Ga naar inhoud

Skilje

9 replies to this topic

#1 -

Sanne

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 13:34

Heeft iemand ervaring met deze telefoonaanbieder?

www.skilje.nl

Het is soort van prepaid bellen. Je betaalt alleen wat je verbelt, alleen betaal je nu achteraf in plaats van vooraf. Tarieven zijn vrij voordelig, 14 cent per minuut voor bellen, geen starttarief en 7 cent per smsje.

Ik bel nu prepaid en het is voor mij nog niet voordeliger om een gewoon abonnement te nemen. Nu leek dit me wel wat, maar ik heb er eigenlijk nog niet eerder van gehoord.

#2 -

Rianne.

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 13:53

Dit zegt me niets.. Maar wat ik wel ken is Lowcall oid, dat werkt volgens hetzelfde principe meende ik.

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 13:57

Ben er ook niet echt bekend mee...
Wat ik je aan zou raden als abbo is bij t-mobile.
Betaal je voor 300 min + 100 sms rond de 12.95 dacht ik..

#4 -

Myrthe

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 14:16

100 smsjes is echt niks. Daar zit je zo over heen. Kun je beter blox nemen van vodafone.

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 14:19

Bekijk PostHAHA.wait what?, op 17 maart 2010 - 14:16, zei:

100 smsjes is echt niks. Daar zit je zo over heen. Kun je beter blox nemen van vodafone.
Ja of sms maximaal bij t-mobile .. is ook ideaaal

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 15:54

of sms totaal van KPN.
maar boeiend, dat vroeg de topicstartser niet :P

ik heb er geen ervaring mee.. en ook nog nooit van gehoord trouwens!

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 16:24

Bekijk PostHAHA.wait what?, op 17 maart 2010 - 14:16, zei:

Ligt eraan hoeveel je smst lijkt me ;) Dat jij er blijkbaar zo overheen zit..
Ik hou van mijn 100 sms'jes per maand er minstens 80 over...

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 16:40

ik ken het niet.. zou idd voor een soort sim only gaan, kost ook bijna niks.
en ik heb 30 smsjes per maand, en daar hou ik er soms nog van over :P

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 20:57

Vroeger had ik Lowcall, dat kun je daar mee vergelijken. Je moest de gemaakte kosten netjes betalen aan het eind van de maand. Niks extra. Het voordeel: het was goedkoop en toch geen druk voelen om binnen de bundel te blijven. Het nadeel: Bij lowcall zat geen onbeperkt internet, wat ik juist best handig vind.

Misschien heb je hier wat aan. :)

#10 -

Beginner

• Members

Gepost 26 maart 2010 - 12:12

Bekijk PostSannenas, op 17 maart 2010 - 13:34, zei:

Heeft iemand ervaring met deze telefoonaanbieder?

www.skilje.nl

Het is soort van prepaid bellen. Je betaalt alleen wat je verbelt, alleen betaal je nu achteraf in plaats van vooraf. Tarieven zijn vrij voordelig, 14 cent per minuut voor bellen, geen starttarief en 7 cent per smsje.

Ik bel nu prepaid en het is voor mij nog niet voordeliger om een gewoon abonnement te nemen. Nu leek dit me wel wat, maar ik heb er eigenlijk nog niet eerder van gehoord.

Ik heb ervaring met Skilje, een hele goede provider, je betaalt gewoon achteraf en als ik een maand niet bel, dan betaal ik ook niets! Wordt automatisch van je rekening afgeschreven (factuur krijg je per mail) en het is echt goedkoop.

O ja, de helpdesk is een lokaal nummer (dus geen duur 0900-nummer! of lang in de wacht staan!)

Groetjes! B)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals