Ik was benieuwd hoe jullie je verjaardag hebben gevierd. Of dat nou dit jaar was, of een aantal jaar terug, maakt niet uit.
Heb je het groots aangepakt of juist klein gehouden? Heb je er een thema aangegeven, heb je het op vrijdag of zaterdag gedaan, smiddags of savonds...
etcetera!
Toen ik 16 werd, heb ik het in de tuin van mijn oma gevierd: buiten dus. op 7 juni 2008. Best tricky, want als het zou regenen waren we nergens! Ik had 24 kratten bier gekocht, allemaal tafeltjes met parasolletjes, 200 uitnodigingen verstuurd en hopen op goed weer. Was echt een zeer geslaagd feest, maar... Mijn ouders vinden het niet meer goed om het nog een keer te doen. Want er was best veel gesloopt aan stoeltjes en planten enzo.. En er kwamen nog 100 mensen extra op af, dus we hebben geluk gehad dat er niet is gevochten. Ik gaf het met een vriend en nog een meisje. Die vriend zie je op de tweede foto. Feestje begon om een uur of 20.00 en eindigde om 03.00 uur.

toen ik 17 werd heb ik mijn verjaardag klein gehouden. Het was dezelfde datum als dat mijn eindexamengala zou zijn. We gingen dus gewoon allemaal bij mij thuis opmaken enzo (ik had vrijwel alleen maar meiden uitgenodigd) en daarna met een "koets" naar het strand, want daar was het gala. Nou was vroeg begonnen, we hebben met z'n allen bij mij thuis gegeten, ons opgemaakt, en om 20.00 uur gingen we naar het gala.

over 2 maanden word ik 18... En ik ben druk op zoek naar ideeen, tips etc om mijn 18e verjaardag supergroots en superorigineel aan te pakken. Ik wil sowieso een bandje uitnodigen.
Nou, post je foto's, ik ben benieuwd.
girlsonly.nl