Ga naar inhoud

GO Update: Mobiele layout

61 replies to this topic

Poll: Privacy (57 gebruiker(s) hebben gestemd)

Gebruikersnaam zichtbaar voor niet ingelogde gebruikers?

1. Ja, ik ben heel zorgvuldig met wat ik wel en niet online zet (3 stemmen [5.26%])

Percentage stemmen: 5.26%

2. Nee, ik vind het fijner als mijn gebruikersnaam niet zichtbaar is (46 stemmen [80.70%])

Percentage stemmen: 80.70%

3. Mij maakt het niks uit (8 stemmen [14.04%])

Percentage stemmen: 14.04%

4. Anders, namelijk (0 stemmen [0.00%])

Percentage stemmen: 0.00%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 22 maart 2010 - 00:58

Skin - GO Mobiel
Goed nieuws voor de gebruikers van iPhones, iPods, Androids en meer van dat soort geavanceerde apparaten. Girlsonly heeft nu namelijk een speciale layout voor mobiele telefoons. Als je met een van deze telefoons de site bezoekt, krijg je vanzelf de juiste versie voorgeschoteld. Mocht je niet automatisch de juiste layout te zien krijgen, dan kan je deze ook linksonder in beeld selecteren. Je horoscoop, de testjes en de online shops zijn nog niet in deze layout te gebruiken. We zoeken daarvoor nog naar een oplossing.
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-22 at 00.45.36.png   117,17K   63 Aantal downloads

Actieve onderwerpen
Net onder het zoekvenster rechtsboven (onder de roze balk) vind je een link 'Actieve Onderwerpen'. Als je hierop klikt krijg je een lijst met de actieve onderwerpen van de laatste 24 uur (of als je selecteert op 48 uur, van de laatste 48 uur...)
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-22 at 00.49.34.png   6,32K   53 Aantal downloads

Vergelijkbare onderwerpen
Ook (al een paar weken) nieuw is de lijst met 'vergelijkbare topics'. Deze lijst zoekt in de titels en omschrijvingen van de topics naar topics waarin vergelijkbare woorden voor komen. Het is belangrijk om deze functie werkend te maken, dat je in je topic titel de woorden zoveel mogelijk los van elkaar schrijft. Dus niet 'fototopic', maar wel 'foto topic'. Naar woorden korter dan drie letters worden niet gezocht, gebruik dus geen afkortingen, maar schrijf voluit. Dus niet 'LL', maar wel 'Lowlands'.
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-22 at 00.57.45.png   48,01K   40 Aantal downloads

Forum index
De Forum index is ook vernieuwd (al een paar weken geleden). Hiermee hopen we dat de lijst met fora overzichtelijker gemaakt is.
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-22 at 00.51.40.png   297,63K   31 Aantal downloads

Privacy
Je avatar en profielen zijn niet te zien voor bezoekers die niet zijn ingelogd. Wat echter nog belangrijker is, is dat we ook overwegen om gebruikersnamen onzichtbaar te maken voor niet ingelogde bezoekers. Hoe denk jij daarover?

We zijn benieuwd naar jullie reacties en ervaringen!

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 01:10

Als de optie er is om het op onzichtbaar te zetten, dan heb ik er geen problemen mee. Mensen vinden je dan toch iets minder snel. Zo ben ik al eens door google op fora gekomen, waar ik vervolgens studiegenootjes zag reageren. Andersom heb ik daar dus echt geen zin in. Dan is de stap toch iets groter om in te loggen en te kijken wat zo'n persoon nog meer zegt.
Maar goed, het is geen groot probleem ofzo als het wel zichtbaar is, ik heb expres mijn naam weer terug veranderd na lange tijd.

Vergelijkbare onderwerpen:
Nuttig iets, je kijkt daardoor sneller in andere topics.
Maar om nou 5 oude fototopics of oude shuts in dat lijstje te zien staan, dat vind ik niet nodig.

Actieve onderwerpen:
Ik vond het fijn zoals het voorheen was. Dat je gewoon 3 pagina's zag met topics waarin het laatst gereageerd was. Sowieso omdat go wat minder bezocht (of erop gereageerd) wordt. Dan kom ik ook eens in andere topics.

De site wordt wel steeds beter weer vind ik. :)

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 01:27

Net even op de iphone van mn vriend de site geopend en hij doet t perfect haha :D ideaal want meot morgen lange treinreis maken en kan ik mooi op go :P

Gebruikersnaam maakt mij niet uit, ik kijk zowizo wel uit met wat ik op t net zet en gebruik ook een andere naam.

#4 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 maart 2010 - 08:21

Wat fijn! Go was altijd erg langzaam bij mij, dus ben blij dat er nu een betere versie is!

#5 -

Administrator

• Administrators

Gepost 22 maart 2010 - 08:31

Bekijk PostGalaxy, op 22 maart 2010 - 08:12, zei:

haha ik heb net in bed via mijn ipod even de mobiele versie bekeken, die ziet er prima uit! maar nu zit ik op mijn laptop en krijg ik ook de mobiele versie :P en als ik klik op 'change theme' of 'view desktop version' vernieuwd hij gewoon de pagina :P moet ik het dan per se weer via mijn ipod veranderen?
Je moet eerst GO Standaard selecteren en dan op Change Theme drukken, dat is de knop eronder. Werkt het dan wel?

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 08:43

doet ie het niet op windows mobile 6.5? Geposte afbeelding

edit

oh toch wel Geposte afbeelding

#7 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 maart 2010 - 08:57

Hier wel, heb je de nieuwste versie van Opera Mobile? Die heb ik laatst gedownload en die is echt geweldig!

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 10:09

Oh hij is fijn zeg! Nu wel actieve onderwerpen en het past meteen in beeld, echt fijn!

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 10:32

Ik zou bijna mobiel internet gaan aanschaffen, maar via hi kan dat niet online? Haha, goed, ik heb gestemd op dat mijn gebruikersnaam liever onzichtbaar blijft voor niet ingelogde leden. Als ik dan toch mag kiezen :lol:

#10 -

Close to you

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 10:41

Ziet er netjes uit! :)

#11 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 15:54

Oeeh ziet er zeker mooi uit! :D Ik heb ook gestemd voor onzichtbaarheid :)

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 16:09

Ik zou het wel fijn vinden als je gebruikersnaam niet zichtbaar is voor niet leden.

Btw, kunnen niet leden nu ook je berichten lezen? Als ze op je naam zoeken of dat ook niet meer?

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 16:41

Nice ik krijg vanaf volgende week een nieuwe telefoon met internet, kan ik mooi go´en!

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 17:38

Met mijn telefoon ziet GO er precies hetzelfde uit als op mijn laptop, misschien omdat het windows mobile is ofzo? Mij maakt het niet uit hoor, gaat snel genoeg allemaal :) Maar ik denk, ik zeg het even. Ik gebruik Opera 10 op m'n telefoon :)

#15 -

Administrator

• Administrators

Gepost 22 maart 2010 - 17:47

Ja, het is nu zo ingesteld dat de layout de meest gebruikte browsers op mobiele telefoons automatisch herkent.

Als dat niet gebeurt kan je de mobiele versie ook handmatig selecteren, links onderaan in beeld, waar nu
GO Standaard staat. Dat wijzig je dan in GO Mobiel.

Lukt dat? :)

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 19:52

Ik vind hem echt heeel flex!
Alleen is er geen knopje om naar de laatste pagina van het topic te gaan, of zie ik dat verkeerd? Dat zou wel handig zijn

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 20:09

Oh ja ik kan 'm wel wijzigen naar mobiel, maar de standaardversie doet het goed dus ik blijf daar wel bij, makkelijker voor mij, hij laadt ook best snel dus dat is geen probleem :)

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 20:37

hehehe, ik zie de die-hards echt wel GO-en in de trein

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 21:46

ja hij doet t wel mooi idd. alleen poep dat ik dan de keer erna op mn laptop de mobiele go weer uit moet zetten :P
maaaargoed.
en dan nog iets, GO(gewoon) verkleint foto's niet meer, en das irritant als mensen ze niet verkleinen

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 maart 2010 - 21:50

Oh die nieuwe versie voor je mobieltje is echt een stuk handiger!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals