Ga naar inhoud

Sziget Festival 2010

21 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:19

Dag dames!

Ik ga deze zomer naar Sziget, en nu weet ik dat er wel meer mensen zijn die ook gaan. Het leek me leuk om ook een Szigettopic te hebben B)

Voor de mensen die Sziget niet kennen:

9 augustus 2010 - 16 augustus 2010
Budapest, Hongarije

Een van de grootste festivals van Europa. Heeft een zeer gevarieerd programma. Duurt een week lang, heeft ongelooflijk veel podia (60) en acts (1000) en is dankzij de goedkope (drank) prijzen een erg interessante vakantiebestemming. De hele week is er veel te doen, muziek, film, theater, maar ook pottenbakken, kaarsen maken, een cursus Hongaars. Verschillende goede doelen hebben ook een stand op het festivalterrein en de Hare Krisna zorgt voor gratis maaltijden.

De eerste bevestigde bands (A-Z):
08001
Amparo Sanchez
Bad Religion
Baskerville
Besh O Drom
Billy Talent
Cankisou
Children Of Bodom
Csík zenekar és vendégei
Daniel Kahn & The Painted Bird
Danko Jones
Enter Shikari
Faithless
Gentleman
Gorillaz Sound System
Gotan Project
Gwar
Ill Niño
Infected Mushroom
Iron Maiden
Jaune Toujours
K.I.Z.
Kasabian
Kries
Los De Abajo
Lyapis Trubetskoy
Mahala Rai Banda
Monster Magnet
Muse
Oi Va Voi
Orquestra Buena Vista Social Club® und Omara Portuondo
Papa Roach
Paradise Lost
Parno Graszt
Rotfront
Rupa & the April Fishes
Shantel & Bucovina Club Orkestar
Ska-P
Skindred
Sondorg? + Ferus Mustafov
Subsonica
The 69 Eyes
The Cribs
The Hives
The Specials
The Toy Dolls
Tony Allen
Vive La Fête

Wie gaan er nog meer? Welke bands wil je zeker zien? Kampeer je op het terrein of slaap je in een hostel?
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:22

ja ik wil, haha :P maar gaat dit jaar weer niet lukken

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:24

Dat is jammer! Waarom gaat het niet lukken?

#4 -

Myrthe

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:26

Al die bands/artiesten zeggen mij echt helemaal niks. Dus ik denk niet dat het iets voor mij is hahah.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:26

ik heb er geen geld voor en eiglk ook geen tijd. ik moet werk zoeken, wil gaan samenwonen, een auto. maar sziget wil ik echt nog een keer meemaken

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:34

ik en een vriend hebben het erover gehad, en we willen wel erg graag gaan, maar we weten nog niet hoe, en we hebben allebei herexamens een week later.. nu ja we zien wel
(welk vervoer gebruik jij? en hoeveel kost het?)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:36

ik ken maar een paar namen, maar die zijn op zich wel leuk.
maar ga dit jaar al naar Werchter :D

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:40

Bekijk Postsann.., op 10 april 2010 - 12:26, zei:

ik heb er geen geld voor en eiglk ook geen tijd. ik moet werk zoeken, wil gaan samenwonen, een auto. maar sziget wil ik echt nog een keer meemaken
Dat is inderdaad lastig dan! Misschien volgend jaar ;)

Bekijk PostMademoisellePapillon, op 10 april 2010 - 12:34, zei:

ik en een vriend hebben het erover gehad, en we willen wel erg graag gaan, maar we weten nog niet hoe, en we hebben allebei herexamens een week later.. nu ja we zien wel (welk vervoer gebruik jij? en hoeveel kost het?)
Ik ga samen met een vriendinnetje, met het vliegtuig, 145 euro incl bagage en belastingen en transfer van het vliegveld naar de stad. We slapen in een hostel, dat kost ons iets van 60/70 voor 11 nachtjes (we blijven wat langer in budapest) en dan hebben we nog een non-campingticket, dat was 140 volgens mij.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:44

ik denk dat ik dan met de expresstrein vanuit eindhoven zou gaan voor 170 euro en dan een campingticket van 170 ofzo, nou dat is wel een goedkope vakantie dan he:p haha
zie het wel zitten, maar ik weet mijn herexamen rooster neit en nou... ik denk ook niet dat die vriend nog mag van zijn ouders met zijn herexamens

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:50

Ja, ik vind het inderdaad ook een goedkope vakantie! En ik heb er echt mega zin in B)
Wel lastig met die herexamens.. Weet je nu al zeker dat je die hebt?

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 12:56

Bekijk PostHAHA.wait what?, op 10 april 2010 - 12:26, zei:

Al die bands/artiesten zeggen mij echt helemaal niks. Dus ik denk niet dat het iets voor mij is hahah.

Huh?
Hoe kan dat dan... Er staan toch wel echt grote namen tussen...

Ik ga er niet heen, teveel andere plannen deze zomer. Lijkt me wel geweldig om een keer mee te maken :)

#12 -

..

• Members

Gepost 10 april 2010 - 13:08

@Goddess: Dat dacht ik ook als 1e hoor, :P k kon er ook geen 1 tussen haha. Ja Iron maiden (?) & daar hou ik niet eens van haha.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 13:37

ja ik heb van 1 cluster zeker herexamen (dat zijn dus drie vakken, heel stom want op twee van de drie had ik wel gewoon een 6 en een 6,5, maar ja op die laatste een 2 door een blackout) ik weet dus wel dat het gaat lukken met dat herexamen maar het is wel risky om weg te gaan...

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 13:41

whooot!
Iron maiden (L)
Ill Nino (L)

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 14:03

Bekijk PostxAllthefun, op 10 april 2010 - 13:08, zei:

@Goddess: Dat dacht ik ook als 1e hoor, :P k kon er ook geen 1 tussen haha. Ja Iron maiden (?) & daar hou ik niet eens van haha.

Billy Talent
Faithless
Muse

Nooit van gehoord?

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 15:18

Danko Jones en the hives zijn wel leuk. Verder valt het vies tegen tot nu toe :P

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 15:49

Hm de line-up van Lowlands spreekt me toch meer aan tot nu toe. En dat is fijn, want ik ga naar Lowlands en niet naar Sziget. :lol:

#18 -

Myrthe

• Members

Gepost 10 april 2010 - 15:57

Bekijk PostxAllthefun, op 10 april 2010 - 13:08, zei:

oh gelukkig ik dacht al dat er iets mis wat met mijn algemene kennis hahaha.

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 april 2010 - 16:18

Die line up van lowlands lijkt echt veel op die van 2006, de enige die ik zou willen zien daar is nofx en blink182 voor de gein, verder niks eigenlijk :P De andere gorte namen heb ik allemaal 2 keer of vaker al live gezien, viel me dus ook al vies tegen :P .

Ik ga wel alleen weer voor trashfest dit jaar haha en verder op vakantie. Wel jammer, want ik wilde wel weer eens naar een groot festival dit jaar.

[edit] alleen pukkelpop zou ik wel heen willen om Incubus te zien, maar om alleen daarvoor een dagkaart te kopen is weer zonde, echt balen!

#20 -

..

• Members

Gepost 10 april 2010 - 16:33

Bekijk PostHAHA.wait what?, op 10 april 2010 - 15:57, zei:

oh gelukkig ik dacht al dat er iets mis wat met mijn algemene kennis hahaha.

Haha, dat dacht ik ook hoor, (a) denk hou me mooi stil.
Valt dat allemaal weer mee gelukkig.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals