Ga naar inhoud

Wat maakte jouw dag vandaag?

vandaag

788 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:39

Vroeger was er hier zo'n topic waar je alle leuke dingen van je dag kwijt kon, één groot positief topic dus.
Ik heb niet echt heul hard gezocht of het nog bestaat, maar we kunnen het best weer nieuw leven in blazen dacht ik zo. Dus post hier wat je dag vandaag helemaal maakte, waarom je blij bent etcetera!

:D

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:41

Het was lekker weer vandaag :D. Dat was een groot pluspunt. En ik ging naar mn oppasbaby en die was heel erg lief (L).

#3 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 17 maart 2010 - 19:41

hmm vandaag was dat;
- ik had ipv 8 uur les maar 6 uur (ik had 8 uur lang vaardigheidles van 1 docent, beetje te veel van t goede, vond zij gelukkig ook haha)
- Avondeten was zaaalig

En dat was t al wel weer

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:42

Voor mij:

- LEKKER WEER!
- mijn baas zei dat ik er mooi uitzag terwijl ik niets bijzonders had gedaan, altijd leuk
- leuke muziek ontdekt

#5 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 17 maart 2010 - 19:43

Geweldig topic, echt toevallig ook! Sinds eergister schrijf ik namelijk per dag op wat ik het leukste vond dat me is overkomen die dag! Put je weer energie uit enzo. :P

Het leukste wat is me overkomen is dat ik naar mijn mama ben gegaan vandaag (ouders zijn gescheiden) en ze heeft een lekkere omelet voor me gemaakt. Verder heb ik heel veel kopjes thee met haar gedronken... haha ik vond het zooo leuk. Op zulk soort momenten waardeer ik mijn ouders nóg meer.

Oh, en ik heb mijn all-stars vandaag geverfd met textielverf en het heeft echt supergoed uitgepakt! B)

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:44

Het supergoede weer en Vitto die in een enorme knuffelbui is!

#7 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 17 maart 2010 - 19:45

Mmh, gisteren had ik iets wat heel fijn was. Vandaag kan ik even niets bedenken... o wacht, ik heb mijn werk voor morgen al zo'n beetje af en hoef alleen nog maar artikelen te schrijven en kan uitslapen! ;)

Maar gisteren dus...
Ik had een tijd terug Baileys gekocht en daar zaten klonten in, dus ik had een brief gestuurd naar Baileys met daarin mijn klacht, en ik hoopte dat ze de fles gingen vergoeden.

In plaats daarvan stuurden ze iemand langs om een nieuwe fles te brengen en de oude mee te nemen. De oude fles was 0,7 liter, en ter compensatie kreeg ik een fles van 1 liter! B) Dus nu ga ik lekker aan de drank, want ik kan toch uitslapen en heb wel zin in een glaasje. :D

#8 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:46

Een zak Daim die in de woonkamer lag, cadeautje van m'n huisgenootje!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:48

De weegschaal vanmorgen :rolleyes:

#10 -

Gewoon, omdat het kan.

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:49

Wat een leuk topic!

Ik had vandaag rijles en het is altijd heel gezellig met mijn instructrice. Ze vroeg waar mijn onzekerheid tijdens het rijden vandaan kwam. Toen heb ik het een beetje uitgelegd. Ze zei dat het zonde was dat ik zo onzeker ben. Ze vond dat ik een hele mooie vrouw was en dat ze het heel jammer vond dat ik me zo druk maak om mijn uiterlijk.

Was heel fijn om te horen en heel lief van haar. :)

En ik word blij van de geiten op mijn stagebedrijf (kinderboerderij). Mijn dag is meteen goed als ik ze zie! :P

#11 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 17 maart 2010 - 19:49

Bekijk PostJaraa, op 17 maart 2010 - 19:46, zei:

Een zak Daim die in de woonkamer lag, cadeautje van m'n huisgenootje!

OHHHH Daim, dat is echt zo lekker :wub:

en Maresa ook weer met d'r baileys, heerlijk spul :P De enige drank zowat die ik lust.

#12 -

Rianne.

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:50

Het zonnetje
&
M'n vriend die zei "Vaarwel lieverd!!
..
Tot overmorgen"

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:51

dat ik wakker werd naast mn vriendje

#14 -

Zware gebruiker

• Members

De zon, grappige gesprekken tijdens mijn Duitsles, wiskunde mogen uitstellen...

#15 -

Zware gebruiker

• Members

De zon op m'n gezicht en het eitje wat ik had gebakken haha

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:54

Bekijk Post.reSize, op 17 maart 2010 - 19:51, zei:

dat ik wakker werd naast mn vriendje

Oe ja! Die was ik al bijna vergeten! :D

#17 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 19:59

De zon!!

#18 -

Gewoon, omdat het kan.

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 20:03

De zon doet het goed. :P Zodra de zon er is voelt iedereen zich ineens een stuk beter! Ik ook haha :D

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 maart 2010 - 20:10

Wat mijn dag maakt...

Ik kwam buiten en het rook gewoon naar lente en ik liep in mijn t-shirt gewoon buiten en had t niet koud!!! (en ik ben een koukleum :P )
Heerlijk!!!

#20 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 17 maart 2010 - 20:14

Ik vind Daim echt zo smerig, bah!
Als ik ooit een zak over heb, doneer ik hem wel aan één van jullie. ;)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals