) / youtube / hyves etc
verder ben ik een oldschool fan van flyeren, en haat ik promotie via de mail. al zou het wel kunnen via de schoolmail natuurlijk.
en ik vind marlous dr idee voor een bandje (+ evt vooraf contest) heel leuk! al is het misschien ook leuk om te proberen een net 'doorbrekend' bandje proberen te krijgen want dan heb je iets meer naamsbekendheid in je voordeel.
hmm nouja verder heb ik even geen ideeën sorry!
Gepost 15 maart 2010 - 19:04
maar dat is té mainstream dat wel..
Waar ik altijd bang voor ben bij schoolfeesten is dat het te keurig is..
Ik denk dat meer mensen dat hebben..en daarom ga ik ook vaak (en vele anderen) gewoon NIET.
Vooral toch het keurige idee erachter (leraren die rond lopen, wel/geen alcohol, veel regeltjes)
Zo was dream city wel goed gelukt vond ik en dat was wel schoolfeest van mijn school..
Jij komt ook uit rotterdam geloof ik, dus ik denk dat je wel van dreamcity weet..
Fantasy&glamour spreekt mij niet aan beetje cheap vindik persoonlijk
Zou gewoon een leuke naam verzinnen
en wat betreft verspreiding
Hyves(met een groepshyves heb je snel naamsbekendheid) en flyer sowieso
En mail gooi ik persoonlijk altijd weg als ik het niet ken('t adres)..
Ohja en mogen er ook mensen komen die niet van de school zijn?
Gepost 15 maart 2010 - 19:08
@Flyaway, Ja ik ken DreamCity wel, maar we willen wel het drama van Dreamcity voorkomen
Maar lezen jullie flyers? En is dat motiverend om kaartjes te kopen? Ik gooi flyers vaak snel weg eigenlijk! Het is voor studenten (legitimeren met studentenkaart) + 1 introducee!
Gepost 15 maart 2010 - 19:11
Maar ik zou uit dat fantasy denken..
Het spreekt mij niet aan, maarja misschien 4000 rotterdammers wel!
Nou ja maar dat is wel echt dat niet typische schoolfeest, terwijl je toch al je schoolgenoten daar ziet..
Dat vond ik goed aan dreamcity..
En ik lees flyers eigenlijk wel, maar dan moet die wel meteen mn aandacht hebben!
Gepost 15 maart 2010 - 19:19
Gepost 15 maart 2010 - 19:24
haha maaaaar; ja voor die lineup dat rijtje waar rm&sj ook tussen stonden..
was chuckie dr ook niet? Nou daar was ik dan wel voor gegaan
Gepost 15 maart 2010 - 22:20

Maar is vast geen idee voor zo'n heel groot feest
Fantasy spreekt trouwens helemaal niet aan, want dan zit je echt aan gothics/elfjes te denken. En gewoon, de hele scene in Rotterdam heeft daar niet zo veel mee.
Wat ik trouwens ook niet zou doen, is een artiest inhuren die vroeger heel bekend was maar nu heel flut. Ik weet niet maar ik vind dat altijd zo geforceerd overkomen, zo van 'we hebben niet genoeg geld/zin om een goede dj te regelen, dus dan maar zo'n persoon'. Muziek is sowieso heel belangrijk, wat het thema ook is.
Wel leuk trouwens, dat feest
Gepost 21 maart 2010 - 20:13
En zou zeker in de Dj line-up
Kid Kaio
Afrojack
Jean P.
Masterlijk zijn ze
En verder kwa thema zou ik gewn een dresscode doen niet te veel poespas..
White party
ofzoo
njaa dat vind ik iig
Gepost 21 maart 2010 - 20:24
In de eerste instantie hadden we 'My Heart Beats For 010' en dan gewoon een Rotterdam's thema (met eigen invulling) aanhouden, maar dat vond niet iedereen leuk. Ik ben zelf nog wel echt voor dit concept, maar glamour kreeg meer stemmen
@L: White party is te afgezaagd
Nieuw op girlsonly?
-
Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!
Meld je aan!
Dagdeals
-
-61%
Glanzende haren met de Braun Satin Hair BrushNu € 19,95 was
€ 49,95, nog 14u08m -
-51%
Zomerse Casual Top by LocaNu € 19,95 was
€ 39,95, nog 14u04m -
-63%
Dictionary ClothingNu € 29,95 was
€ 79,95, nog 11u08m -