Ga naar inhoud

GO Update: Facebook Connect & Geloof jij in de Paashaas

19 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 29 maart 2010 - 00:39

We zitten niet stil hier op de HQ van GO! Hadden we vorige week nog de nieuwe mobiele layout - smooth GO-en op je iPhone -, dit weekend zijn weer een paar nieuwe features ingesteld.

Facebook Connect
Een van die nieuwe features is dat je nu je GO account kan linken aan je Facebook account. Handig! Want zo kan je bijvoorbeeld extra snel inloggen, als je al bent ingelogd op je facebook. Nog handiger is misschien wel dat je je statusupdates van facebook kunt synchroniseren met die van GO. Een aan je profiel (of 'Over Mij' pagina) hoef je ook niet meer lang te werken. Een klik en je gebruikt je facebook standaard pagina ook hier op GirlsOnly. Klik op deze link om je facebook connect in te stellen: Facebook Connect
Bijgevoegd bestand  Screen-shot-2010-03-29-at-0.png   45,06K   18 Aantal downloads

Nieuwe test: Geloof jij in de Paashaas?
Zo tegen Pasen worden kleine dingen ineens heel belangrijk. Komt de Paashaas wel langs, of ben je stout geweest dit jaar. Straks moet je Pasen zonder eieren vieren! Dat kan natuurlijk niet. Anyways, of je in de stress zit deze week of niet, daar kom je achter als je de nieuwe test doet: Geloof jij in de Paashaas?

Privacy, gebruikersnaam niet langer zichtbaar voor
De uitkomst van de poll was vrij duidelijk. Gasten hoeven niet zomaar in alle gebruikersnamen rond te snuffelen. Daarom is vanaf dit weekend je gebruikersnaam niet meer zichtbaar voor niet ingelogde bezoekers. (Ter info, dit geldt alleen voor je naam bij je berichten op het forum, die wordt vervangen door '---'. Je profiel, het relaties forum en het gezondheid en seks forum waren sowieso al afgeschermd voor niet ingelogde bezoekers.)
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-29 at 01.40.49.png   24,7K   20 Aantal downloads

Online Shops
De online shops zijn ook een beetje geupgrade, zo zie je nu bij de links alvast een plaatje van de website waar je heen gaat.
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-29 at 01.36.12.png   110,54K   62 Aantal downloads

Friendly urls
Iets technischer en ook niet heel belangrijk, maar toch een leuk: de urls die je in de adresbalk van je browser ziet, zijn nu echte 'friendly urls'. Plaatje:
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2010-03-29 at 01.38.21.png   15,02K   70 Aantal downloads

Dat was het weer voor deze wekelijkse update!

#2 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 29 maart 2010 - 07:26

Gaat lekker met het forum! Fijn dat er zoveel gedaan wordt! En ook het vertrouwen dat we online blijven is weer terug :)

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:18

Wat houden die friendly urls in? :) Dat snap ik niet zo goed, ook niet met dat screenshot eigenlijk :P of wacht ik moet zeggen dat ik het verschil met eerst gewoon niet zo goed weet :P

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 09:27

Maar als ik mn gebruikersnaam intyp bij google dan komen er alsnog resultaten van girlsonly?

#5 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 29 maart 2010 - 09:39

Leuke update :D

Ik had ook nog een vraagje:

Ik heb lang geleden eens mijn voornaam en achternaam op het forum geplaatst, maar als ik nu op Google zoek naar mijn naam kom ik bij die pagina uit. Ik heb als mod het topic kunnen verwijderen maar het steeds nog steeds in op Google bij de results. Ik zou graag dat dit wordt verwijderd i.v.m. met privacy maar ik weet niet hoe.

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 10:08

Goed bezig! :D

Edit: kunnen jullie ook voor de leden die er langer in zitten dan september (waar nu --- staat) bij "lid sinds" weer de originele datum zetten?? Hoop dat dat kan?

#7 -

Administrator

• Administrators

Gepost 29 maart 2010 - 12:56

Bekijk PostMargoddess, op 29 maart 2010 - 09:27, zei:

Maar als ik mn gebruikersnaam intyp bij google dan komen er alsnog resultaten van girlsonly?
Dat komt, denk ik, omdat google die pagina's nog wel in zijn geheugen heeft staan. Daar kan ik - helaas - niet zoveel aan doen. Wel zou je eens bij google kunnen rondsnuffelen of je daar iets aan kunt doen.

Bekijk PostFliene, op 29 maart 2010 - 09:18, zei:

Wat houden die friendly urls in? :) Dat snap ik niet zo goed, ook niet met dat screenshot eigenlijk :P of wacht ik moet zeggen dat ik het verschil met eerst gewoon niet zo goed weet :P
Normaal zou je in de adresbalk /forum/index.php?nogiets=3&anders=56 zien staan. Nu staat daar /forum/topic/123-topicnaam
Dat is het zo'n beetje. Ik zei toch dat het niet heel spannend was? :D

Bekijk PostMND., op 29 maart 2010 - 10:08, zei:

Goed bezig! :D

Edit: kunnen jullie ook voor de leden die er langer in zitten dan september (waar nu --- staat) bij "lid sinds" weer de originele datum zetten?? Hoop dat dat kan?
Daar ga ik iets op bedenken! :-)

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 13:15

oh die friendly-urls vind ik handig :D
goed beziiiiiiig!

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 15:26

Bekijk PostMargoddess, op 29 maart 2010 - 09:27, zei:

En dat kan nog ongeveer 4 jaar zo blijven. Zo lang onthoudt google het namelijk ongeveer volgens mij.

#10 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 29 maart 2010 - 16:36

Goed bezig! Ik heb alleen geen friendly-URL :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 april 2010 - 13:09

Nog eten over die mobiele versie, ik mis een klein detail, je kunt niet bij iemand z'n post zien of ie online is. Of ben ik gewoon scheel?

#12 -

Administrator

• Administrators

Gepost 01 april 2010 - 17:54

Dat klopt. Vind je dat praktisch? Ik gebruik 't zelf namelijk niet...

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 april 2010 - 17:49

Ik vind het trouwens best irri om steeds naar boven te moeten scrollen om naar de actieve topics te gaan. Zou diezelfde knop ook onderaan de pagina kunnen komen staan? Dat zou echt een hoop schelen, vooral als de pagina lang is! :D

#14 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 april 2010 - 17:52

Als het goed is moet je die ook mee kunnen laten scrollen :P dus dat zou helemaal handig zijn natuurlijk!

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 10:23

Nee, dat doet ie niet helaas. Staat gewoon vast als button.

#16 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 april 2010 - 13:07

Ik kan 'm niet laten meescrollen, maar die knop ook onderaan zetten is een goed idee. Dat ga ik doen.

Verder ga ik helaas niet het online poppetje erbij zetten, daar is niet echt ruimte voor in de mobiele layour. Het is per slot van rekening ook maar een uitgeklede versie van de standaard GO :)

#17 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 19:35

Oh ja dat zou super zijn als die ook beneden komt te staan.
Bedankt! :D

#18 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 13 april 2010 - 12:10

Ik plaats het maar even hier.. maar sommige updates van Facebook staan niet op GO zegmaar.
Bv mijn status van nu is echt al een week oud ofzo.
Doe ik iets verkeerd? :P

Edit: sorrysorrysorry ik heb het al gevonden. Je kunt dus gewoon iets van update doen ofzo bij je instellingen.

#19 -

Administrator

• Administrators

Gepost 13 april 2010 - 15:20

Bekijk PostMND., op 06 april 2010 - 19:35, zei:

Oh ja dat zou super zijn als die ook beneden komt te staan.
Bedankt! :D

Is gebeurd!

Bekijk Postlieveheersmeisje, op 13 april 2010 - 12:10, zei:

Ik plaats het maar even hier.. maar sommige updates van Facebook staan niet op GO zegmaar.
Bv mijn status van nu is echt al een week oud ofzo.
Doe ik iets verkeerd? :P

Edit: sorrysorrysorry ik heb het al gevonden. Je kunt dus gewoon iets van update doen ofzo bij je instellingen.

http://www.girlsonly...s&area=facebook

Had je daar de synchronisatie wel aangezet voor je status updates? In principe zou 'ie dan iedere 24 uur moeten verversen. Als dat niet gebeurt, laat me dan even weten, dan zal ik er naar kijken :)

#20 -

Happy Nurse

• Members

Gepost 13 april 2010 - 15:23

Leuk gedaan die facebook status!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals