Ga naar inhoud

Fotografie #8

1998 replies to this topic

#41 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 16:56

mooi hooi :)!
vind alleen dat copyright altijd zo storen/beetje overdreven.. maar als je foto's gejat worden is het ook niet leuk natuurlijk.

#42 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 06 april 2010 - 16:59

haha ik vond dat ik deze copyright er best wel licht in had gedaan!
Dus dat hij niet zo heel storend was.
Ik doe ook niet op alle foto's copyright ik vergeet het vaak ook.

#43 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 17:03

Het is ook wel licht, maar ook midden op de foto. Maar kan ook zijn dat je het zelf juist iets vind toevoegen aan de foto. ;)

#44 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 06 april 2010 - 17:07

ja ik vond het inderdaad bij deze foto wel passend zo in het midden!
bij de meeste doe ik hem dan wel in de hoek!

#45 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 18:33

Ik heb vanmiddag mn rolletje bij de hema afgeleverd! Zaterdag kan ik de eerste foto's uit mn diana mini ophalen, leukleukleuk :)

#46 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 19:07

Ooh tof :) Hoe lang moet je nog wachten?

#47 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 19:23

Ooh dat is nog maar even idd! Ga je er eentje met flits nemen of zonder? Ik merk dat ik eigenlijk wel heel graag een flitser erbij wil haha! Jammer dat je zonder geen foto's in de avond kunt maken..

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 19:44

Mooi die bloem! Alleen ik vind hem net iets te ver uit het midden.. En persoonlijk zou ik hem ook links in het beeld hebben gedaan, omdat hij van rechts 'komt' zegmaar (dat takje) als je begrijpt wat ik bedoel hahah

#49 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 19:56

Bekijk PostGalaxy, op 14 april 2010 - 19:33, zei:

Ja ik wilde net vragen welke jij precies had! Maar ik denk dat ik wel met flits wil, anders koop ik die er later er toch nog bij.. Op elle girl forum is trouwens een heel groot lomografie topic!

Haha, nou ik heb dus een diana mini zonder flits ;) maar dat duurt niet lang, die flits gaat er komen hoor!
En dat weet ik, daar post ik ook haha!

#50 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2010 - 20:18

Bekijk PostGalaxy, op 14 april 2010 - 20:01, zei:

Ah oke leuk! Ja ik dacht ik tip je even want hier ben je een van de weinigen. Ik wil me er ook goed in gaan verdiepen, ik heb een klein beetje verstand van fotografie maar ik doe vooral veel op gevoel. Gelukkig draait het daar ook om bij lomografie maar toch haha.
K heb er ook heel weinig verstand van. Heb zo'n spiegelreflex.. nou, al die termen zeggen me vrij weinig. Snap wel welke instellingen ik moet gebruiken voor het mooiste resultaat, maar hoe dat nou allemaal zit snap ik niet eens. :')

#51 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 15 april 2010 - 07:25

Bekijk PostLittle Butterfly, op 14 april 2010 - 19:44, zei:

Mooi die bloem! Alleen ik vind hem net iets te ver uit het midden.. En persoonlijk zou ik hem ook links in het beeld hebben gedaan, omdat hij van rechts 'komt' zegmaar (dat takje) als je begrijpt wat ik bedoel hahah
Jaa hij is idd wel ver uit het midden! Ik heb er nog even naar gekeken maar ik denk toch dat ik rechts wel mooier vind ;p
Ik doe trouwens ook alles op gevoel! Zou misschien ooit nog wel een cursus ofzo willen volgen, maar heb daar nu nog niet zo'n behoefte aan ;p

Geposte afbeelding
deze vond ik wel lekker zomers/lente achtig.

#52 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 10:32

Ja idd :D Hij zou nog veel zomerser(?!) zijn als de foto in kleur was!

#53 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 15 april 2010 - 18:24

Jaa ik vond in kleur minder mooi;p
Ik dacht eerst ook dat dat leuker zou zijn maar ik vond zwart wit toch mooier.

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 18:58

Aahh ik wil zo'n Holga camera maar ik heb op het moment ECHT geen geld.. Heeft iemand er ervaring mee? (Of met een Diana..)
Als ik al die foto's zie op internet vraag ik me bij sommige effecten echt af hoe ze het voor elkaar gekregen hebben..

Edit; ow ik zie net dat heartbeat een Diana mini heeft hahah lekker dom. @heartbeat dus; heb je er al foto's mee gemaakt? En zo ja, mogen wij ze zien :P ?

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 19:05

Oh ik ben echt dom hahah, ik zie nu dat er op de eerste pagina's ook foto's staan :P
En dat van twee keer klikken en dan pas verder draaien wist ik wel, dat kan sowieso met elke analoge camera ;) Maar ik had heeeele mooie foto's gezien, met ook aparte lichtinval en kleuren enzo.. Maar ik weet niet of je dat echt zelf in de hand hebt of dat dat zegmaar een beetje een toevallig mooi mislukte foto is ofzo :P

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 19:53

Haha, volgens mij is het ook gewoon DOEN! Zo doe ik het in ieder geval :) Mijn tweede rolletje is al bijna vol.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 20:21

Ooh leuk joh.. Ik heb ook nog een analoge spiegelreflex, misschien moet ik die ook maar weer eens uit de kast toveren :D Het heeft toch iets romantisch, zo'n rolletje haha.

#58 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 20:40

Ik ook, van mijn vriend zijn vader gehad. Incl lenzen :D

Ze hebben hier al eens gestaan, maar toch..
Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding
experimenteren macro lens
Geposte afbeelding
dat was mijn uitprobeer rolletje. Van de zomer ga ik hem weer lekker gebruiken.

#59 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 20:47

Vind je? Ik zie hem denken: oh nee, niet weer!
:P

#60 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2010 - 20:47

Wow, ik zou ook zo de kasten van je vader willen plunderen hoor! Supertof :) Ik heb zelf nog een analoge minolta dynax liggen van mijn stiefvader, maar daar maak ik nauwelijks foto's mee.. Het eerste rolletje zit er nog in volgens mij :|

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals