Ga naar inhoud

Koninginnedag 2011

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
106 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 18:37

Maar dat geldt alleen voor Stratumseind toch in Eindhoven? Ofja, Stadhuisplein, stationsplein enzo gaan wel door toch.

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 18:57

Ik ga koninginnedag dit jaar vieren in amsterdam met FINNEN!
We hebben uitwisseling met school en precies in de week van koninginnedag zijn die finnen hier. Op koninginnedag bezoeken ze Amsterdam. Ik gok dat er dan een wereld voor ze open gaat!

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 19:27

Oh kijk maar uit, meeste Finnen houden wel van zuipen :P
Ik weet nog niet wat ik ga doen met queensday, als ik dan nog steeds erg moe ben waarschijnlijk niet veel, want het is ook tussen 2 vakanties in dus zou me teveel uitputten. Maar wie weet.

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 20:28

Ik ga in Grunn even over de rommelmarkt denk ik, t is altijd ontzettend druk en drinken en feesten word m toch neit voor mij.

En de opening van waterskien begint dan altijd dus ga daar even langs denk ik.

#45 -

Beginner

• Members

Gepost 06 april 2010 - 20:47

ik denk dat koninginnedag dit jaar niet het zelfde wordt als voorheen, is natuurlijk ook wel heftig wat was gebeurd :mellow:
maar ik ga er toch een leuke dag van maken ;)

#46 -

Beginner

• Members

Gepost 06 april 2010 - 20:47

Zuupen op de vereniging. Dag zelf uitbrakken en dan een beetje boeken kopen op de vrijmarkt.

Sowieso is alleen de nacht leuk in utrecht en heb ik echt geen zin om ergens anders heen te gaan :P

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 21:29

Misschien ff kijken in amsterdam.. maarr liever een feestje bij iemand thuis, dus ik hoop zo erg dat dat doorgaat :rolleyes:

#48 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 21:32

Koninginnenacht naar Revolt ( http://www.livenatio...CFcJE3godUj1jHQ ), en ik verwacht eigenlijk daardoor dat ik op Koninginnedag zelf te brak ben om nog iets te ondernemen :P

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 21:40

franssss ik heb je gemaild over je kamer :P

#50 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 21:44

Ik zag het :P Als ik weet welke kamer er vrijkomt, en als we hebben niemand gevonden in onze eigen kringen en dus kamernet etc gaan inschakelen, zal ik haar een mailtje sturen!

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2010 - 21:47

haha oke, dankuw :D lekker offtopic dit ook :P

#52 -

Beginner

• Members

Gepost 07 april 2010 - 14:58

Ik ga met wat vriendinnen naar Amsterdam, misschien nog met een grotere groep dat moeten we even bekijken. Bij ons wordt het waarschijnlijk: we zien wel hoe lang het leuk is, hebben slaapplek geregeld in Haarlem dus kunnen makkelijk weer terug :)

#53 -

Beginner

• Members

Gepost 07 april 2010 - 17:20

Ik hoorde ook al zoiets van eindhoven.. want anders wilde ik daar ook graag heen gaan!
dus misschien dat het dit jaar arnhem wordt..

Als ik tenminste niet hoef te werken, dat is altijd maar weer de vraag !? :mellow:

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2011 - 10:15

Het is weer bijna Koninginnendag 2011.
Waar vieren jullie het en wat trekken jullie aan?
Kan nergens iets leuks oranjes vinden.

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2011 - 10:22

Ik ga Koninginnenacht naar Amsterdam met een aantal meisjes van m'n studie. Dus waarschijnlijk blijf ik daar Koninginnedag ook wel.

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2011 - 11:03

Ik vier het niet.. Ook nog nooit gedaan eigenlijk. Volgens mij doen ze dat hier in de buurt niet echt groot. Wel gewoon muziek enzo in de stad maar verder niet echt spectaculair haha, dus ik ga denk ik maar gewoon heerlijk genieten van het zonnetje aan het water en daarna lekker bbqen :)

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2011 - 11:07

Koninginnenacht naar Nijmegen en Koninginnedag naar Arnhem!

#58 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 26 april 2011 - 11:07

Ik ga naar Amsterdam maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet. :P Dat lijkt me veel en veel te druk namelijk. Maar goed, vrienden van ons vieren de dag met ons mee en zij willen echt heel graag. We kunnen altijd nog terug als het echt niet te doen is.

Wat ik aan ga doen weet ik nog niet. ;)

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2011 - 11:12

Tis idd hels haha, vooral de stad uitkomen!!

Maarja..
Ik moet werken van 7 tot 2 (overdag..), terwijl ik koninginnenacht best goed ga vieren haha.

Mja heb afgelopen 2 jaar ook gewerkt, de sfeer is wel heel leuk.
En daarna ergens terrassen/hangen rest van de dag

#60 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 26 april 2011 - 11:16

Ja daar ben ik dus ook bang voor. :P Ik zie al voor me hoe de treinen niet meer rijden en we nergens een taxi kunnen krijgen. Maar ik laat het wel gewoon op me af komen, je kunt er maar beter wat leuks van maken. ;)

Wat moet je vroeg beginnen trouwens. :mellow:

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals