Ga naar inhoud

Fotografie #8

1998 replies to this topic

#1941 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2011 - 14:23

he Paulien zijn die 2 meest recente foto's op je hyves van die shoot? Want die vind ik wel mooi juist :).

#1942 -

..

• Members

Gepost 07 november 2011 - 17:04

Haha ja dat zijn 2 van de 200 :P zitten wel meer leuke bij vind ik zelf, maar nog niet echt aan toegekomen.

@M, haha ja erg he. Nja nu willen ze mij weer voor de volgende keer, want dan hebben ze belly paint, maar ik snap niet dat ze nu zoveel commentaar hebben, dat ze me nog een keer willen? en dan bij een belly paint. huur dan lekker iemand in die dat dus wel kan :P ik ben nog niet zo lang bezig, dus perfecte foto's zal ik er niet uithalen, en dat hadden zij blijkbaar wel verwacht.

Jaa ik heb gelukkig voor de rest alleen maar leuke mensen, wel veel bekenden hoor, maar dat is ook om te oefenen, zodat ik straks echt een portfolio heb. En ben net voor het eerst gevraagd door iemand die ik niet ken, die is zwanger.
Hartstikke leuk vind ik dat..

#1943 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2011 - 17:27

nou ik zou gewoon tegen hen zeggen dat ze misschien beter een professionele fotograaf kunnen inhuren.

en leuk die nieuwe shoots! gewoon voortaan van te voren even een kort gesprekje doen met wat de wensen zijn. en van te voren veel zoeken op sites zoals weheartit.com, pinterest.com, visualize.us en weddinggawker.com om inspiratie op te doen.

#1944 -

..

• Members

Gepost 07 november 2011 - 17:32

Klopt, daar ben ik wel een beetje de mist in gegaan, dat ik niet echt vroeg wat hun wensen waren haha. Of nou ja, bij anderen ook dan. Want zijzelf hadden zoiets, jij bent de fotograaf, dus zeg het maar.
Dankjewel voor je tips, ik ga gelijk even kijken.

Deze post is bewerkt door onderkoffer_: 07 november 2011 - 17:36

#1945 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 08 november 2011 - 08:17

Rot Paulien :( zo'n mensen blijf je wel houden helaas. Had pas een gezin en die man had ook zijn eigen camera bij en het was ook net een kruisverhoor maarja ;p

Oke apart dit. Ik zou vrijdag gaan shooten met 2modellen. 1 model van 12;p maar dat meisje is wel al heel erg goed. Die moeder regelt alles voor haar. Maar nu was het blijkbaar de bedoeling dat wij voor kleding hadden gezorgd? op die manier heb ik nog nooit gewerkt en het was voor mij ook onduidelijk dat dit van me werd verwacht. Ik heb ook een bericht naar die moeder gestuurd gewoon heel netjes dat ik niet wist dat dit werd verwacht van mij ;p hopelijk neemt ze het goed op!:P

#1946 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 14:51

Meh huh?! Dus ze zijn alleen maar aan het zeiken, maar ze willen wel dat je de volgende keer nog komt? Zou wel echt even open kaart met ze spelen; dat jij ook aan het leren bent, dat ze dat weten. Dat ze jou niet de ruimte geven om zelf verder te komen. Ze laten overkomen alsof ze totaal niet tevreden zijn, MAAR ze willen wel dat je de volgende keer nog komt?!

Maar als ik het zo lees denk ik dat je ook best wat zelfverzekerder mag overkomen in het algemeen. Ook al weet je niet precies wat je gaat doen, een profi fotograaf kan ook niet precies voorspellen welke foto's hij gaat maken en welke het beste zullen zijn. :)
Dat kan misschien ook al een beetje helpen, ook tegenover deze mensen: hebben ze wellicht veel minder het gevoel dat ze je moeten 'helpen' en ' tips moeten geven' .

#1947 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 01 december 2011 - 09:21

Volgende week woensdag een opdracht voor een krant :D Fashionshoot. Zin in :D:D:D:D:D

#1948 -

..

• Members

Gepost 03 december 2011 - 15:53

Was vandaag dus, dat ik haar buik weer moest fotograferen, maar ik kon niet. En zij hadden de afspraak al eerder gemaakt, zonder mij te vragen :Pdus ja (a) nu vraagt ze wat ik ervoor vraag, omdat ze nu fotos bewerkt wil hebben enzo, en ik denk dat ik nu maar eens niet zeg dat ik niets wil :P

@Dieke, jaaa klopt. Dat moet ik absoluut worden. En normaal, is het ook minder erg hoor. En ik kan best tegen kritiek :Pmaar de manier waarop, en dit was ook deels mijn manier van werken afkraken. Dat vind ik geen kritiek meer eigenlijk. Hij zat mij te vertellen hoe ik aan het werk moest.. tja. Hij had ook gelijk in sommige dingen hoor, dus dat neem ik weer mee voor de volgende keer.

Ah wat leuk Joyce! Wat ga je precies doen?

Geposte afbeelding

Deze post is bewerkt door onderkoffer_: 03 december 2011 - 16:04

#1949 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 december 2011 - 18:16

Mooie foto! Jammer van die plukken haar in dr mond, ziet er een beetje raar uit als je niet inzoomt :P

#1950 -

..

• Members

Gepost 03 december 2011 - 21:52

Haha ja, dat is mss wel zo. Maar ze heeft wel een mooie blik al zeg ik het zelf :P dit is hetzelfde meisje waar ik laatst ook eens een foto van heb geplaatst.

#1951 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 15:38

Ik moest bij die foto even denken aan Madeleine McCann. Dat meisje dat nog steeds vermist is.
Volgens mij hadden zo toen ook zo'n soort foto geplaatst.

Maar de foto vind ik mooi!

#1952 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 07 december 2011 - 11:59

erg fotogeniek meisje idd :) pff ik ben zenuwachtig nu heb vanmiddag een shoot die word gepubliceerd ;p

Oh het is trouwens een shoot voor reclame voor een winkel :)

Deze post is bewerkt door lovestoned: 07 december 2011 - 12:01

#1953 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 december 2011 - 13:14

wat leuk, succes!
en wel binnen zag ik? :P

#1954 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 07 december 2011 - 21:44

pfoeh ahah ben kapot, maar het was op een ijsbaan, :) was wel erg leuk!! zal de resultaten nog wel laten zien :)

#1955 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 19:05

Ben benieuwd Joyce!

Mist laatst
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
(hier weet ik niet zo goed wat ik van de mist moet vinden, ga er nog wel een keer heen als het niet mistig is)

oh en van deze van de vakantie bedacht ik me laatst dat ik hem eigenlijk wel vet vond
Geposte afbeelding

#1956 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 19:34

ja wauw die laatste is mooi, lijkt wel canada!

#1957 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 19:37

Thanks! Het is 'gewoon' Italië maar was wel heel mooi daar :)
(haha coole handtekening heb jij trouwens)

#1958 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 19:45

ja heel mooi! in het noorden? ik heb daar ook een paar keer gezeten (en m'n moeder is ook echt in de dolomieten geweest) en het is daar zeker prachtig! maar Canada lijkt me ook heeel mooi haha.
(en ja cool he ;-))

#1959 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 21:52

Die ena laatste is mooi! vind dat mist juist een mooi effect geven

Alleen dat blauwe licht links is jammer haha. Misschien kan dat weggewerkt worden

Deze post is bewerkt door Robijn: 08 december 2011 - 21:53

#1960 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2011 - 22:07

@birdy; ja in het noorden, in de dolomieten :)
@Robijn; thanks :D vind het blauwe licht niet perse heel storend eigenlijk, maar zal eens kijken hoe het zonder is.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals