Ga naar inhoud

Vrijgezellenfeest

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
10 replies to this topic

#1 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 28 maart 2010 - 21:02

Hooi!
Ik ben getuige van Kim: een goede vriendin van me, welke gaat trouwen met Ruud: een goede vriend van me.
Nu is één van de taken van de getuige om een vrijgezellenfeest te organiseren.
Kim en Ruud gaan in juli trouwen dus nu ben ik een beetje aan het bedenken wat we kunnen gaan doen.

Mijn planning ziet er ongeveer zo uit:
Rond 12 uur Kim gaan verrassen en meenemen.
Dan kopje koffie drinken bij mij op de boerderij
Rond 13.00 lunchen op de boerderij
Rond 14.00 activiteit nummer 1 (geen idee nog wat dat moet zijn: sessie koeknuffelen lijkt me een beetje goedkoop)
...
...
Rond 18.00 borreltje drinken ergens in Alkmaar waar we meteen de mannenclub ontmoeten
Dan Om 19.00 activiteit nummer 2: KLIK!
En dan om 22.15/22.30 naar huis van Sers en Patricia (andere vrienden) om nog een afzakkertje te drinken en de dag af te sluiten.

Hebben jullie nog een idee voor activiteit 1? Het mag ongeveer 30 a 40 p.p. kosten. Anders wordt het echt heel duur. Ik reken op ongeveer 8 meiden in totaal.
Dank u ^_^

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 maart 2010 - 22:37

Ik wil je wel tips geven,maar ik kwam erachter dat ik zelf niet zo orgineel ben :P
(We zijn ook met een paar meiden wat ideeen aan het bedenken voor een vrijgezellenfeest)

Dus dit topic is voor mij ook the place to be.
Kom maar met die tips.

(En het liefste een beetje fout graag)

#3 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 28 maart 2010 - 23:36

Ik heb nog niet zo lang geleden een vrijgezellenfeest gehad maar daar was Kim dus de organisatrice van, dus ideetjes daarvan kan ik niet gebruiken. Maar misschien jij wel Sin.

We gingen bonbons maken in de vorm van piemels en tieten. Heel fout dus :P
Verder gingen de jongens karten en lasergamen. Daarna kwamen we bij elkaar om samen uit eten te gaan.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:15

uhmmm mijn vriend had laatst een vrijgezellenfeest:
Ze zijn naar stad gegaan en een deel opdrachten gemaakt die uitgevoerd moesten worden: zals aan mensen op terras vragen of ze verzoekjes hadden voor een nummer en dat dan zingen en liefst wat geld ervoor krijgen, in een winkel laten omroepen dat hij ging trouwen en nog allemaal van die dingetjes. Hij had een outfit gekregen en moest ervoor zorgen dat hij bijpassende accesoires kon krijgen in winkels of bij mensen op straat ofzo. Na ja gewoon leuk niks beschamends. En daarna laserquesten natuurlijk :)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:27

haha ik vind al die dingen die hier genoemd zijn echt nikssss.
als ik zelf een vrijgezellenfeest zou hebbne of zou moeten houden zou ik dat echt niet willen

ik zou iets echt LEUKS gaan doen ipv iets flauws.
dus cocktails shaken, kralenworkshop, kookles ofzo

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:33

Hmm..

- Paaldans-workshop
- Workshop taart maken
- Workshop sieraden maken
- Solexrijden
- Paintballen
- Lasergamen
- Salsadansen
- Fotoshoot (je kan genoeg vinden, dan word je opgemaakt en dan foto's maken)

verder weet ik nu ff niet..

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:37

Je hebt ook iets als het moord-diner (schijnt wel leuk te zijn)
Cocktails shaken (shakerboys)

ik vind de ideeen van Els hierboven erg leuk

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 11:26

Ik moet binnenkort ook een vrijgezellenfeest organiseren. Echt zó lastig! Hangt natuurlijk ook heel erg van de persoon af. Ik denk dat mijn vriendin niet zo van piemels kleien houdt :P Wordt waarschijnlijk meer iets in de richting van een high-tea of kralenrijgen.

#9 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 12:33

http://www.alkmaarse...ot-van-je-leven
Dit is ook echt heel leuk, lijkt me.
Mijn enige vraag is of de vriendinnen dan allemaal aan de zijlijn staan te kijken.

Workshop taarten maken is ook een heel leuk idee. Maar is wel erg duur en meestal vanaf 10 personen.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 april 2010 - 11:29

Dit topic ook maar ns in de gaten houden aangezien ik ook nog wat ideetjes zoek!

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 01 april 2010 - 11:37

Wij hebben toen voor een vriendin van ons, 10 opdrachten bedacht die ze moest
uitvoeren in de stad.

denk aan:

- een visje schoonmaken bij de visboer
- biertje tappen in het cafe
- met een vreemde dansen
etc etc

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals