Ga naar inhoud

GO Update: Hou jij van Holland?

42 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 27 april 2010 - 00:11

Een korte GirlsOnly update!

Met het oog op Koninginnedag en 4 en 5 mei is het geen gekke vraag: Hou jij van Holland? GirlsOnly geeft jou het antwoord in een nieuwe test onder 'Test Jezelf'!

Doe de GirlsOnly test: Hou jij van Holland?!

Vielen spass!

#2 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 27 april 2010 - 06:00

hahha vet ik heb nu geen tijd, maar ik ga m vanavond iig doen

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 06:42

Je hebt 5 punten gescoord!
Jij vindt Holland wel ok...
En da's geen hele positieve uitdrukking. Het glas is halfvol of - beter gezegd - halfleeg. Nederlands mag in de uitverkoop, dat verstaat toch niemand. Het kan jou niet schelen. Het Nederlandse voetbalelftal? Ach kom nou, jij leest liever een boek. Bij voorkeur Engels.

Hahah, nee ik heb ook echt niks met nederland, dus dat klopt wel

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 07:09

En da's geen hele positieve uitdrukking. Het glas is halfvol of - beter gezegd - halfleeg. Nederlands mag in de uitverkoop, dat verstaat toch niemand. Het kan jou niet schelen. Het Nederlandse voetbalelftal? Ach kom nou, jij leest liever een boek. Bij voorkeur Engels.

haha, ook al :P
hoewel ik holland opzich best fijn vind. we hebben het best goed voor elkaar dacht ik zo.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 08:04

ik had 6 punten gescoord met het zelfde commentaar als hierboven
maar ik hou wel van holland, alleen niet zo van tulpen en de kleur oranje :P

#6 -

Close to you

• Members

Gepost 27 april 2010 - 08:14

Je hebt 3 punten gescoord!
Jij haat Holland!
Wat jou betreft zouden we Nederland vandaag nog aan de Belgen verkopen. Oranje is een lelijke kleur, laat staan in combinatie met dat rood, wit en blauw. Nee, en dan die koeien in dat platte land! Bah! Geef jou maar bergen of de Sahara!

Haha :P

#7 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 27 april 2010 - 08:16

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 08:23

8 punten en het zelfde commentaar als de rest :P

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 08:45

ik heb er 7 en dus tzelfde commentaar :P wel grappig

#10 -

Ellen

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:01

Me 2

Je hebt 7 punten gescoord!

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:10

8 punten en hetzelfde commentaar als hierboven!

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:12

Je hebt 9 punten gescoord!

Maar ik hou wel van holland hoor :P

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:18

Je hebt 11 punten gescoord!
Jij houdt van Holland!
Gefeliciteerd! Je had veel vragen juist geantwoord. Jij bent een Hollander in hart en nieren. Een patriot. Of in goed Nederlands, een chauvinist! Misschien moet je soldaat of ambtenaar worden. Dan kan je het Koninkrijk der Nederlanden nog meer ten dienst staan!

Maar eigenlijk is oranje niet mn lievelingskleur :P

#14 -

Music is my religion

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:21

Ik heb 7 punten gescoord, en dan met het commentaar wat bijna iedereen heeft:P

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:27

9 punten, ik vind Holland wel ok :P

#16 -

Heroine

• Members

Gepost 27 april 2010 - 09:37

Je hebt 12 punten gescoord!
Jij houdt van Holland!
Gefeliciteerd! Je had veel vragen juist geantwoord. Jij bent een Hollander in hart en nieren. Een patriot. Of in goed Nederlands, een chauvinist! Misschien moet je soldaat of ambtenaar worden. Dan kan je het Koninkrijk der Nederlanden nog meer ten dienst staan!

:P

#17 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 27 april 2010 - 09:38

Nederlanders zijn in het algemeen echt NIET nationalistisch. Zodra ze dat wel zijn, wordt het de kop ingedrukt. Gek eigenlijk, want de Amerikanen hebben het andersom.

Ik houd zelf van Holland omdat het een land is van mogelijkheden en kansen, maar ik heb zelf niets met die Hollandse gezelligheid en Nederlandse muziek vind ik al helemaal verschrikkelijk :P

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 10:28

7 punten met het commentaar van de rest

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 27 april 2010 - 10:40

2 punten hahaha.
Ik heb ook echt een hekel aan dit kikkerlandje. we hebben zoo een lelijke taal!
haha, maar dat is mijn mening..
xx

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2010 - 11:44

Bekijk PostAotearoa, op 27 april 2010 - 09:38, zei:

Ik houd zelf van Holland omdat het een land is van mogelijkheden en kansen, maar ik heb zelf niets met die Hollandse gezelligheid en Nederlandse muziek vind ik al helemaal verschrikkelijk :P

Ja ik ook!
had trouwens 8 pnt.

Vond die bloemenvraag wel vreemd, tulpen uit amsterdam?? Ik kom zelf uit bollenstreek, vlak bij keukenhof :P dus ja..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals